CDC در حال حاضر توصیه به تنهایی رانندگی. اما اگر شما لازم نیست که یک ماشین ؟

بزرگنمایی این تصویر بیش از نیمی از شهر نیویورک خانوار ندارد و دسترسی به یک ماشین. در سراسر کشور مردم

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بیش از نیمی از شهر نیویورک خانوار ندارد و دسترسی به یک ماشین. در سراسر کشور مردم بدون وسایل نقلیه با وزن گزینه های خود را و یا عدم آن به عنوان همه گیر می افزاید: یک خطر جدید برای حمل و نقل عمومی. Gabby جونز/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Gabby جونز/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

مراکز کنترل و پیشگیری بیماری به تازگی در زمان غیر معمول مرحله از تشویق مردم به درایو به تنهایی در مقابل دقیق از آنچه در شهرستانها باید خواست مردم را برای سال.

چرا که در حالی که اتومبیل ایجاد مرگبار حوادث و ناسالم, آلودگی, نه به ذکر است کربن تولید گازهای گلخانه ای و پر استرس ترافیک آنها به حفاظت از coronavirus حداقل نسبت به استفاده مشترک از ماشین و حمل و نقل عمومی.

این مشکل برای شهرستانها. آن را نیز یک معضل برای میلیون ها نفر از آمریکایی ها بدون اتومبیل, آیا با انتخاب یا ضرورت اقتصادی.

داگ گوردون یک شرکت میزبان از جنگ در ماشین, پادکست, اختصاص داده است, چقدر از زندگی خود را به توضیح چگونگی نابود کردن اتومبیل های کیفیت زندگی در شهرها است. او آوازی مدافع برای bikers عبور و مرور و حمل و نقل سواران.

و برای 22 سال با او زندگی می کردند در شهر نیویورک ،

اما در حال حاضر با این بیماری همه گیر تغییر شکل زندگی شهری و ساخت حمل و نقل عمومی بیشتر مملو گوردون و همسرش فکر می کنم آنها ممکن است اجاره ماشین برای یک ماه در این تابستان بسیار طولانی تر از آنها معمولا به عنوان یک نوع آزمایش برای دیدن چگونه آن را احساس می کند به هاپ در پشت چرخ هر زمان که آنها می خواهند.

"اگر کسی مثل من در فکر گرفتن یک ماشین ... اگر من حتی سرگرم کننده آن ... سپس من را سرزنش نیست افرادی که نمی زندگی و نفس کشیدن این مسائل برای گرفتن آن را به مراتب جدی تر از من," او می گوید.

گوردون احساس عجیب و غریب حتی تصور آن است. او می داند که آن فاجعه بار خواهد بود برای شهر اگر یک دسته از مردم مانند او به طور ناگهانی به ماشین. و اگر او احساس او می تواند بچه او را در حمل و نقل عمومی با خیال راحت او می گوید: "من بلافاصله متوقف و حتی فکر کردن در مورد داشتن یک ماشین است."

افرادی که به اندازه کافی ممتاز به وزن این گزینه او می گوید: باید یک مسئولیت اضافی به در نظر گرفتن چگونه آن را می تواند صدمه دیده جوامع خود — و به فشار شهرستانها به نگه داشتن حمل و نقل در حال اجرا به عنوان اغلب و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

بیش از نیمی از تمام شهر نیویورک خانوار ندارد و دسترسی به یک وسیله نقلیه است. در سراسر آمریکا به عنوان یک کل 8.7% از خانواده ندارد یک ماشین از جمله بسیاری از ساکنان روستایی و همچنین ساکنان شهرستان.

برای بسیاری از افراد بدون یک ماشین را انتخاب کنید.

"من فکر می کنم این امر می تواند خوب به ماشین اما فقط وجود دارد هر گونه پول به حال برای من به یک ماشین, پرداخت, گاز, پرداخت بیمه, آیا نگهداری می گوید:" سیدنی Ledwith-جنسن.

او استفاده می شود برای کمک به دیگر مردم حفظ ماشین خود را به عنوان یک نماینده خدمات مشتری در یک لحظه روغن در پرتلند سنگ. اما Ledwith-Jensen گذاشته شد بیش از 11 هفته پیش. او هنوز در انتظار بیکاری را بررسی کنید.

او اجاره پرداخت نشده است تا ستون و در حالی که او را مالک شده است بیمار تا کنون او را نگران که آیا او را بیرون کردند در نهایت.

او انتظار دارد که برای رفتن به کار در نهایت. و هنگامی که او می کند او را سوار اتوبوس وجود خطر قرار گرفتن در معرض coronavirus.

این یک خطر Jamila آلن به خوبی می داند. او با این نسخهها کار در یک freddy's منجمد کاستارد و Steakburgers در دورهام N. C. ادامه داده و با او ساعت-به همراه اتوبوس رفت و آمد در سراسر این بیماری همه گیر.

"از من تجربه خواهید بود آن را در معرض خطر بالاتر در اتوبوس از در کار من," او می گوید.

در محل کار او در پشت شمارنده; در اتوبوس وجود دارد هیچ جدایی و حتی پوشیدن یک ماسک و انجام بهترین خود را برای جلوگیری از نشستن در کنار هر کسی که آن را آسان به دست انداز به مردم است.

آلن نمی توانیم یک ماشین در پرداخت از $9.35 یک ساعت. که یکی از دلایل که چرا او پیوست و دیگر مواد غذایی سریع کارگران به فراخوان بالاتر پرداخت: "بنابراین من می توانید دریافت 15 دلار در ساعت, من می توانیم یک ماشین است."

این است که هنوز یکی دیگر از راه همه گیر است تشدید نابرابری است. بسیاری از مردم با بالا پرداخت می شود شغل می توانیم اتومبیل — و می توانید از خانه کار می کنند به این معنی وسایل نقلیه نشستن استفاده نشده در driveways.

در ضمن بسیاری از دستمزد پایین کارگران ضروری — نامتناسب مردم رنگ — نمی توانیم اتومبیل و باید برای حفظ رفتن به کار می کنند.

"ما ساختار اجتماعی آن ساخته شده است به طوری که برای برخی از مردم آن را خوب است برای آنها را به خطر جان خود را به نام افراد دیگر می گوید:" ریو Oxas یک تحرک عدالت مدافع و یکی از بنیانگذاران مشاوره RAHOK. Oxas اشاره می کند که اتوبوس و مترو اپراتورها هم باید برای قرار دادن خود در معرض خطر ابتلا به کمک دیگر کارگران ضروری به خود شغل — پس از ساخت حمل و نقل به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است ضروری است برای هر دو سواران و رانندگان است.

Oxas رویاهای شهرستانها اساسا دوباره طراحی شده تا مردم بیش از یک پیاده روی 20 دقیقه ای از تمام نیازهای خود را و رفت و آمد طولانی با ماشین یا اتوبوس لازم نیست.

در حال حاضر یک وسیله نقلیه شخصی — در حالی که آلاینده های گران قیمت و خطرناک — باز می شود تا دسترسی به مشاغل مراقبت های بهداشتی و فرصت های دیگر.

و در طول همه گیر اتومبیل را تبدیل به یک نوع از تجهیزات حفاظت شخصی است که بسیاری از مردم نمی توانیم به و شهرستانها که نمی توانیم برای همه استفاده کنید.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب