وزیر دفاع Esper می گوید آمریکا قصد دارد برای کاهش نیروهای نظامی در آلمان یک سوم

بزرگنمایی این تصویر وزیر دفاع علامت Esper تصویر در اوایل این ماه اعلام کرد که خروج نیروهای نظامی ایا

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

وزیر دفاع علامت Esper تصویر در اوایل این ماه اعلام کرد که خروج نیروهای نظامی ایالات متحده در آلمان در روز چهارشنبه. Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Saul لوئب/خبرگزاری گتی ایماژ

در یک کف دست زدن در یک متحد دیرین اغلب ناسزا توسط رئیس جمهور تهمت وزیر دفاع علامت Esper چهارشنبه اعلام کرد که آمریکا قصد دارد به برداشت حدود یک سوم از 36,000 نیروهای آمریکایی مستقر در آلمان است.

تقریبا 5,600 از 11,800 نیروهای نظامی به خارج از آلمان می تواند فرستاده شده به دیگر متحدان ناتو در اروپا از جمله لهستان ، یکی دیگر از 6400 خواهد بازگشت به ایالات متحده اگر چه آنها و یا واحدهای مشابه خواهد بود مستقر به دیگر کشورهای اروپایی در چه Esper عنوان "چرخشی" پایه و اساس.

"هدف ما این است که برای اجرای این حرکت به سرعت به عنوان امکان پذیر است" Esper خبرنگاران در پنتاگون. "ما می توانیم برخی از حرکت در شروع هفته; دیگران را به دست آورند."

پنتاگون رئیس بازیگران تصمیم به کاهش نیروهای آمریکایی در آلمان به عنوان نتیجه ماهها بررسی از آمریکا استقرار در اروپا با هدف تقویت دفاع.

"این تغییرات را در دستیابی به اصول اصلی افزایش متحده و ناتو بازدارندگی روسیه تقویت ناتو اطمینان متحدان و بهبود استراتژیک ایالات متحده انعطاف پذیری" Esper گفت: حتی به عنوان او ساخته شده روشن است که این تغییر از ایالات متحده آمریکا نیروهای باقی مانده آزمایشی. "من می خواهم توجه داشته باشید که این برنامه منوط به و به احتمال زیاد تغییر خواهد کرد به برخی از درجه آن را به عنوان طول زمان تکامل می یابد."

مغلوب ساختن پیشی جستن بخشی مشخص است نیروهای نظامی کاهش به تلافی آنچه رئیس جمهور آمریکا معتقد به امتناع آلمان به صرف سهم بیشتری از تولید ناخالص داخلی خود را در دفاع.

در سال 2014 اعضای ناتو توافق کردند که به افزایش هزینه های دفاعی به حداقل 2 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را تا سال 2024. آلمان در سال گذشته صرف $49.3 میلیارد دلار در دفاع یا 1.38% از تولید ناخالص داخلی خود را با توجه به دولتی آلمان پخش DW.

"آلمان متخلف. آنها نمی پرداخت هزینه های خود را, آنها نمی پرداخت ناتو خود را هزینه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه با خبرنگاران در خارج از کاخ سفید حتی اگر هیچ جمله "هزینه" وجود دارد برای اعضای ناتو است. "آلمان مدیون میلیاردها و میلیاردها دلار به ناتو است. و چرا ما نگه داشتن تمام کسانی که نیروهای وجود دارد؟"

خواسته در پنتاگون که آیا نیروهای نظامی کاهش مغلوب ساختن پیشی جستن "اساسا لغزش به آلمان" Esper رئيس جمهور گفت: تا به حال به سادگی "شتاب" این تصمیم به منظور جلب کردن نیروهای وجود دارد.

"اجازه دهید روشن باشد. من فکر می کنم آلمان ثروتمندترین کشور در اروپا است. آلمان می تواند و باید بیشتر پرداخت به دفاع از آن" Esper گفت. "این قطعا باید دیدار با 2% استاندارد, و من می خواهم استدلال می کنند رفتن بالا و فراتر از آن."

در واکنش به این حرکت شده است قطعا مخلوط شده است.

پس از یک جلسه هفته گذشته توسط مقامات پنتاگون در نیروی خروج رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا در ستایش از این تصمیم.

"من معتقدم که این مفهوم برای realigning نظامی ایالات متحده وضعیت در اروپا به عنوان رئیس جمهور تصویب کرده است که صدای" گفت: سناتور. جیمز Inhofe R-Okla., با وجود ذکر است که هر گونه تغییرات ممکن است در آینده. "این برای من روشن است که این مفهوم را ماه طرح ها و سال ها را اجرا کند."

اما یکی دیگر جمهوری خواه مجلس سنا ناودان تصمیم به کاهش نیروهای نظامی در آلمان به عنوان "ضعیف است."

"نیروهای ایالات متحده نمی مستقر در سراسر جهان به عنوان پلیس ترافیک یا رفاه caseworkers – آنها مهار اقتصادی هدف از بدترین رژیمهای عمدتا چین و روسیه" از سوی دیگر ، بن Sasse, R-Neb., یک عضو اتاق بالایی هوش کمیته در بیانیه ای گفت. "رئيس جمهور در عدم استراتژیک درک درستی از این موضوع را افزایش می دهد پاسخ ما در وقت و مانع این مهم عامل بازدارنده در کار ما خدمتگزاران و زنان در حال انجام است. حفظ منتظر حضور ارزان تر است برای ما مالیات دهندگان و امن تر برای نیروهای ما."

در مصاحبه روز شنبه در NPR را در اینجا و در حال حاضردیابت کریس ون Hollen D-Md., به نام حرکت برای کاهش نیروهای آمریکایی در آلمان "وحشتناک است."

"آن را تضعیف اعتبار ناتو را زیر سوال میبرد تعهد ما به متحدین ناتو" ون Hollen گفت. "این دقیقا همان نوع از چیزی که باعث می شود ولادیمیر پوتین به پاپ خود را شامپاین یا بطری ودکا در روسیه ،

بیست و دو از از کمیته نیروهای مسلح مجلس را 26 دموکرات نوشت مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه ژوئن هشدار پیشنهادی نیروهای نظامی کاهش است.

"رو به جلو استقرار نیروهای آمریکایی پس از پایان جنگ جهانی دوم کمک کرده است به دیگری جلوگیری از جنگ جهانی و از همه مهمتر کمک کرده است, را امریکا امن تر" ایران با نمایندگان مجلس نوشت: در نامه ای امضا شده توسط پانل رتبه بندی عضو Rep. مک Thornberry R-Texas. "در اروپا و تهدیدات ناشی از روسیه را ندارد کاهش و اعتقاد ما بر این است که نشانه هایی از تضعیف تعهد ایالات متحده به ناتو را تشویق بیشتر کشور و فرصت طلبی."

در میان حرکت Esper گفت: در حال برنامه ریزی:

  • جابجایی ایالات متحده اروپایی ستاد فرماندهی از اشتوتگارت, آلمان به بلژیک.
  • لغو برنامه ای برای نقل مکان از 2500 آمریکا سوختگیری خدمه نیروی هوایی در حال حاضر مستقر در بریتانیا به آلمان است.
  • حرکت یک F-16 اسکادران جت جنگنده و عناصر یک جت جنگنده بال از آلمان به ایتالیا.
  • در حال حرکت منجر عناصر ارتش ایالات متحده را 5th ستاد سپاه در فورت ناکس به لهستان.

یک فرمانده سابق ایالات متحده در اروپا فرماندهی لعنتی کسانی که حرکت در یک سری از توییت در روز شنبه.

"آنچه که برای من روشن — خدمت داشتن 12 سال در آلمان و شرکت در گذشته نیروی تغییر ساختار از 2004-2011 این است که یک 'استراتژیک' حرکت" سرهنگ بازنشسته ژنرال علامت Hertling در توییتر نوشت. "این است که به طور خاص به کارگردانی توهین شخصی از مغلوب ساختن پیشی جستن به بزرگ ما و حمایتی متحد آلمان است."

حلق آویز بیش چهارشنبه اعلام کرد که انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر و زمان آن را برای اجرای تغییرات.

با توجه به تمدید جدول زمانی برای نیروهای تغییر در اروپا که Esper برآورد هزینه چندین میلیارد دلار روشن نیست که آیا هر یک از آن اتفاق خواهد افتاد قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن اولین دوره ریاست جمهوری به پایان می رسد در ماه ژانویه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب