چین ادعا می کند ولی جایی که هندی, چینی, سربازان brawled

دهلی نو - چین گفت: Galwan دره بالا در هیمالیا در مرز منطقه که در آن چینی و هندی نیروهای درگیر در یک نزاع و جدا

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

دهلی نو - چین گفت: Galwan دره بالا در هیمالیا در مرز منطقه که در آن چینی و هندی نیروهای درگیر در یک نزاع و جدال مرگبار این هفته می افتد به طور کامل در داخل چین با قاطعیت تخمگذار ادعا می کنند به منطقه مورد مناقشه به عنوان اسیایی, غول ادامه داد: با استفاده از نظامی و کانال های دیپلماتیک برای کاهش تنش است.

رویارویی در Galwan ولی بخشی از مناقشه منطقه لاداخ در طول هیمالیا مرزی بود مرگبارترین در 45 سال است. هند را مقصر می داند چین برای تحریک به مبارزه با توسعه زیرساخت ها در دره که در آن گفته بود نقض توافق از آنچه در منطقه باقی ماند و در اختلاف است.

چینی, سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian در بیانیه ای گفت جمعه که "Galwan دره واقع شده است و در طرف چینی از خط کنترل واقعی در غرب بخش از چین-هند مرز است."

او مقصر تهاجم توسط نیروهای هندی در این منطقه از اوایل ممکن است برای یک نیمه شب برخورد روز دوشنبه که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند. چین گفت که آیا از سمت خود رنج می برد هر تن رسیده است.

سربازان brawled با باتوم و سنگ و مشت خود را در هوا نازک در 4,270 متر (14,000 فوت) بالاتر از سطح دریا اما هیچ از کار اخراج شدند عکس, هندی ها گفته اند. سربازان حمل سلاح گرم اما مجاز به استفاده از آنها را تحت یک توافق قبلی در مرز اختلاف است.

هندی مقامات امنیتی گفته اند که مرگ و میر ناشی بودند صدمات شدید و قرار گرفتن در معرض subfreezing درجه حرارت.

دره می افتد در یک کنترل از راه دور کشش از 3,380-کیلومتر (2,100 مایل) خط کنترل واقعی — مرز تاسیس شده پس از جنگ بین هند و چین در سال 1962 است که منجر به آرامش نسبی.

هند وزارت امور خارجی سخنگوی Anurag Srivastava کاهش یافته است به نظر در چین ادعا می کنند به دره. اما نخست وزیر نارندرا مودی گفت: در جلسه با سیاسی رهبران اپوزیسیون روز جمعه که "نه هر کسی که دارای نفوذ به خاک ما و نه در زمان بیش از هر پست."

مودی گفت که هند شد "صدمه دیده و عصبانی" در مورد مرگ و میر ناشی از نیروهای خود را. او گفت: هند خواهان صلح و دوستی اما تا به حال "قابلیت که هیچ کس حتی جرات نگاه به سمت یک اینچ از زمین ما است."

همچنین در روز جمعه ژائو گفت که چین نمی شد برگزاری هر گونه سربازان هندی بدون پرداختن به گزارش های رسانه ها که در چین منتشر شد 10 از آنها را در اواخر روز پنجشنبه.

"من اطلاعات است که در حال حاضر وجود ندارد هندی پرسنل بازداشت چینی سمت" ژائو گفت: با توجه به نسخه انگلیسی روزانه خود را در جلسه ارسال شده در وب سایت وزارت.

هندی مقامات انکار کرد که هر سرباز بودند در بازداشت است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب