حفرههای کارخانه نمک زدایی قفل شده است و در میان coronavirus همه گیر

از جمعه, 10 کارگران قرنطینه داخل حفرههای آب شیرین کن گیاه برای سه هفته بعد نظارت و تنظیم سنج و سوئیچ برای تماش

توسط MINERALNEWS در 3 فروردین 1399

از جمعه, 10 کارگران قرنطینه داخل حفرههای آب شیرین کن گیاه برای سه هفته بعد نظارت و تنظیم سنج و سوئیچ برای تماشای نشت و انجام هر آنچه که مورد نیاز است برای حفاظت از سان Diego County تنها محلی قابل توجهی منبع آب آشامیدنی است.

"ما به خواست برخی از کارکنان را قفل شده در کارخانه برای 21 روز برای منزوی کردن خطر عفونت" گفت: گیلاد کوهن مدیر اجرایی IDE آمریکا, جهانی شرکت است که در عمل به کلود "جوانه" لوئیس حفرههای کارخانه نمک زدایی و دیگران در سراسر جهان.

درخواست برای داوطلبان یک اقدام احتیاطی در برابر گسترش COVID-19 بیماری همه گیر.

"ماموریت بحرانی" کارکنان خواهد شد و کار تا 12 ساعت شیفت خواب در اجاره وسایل نقلیه تفریحی در پارکینگ و resupplied با مواد غذایی تازه چپ برای آنها در کارخانه دروازه. آنها خواهد شد مبله با واشر و خشک کن به انجام لباس های شسته شده خود را و کارخانه نمک زدایی در آشپزخانه و کافه تریا در دسترس به آنها.

تبلیغات

"وجود دارد یک روال تمام آزمایشگاه نمونه گیری در سراسر این گیاه برای اطمینان از کیفیت آب در تولید و نظارت بر تخلیه به اقیانوس" کوهن گفت. "همه این روال باید در محل باقی می ماند و این یک بخشی از کار روزانه است."

این حفرههای گیاه شروع به کار کرد در سال 2015 و تولید 50 میلیون گالن desalinated آب دریا یک روز به اندازه کافی برای حدود 400000 نفر و یا 10 درصد از آب قابل شرب توزیع شده توسط San Diego County سازمان آب. محلی آب تولید می کند را کاهش دهد این منطقه وابستگی وارداتی آب که می آید از شمال کالیفرنیا و رودخانه کلرادو.

آب و اقتدار آن 24 عضو سازمان گرفته اند گام های اضافی برای اطمینان از coronavirus همه گیر می کند و نمی گذارد امن تحویل آب در سراسر شهرستان. در هفته گذشته مانند بسیاری از شهرستانها در منطقه آن را فعال آن در اورژانس مرکز عملیات و بررسی طرح های عضو سازمان برای کمک به یک دیگر باید کلید پرسنل قادر به کار است.

"در این بی سابقه ای در برابر آب منطقه سازمان های همکاری در تکمیل همبستگی برای ما انجام ماموریت حیاتی از ارائه امن و قابل اعتماد منابع آب" گفت: Sandra L. Keri مدیر کل سازمان آب. "ما در حال بدست گرفتن استراتژیک اقدامات احتیاطی برای اطمینان از آب منطقه امنیتی است."

تبلیغات

به طور معمول حفرههای گیاه در عمل با حدود 40 کارمند که می آیند و روزانه است. برخی از کسانی که در کار کارمندان در دفاتر خدای دریا و آب و گیاه را به مدیر در مورد دو بلوک دور.

بیش از 10 نفر داوطلب برای مستند "بدون سوال پرسید:" کوهن گفت.

بین 12 ساعت شیفت کارکنان می تواند انجام به عنوان آنها لطفا, اما آنها نمی توانند محل را ترک و خود را تنها در تماس با خانواده های الکترونیکی خواهد بود.

این پناهگاه در محل طرح توسعه داده شد در حدود 10 روز برای دیدار با سرعت اتفاق می افتند coronavirus وضعیت او گفت:. چه اتفاقی می افتد پس از اولیه 21 روز است و در عین حال تصمیم گرفته می شود.

"اینها استثنایی بار است و نه یک کتاب راهنما," کوهن گفت. "ما در حال تلاش به آمده تا با یک طرح."

IDE آمریکا نیز به اجرا در یک کارخانه نمک زدایی در سواحل کالیفرنیا در سانتا باربارا. کوهن گفت که گیاه کوچکتر است و هیچ برنامه ای برای قرار دادن کارکنان وجود دارد در مستند.

Diehl می نویسد: برای San Diego Union-Tribune



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lytny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن