Christo معروف خود را به یاد ماندنی آثار هنری می میرد در 84

بزرگنمایی این تصویر هنرمند Christo Vladimirov Javacheff اجلاس, ارائه, از نصب و راه اندازی شناور اسکل

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

هنرمند Christo Vladimirov Javacheff اجلاس, ارائه, از نصب و راه اندازی شناور اسکله در ژوئن 16, 2016 در Sulzano ایتالیا. او روز شنبه در سن 84. اسکله مارکو Tacca/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکله مارکو Tacca/گتی ایماژ

هنرمند Christo Vladimirov Javacheff که شناخته شده است برای ایجاد به یاد ماندنی آثار هنری که از محیط زیست خود را در شهرستانها در سراسر جهان درگذشت یکشنبه در خانه اش در شهر نیویورک با توجه به این هنرمند نمایندگان. او در سال 84 ،

Christo او به عنوان شناخته شده بود به همراه همسر و هنری شریک Jeanne-Claude Denat د Guillebon دوست به قرار دادن همه چیز. در سال 1985 آنها پیچیده Pont Neuf پل در پاریس با پارچه و یک دهه بعد آنها پیچیده پارلمان آلمان در برلین با آلومینیوم به دنبال پارچه. با هم, آنها تکمیل بیش از 20 پروژه از جمله 2005 قطعه که در آنها نصب شده 7,503 نارنجی, پارچه, پانل, در شهر نیویورک, پارک مرکزی خود را برای یکی از معروف ترین تاسیسات دروازه.

پس از Jeanne-Claude درگذشت در سال 2009 Christo ادامه داد: تکمیل پروژه های خود را. او ارائه شده شناور اسکله در سال 2016 یک قطعه از کار او و Jeanne-Claude اولین پیش بینی پس از آنها پیچیده عظیم بخش از خط ساحلی استرالیا با پارچه در سال 1969. شناور اسکله بود نزدیک به 2 مایل طولانی گردشگاه پوشش داده شده با رنگ زرد-نارنجی پارچه اتصال دو جزیره با سرزمین اصلی است.

"همه سفر است و کار هنر" Christo گفت: در اینجا و در حال حاضر جرمی روی ناچاری در سال 2016 از این پروژه بود که برای فقط 16 روز قبل از آن گرفته شده و بازیافت. "و زیبا ترین بخشی از اسکله شناور است برای دیدن کل پروژه است که در مورد راه رفتن مردم هیچ جا. در مورد احساس از سطح زمین و یا آب است. و پای خود را در واقع بسیاری از مردم پابرهنه راه رفتن. و آنها را در راه رفتن آنها راه رفتن. آن را مانند رفتن به فروشگاه رفتن به دیدن دوستان خود را. این واقعا هیچ جا."

Christo and Jeanne-Claude نیست پیچیده خود را نهایی پروژه هنوز هم — l'arc de Triomphe پیچیدهاست و هنوز هم در مسیر سقوط 2021. با شروع در ماه جولای عمده نمایشگاه کار خود را برنامه ریزی شده است به نمایش در مرکز پمپیدو در پاریس.

Christo متولد شد در بلغارستان در سال 1935 جایی که او مورد مطالعه در ملی Academcy هنر در صوفیه. در سال 1956 او به پراگ نقل مکان کرد و سپس وین و سپس در ژنو و در سال 1958 به پاریس که در آن او ملاقات Jeanne-Claude. زن و شوهر نقل مکان به شهر نیویورک در سال 1964 که در آن Christo زندگی می کردند بیشتر از زندگی خود را. آنها یک پسر کریل به دنیا آمد و در سال 1960.

"Christo زندگی می کردند زندگی خود را به کمال نه تنها خواب تا آنچه به نظر می رسید غیر ممکن است اما تحقق آن" دفتر او در بیانیه ای گفت ارسال شده به خود را در Facebook صفحه. "Christo and Jeanne-Claude آثار هنری به ارمغان آورد مردم با هم در تجربیات به اشتراک گذاشته شده در سراسر جهان و کار خود را در زندگی در قلب ما و خاطرات است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب