توییتر هک تحت بررسی توسط FBI و ایالت نیویورک

بزرگنمایی این تصویر قانونگذاران در حال هل دادن توییتر برای پاسخ های, هشدار, هک, در معرض آسیب پذیری د

توسط MINERALNEWS در 27 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

قانونگذاران در حال هل دادن توییتر برای پاسخ های, هشدار, هک, در معرض آسیب پذیری در سیستم های آن است. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

توییتر در حال حاضر تحت بررسی از FBI کنگره و نیویورک خدمات مالی تنظیم کننده. مقامات خواستار اطلاعات بیشتر در مورد نقض است که هدف برخی از شبکه های اجتماعی بالا ترین مشخصات کاربران.

اف بی آی گفت: آن را باز کرده بود رسیدگی به هک شدن حساب توییتر از جمله کسانی که از رئیس جمهور سابق باراک اوباما, presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد, جو بایدن, مدیر عامل شرکت آمازون جف بزوس مدیر عامل شرکت تسلا Elon Musk و Kanye West. هکرها در زمان بیش از این حساب ها در یک ماده از چند دقیقه در بعد از ظهر چهارشنبه با ارسال پیام درخواست پیروان برای ارسال بیت کوین به یک آدرس خاص.

"در این زمان با این حساب به نظر می رسد شده اند در معرض خطر به منظور تداوم cryptocurrency تقلب" دفتر سان فرانسیسکو بخش در بیانیه ای گفت. "توصیه ما به قربانی این کلاهبرداری با ارسال cryptocurrency یا پول خود را در رابطه با این حادثه است."

این حمله که به نظر می رسد بزرگ ترین و هماهنگ در توییتر تاریخ بالا بردن سوال در مورد آسیب پذیری از یک پلت فرم است که در خدمت به عنوان یک کانال ارتباطی برای شرکت های, اخبار رسانه ها و سیاستمداران — از جمله رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که اغلب با استفاده از توییتر به اعلام سیاست های عمومی.

"این نوع از هک توسط هنرمندان برای به دست آوردن مالی نیز می تواند یک ابزار خارجی بازیگران و دیگران به گسترش دروغ و — همانطور که ما شاهد — اخلال در انتخابات ما گفت:" فرماندار نیویورک اندرو کومو در بیانیه ای اعلام کرد او دستور داد تحقیقات توسط دولت در بخش خدمات مالی.

جمهوری خواه ایالت راجر ترکه یا چوب کوتاه از می سی سی پی, رئیس کمیته بازرگانی مجلس سنا مطرح نگرانی های مشابه در نامه ای به مدیر عامل توییتر جک دورسی در روز پنج شنبه درخواست این شرکت به مختصر کمیته کارکنان در نقض جولای 23.

"آن را دشوار است به تصور آینده حملات استفاده می شود به گسترش دروغ و یا در غیر این صورت ایجاد اختلاف از طریق بالا مشخصات حساب به ویژه آن دسته از رهبران جهان," او نوشت.

رهبران کمیته اطلاعات مجلس سنا و مجلس نظارت کمیته نیز فشار توییتر برای توضیح.

"توانایی های بد بازیگران به بیش برجسته حساب حتی fleetingly سیگنال های نگران کننده آسیب پذیری در این رسانه ها محیط زیست – بهره برداری نه فقط برای کلاهبرداری, اما برای بیشتر تاثیرگذار تلاش به علت سردرگمی ویران و سیاسی فساد" گفت: سناتور. مارک وارنر از ویرجینیا نماینده دموکرات در کمیته اطلاعات.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany به خبرنگاران گفت: در روز پنج شنبه که رئیس جمهور تهمت توییتر حساب نشده بود تحت تاثیر این هک و گفت: او را ادامه خواهد داد به tweeting.

توییتر گفته است که قربانی یک "هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی" است که هدف کارکنان با دسترسی به حساس سیستم های داخلی. در روز پنج شنبه آن گفته است: "هیچ مدرکی وجود ندارد که حمله دیده کلمه عبور" و آن را توصیه به کاربران تغییر کلمه عبور خود را.

شرکت قفل کردن حساب های بسیاری در پاسخ به نقض. گفت: آن را, آن را هنوز هم کار کردن با کاربران برای بازگرداندن دسترسی داشته باشید. آن گفت که معتقد است "تنها یک زیر مجموعه کوچک از این قفل حساب مصالحه شد" اما هنوز تحقیق.

این اولین بار نیست که توییتر کارکنان درگیر شده اند در یک نقض امنیتی. در ماه نوامبر دولت ایالات متحده به اتهام دو نفر از کارکنان با جاسوسی برای عربستان سعودی است. دادستان فدرال گفته است که عربستان منابع پرداخت کارکنان به جاسوسی در حساب متعلق به منتقدان Riyadh.

این حوادث برجسته چگونه انسان باقی می ماند بزرگترین تهدید امنیتی گفت: Zeynep Tufekci یک جامعه شناس در دانشگاه کارولینای شمالی است که به مطالعه فن آوری و رسانه های اجتماعی.

"ما گفتن مردم, 'استفاده از این نوع رمز عبور نمی افتد برای فیشینگ'," او گفت: NPR. اما او گفت: کاربران رسانه های اجتماعی نمی تواند محافظت از خود در برابر مردم با نیت بد در داخل شرکت.

"وجود دارد هیچ حفاظت در برابر کسی داخل شرکت است که یک فرد به صورت جداگانه می توانید. این شرکت است که برای انجام این کار است," او گفت:.

NPR بابی Allyn و رایان لوکاس کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن