دریافت شماره شبا بانک صادرات با شماره کارت

  یکی دیگر از بانک های تجاری ایران، بانک صادرات می باشد. بانک صادرات ایران در سال 1331 فعالیت خود را آغا

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1399

 

یکی دیگر از بانک های تجاری ایران، بانک صادرات می باشد. بانک صادرات ایران در سال 1331 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1357 پس از انقلاب مصادره شد و به مالکیت دولت در آمد و پس از گذشت چند دهه بخشی از سهام بانک در بورس واگذار شد. بانک صادرات نخستین شعبه بین المللی خود را در کشور آلمان و در شهر هامبورگ راه اندازی کرد و هم اکنون دارای 28 شعبه در 12 کشور جهان می باشد. دریافت شماره شبا بانک صادرات با شماره کارت مانند سایر بانک ها فراهم شده است که در ادامه این امر را شرح می دهیم.

خدمات بانک صادرات

این بانک خدمات زیادی از جمله: ارسال پیامک پیش از برگشت چک، صندوق امانات، فعال سازی حساب مشتریان، صدور تاییدیه حساب، سپرده های ارزی، خرید و فروش ارز، قرض الحسنه پس انداز، قرض الحسنه جاری، سرمایه گذاری بلند مدت، سرمایه گذاری کوتاه مدت، نرخ سود سپرده مدت دار ارزی، صندوق توسعه مالی، مشارت مدنی، ضمانت نامه و به یکی از خدماتی که بانک ارائه می دهد و می خواهیم بیشتر در این  مقاله در مورد آن توضیح دهیم دریافت شماره شبا بانک صادرات با شماره کارت و خدمات آن می باشد. در کل بانک ها برای جا به جا کردن پول راه حل ساده ای ارائه می دهند که آن حساب کردن شماره ی شبا می باشد. از کاربرد هایی که  شماره ی شبا  دارد و می توانید از آن استفاده کنید دسترسی به تمام سامانه های ساتنا، سامانه تسویه نا خالص آنی، سامانه ی پایا، سامانه پایای الکترونیکی برای نقل و انتقلات داخلی و خارجی می باشند. یکی از ویژگی های شماره ی شبا این است که برخلاف شماره ی حساب بانکی و یا کارت به کارت سقف مشخصی برای آن در نظر نگرفته شده است و می توان در نقل و انتقالات وجه از بانکی به بانک دیگر از آن استفاده نمود. در ادامه باید یاد آور شد که مناسب ترین راه برای نقل و انتقال وجه گرفتن شماره ی شبا ی بانک مورد نظر می باشد که میتوان به راحتی و با مراجعه حضوری و یا غیر حضوری آن را دریافت کرد.

شماره شبا بانک صادرات چیست؟

شما می توانید با داشتن شماره ی حساب در بانک صادرات به راحتی شماره ی شبا حساب خود را درخواست کنید و به راحتی نقل و انتقالات خود را انجام دهید. یکی دیگر از ویژگی شماره شبا به وجود نیامدن هیچ گونه اشتباه در نقل و انتقالات اشاره کرد. شماره ی شبا یک شماره ای بین المللی و با هدف یک پارچه سازی حساب های بانکی می باشد که کاربران از آن می توانند به راحتی استفاده کنند. نکته ی قابل توجه این که شماره شبا با شماره ی حساب و شماره کارت متفاوت می باشد و هیچ کدوم نمی تواند جایگزین دیگری شود.

با داشتن شماره ی شبا بانک صادرات شما هر روز می توانید تا سقف 15 میلیون را از طریق سامانه ی پایا جا به جا کنید و تا سقف 50 میلیون تومان را با سامانه ی ساتنا انتقال دهید.

نمونه ای از کد شبا بانک صادرات که قابل رویت در سیستم می باشد: IR350190000000000087359621

از ویژگی های نوشتاری شماره ی شبا می توان به 26 کارکتری بودن آن که با بخش های مختلفی ساخته شده است اشاره کرد و استفاده از کد کشور با حروف IR بر روی کارت نام برد. عدد 019 نشان گر کد اختصاصی بانک صادرات می باشد و جزو این 26 کارکتر به کار می رود.

در این جا سعی بر آن است تا چگونگی گرفتن شماره ی شبا و کاربرد شماره ی شبا را برای شما به طور مختصر توضیح بدهیم.

دریافت شماره شبای بانک صادرات

برای تهیه ی شماره ی شبا ی بانک صادرات کاربران می توانند با مراجعه ی حضوری به بانک و یا از طریق دستگاه های خود پرداز آن را درخواست کنند. بهتر است بدانید که با داشتن شماره ی شبا شما قادرید تا تراکنش های خارج از کشور را نیز انجام دهید. گرفتن شماره ی شبا باعث تند تر پیش رفتن روند کار های بانکی شما می شود کاربران بانک صادرات می توانند گرفتن شماره ی شبا را در این دوران و به خصوص با وجود بیماری کرونا و محدودیت هایی که این بیماری برای تمام مردم دنیا به وجود آورده است در خانه و از راه دور با استفاده از اینترنت و سایت های خدمات اینترنتی و یا از طریق پیامک بدون مراجعه حضوری به بانک و یا خود پرداز انجام دهند. پیشنهاد ما به کاربران آن است که برای راحتی بیشتر خود و سریع تر انجام شدن کار به خصوص در شرایطی که بیماری کرونا باعث محدودیت هایی شده است در خانه بمانند و با استفاده از اینترنت و سایت های معتبر و یا از طریق پیامک شماره ی شبا خود را دریافت کنند. تمامی کاربران بانک صادرات می توانند شماره ی شبا مرتبط با حساب خود را با روش های زیر دریافت کنند:

دریافت شناسه شبا بانک صادرات از طریق پیامک

دریافت شناسه شبا از طریق همراه بانک صادرات

تبدیل شماره ی حساب بانک صادرات به شبا

دریافت شماره حساب بانک صادرات از طریق خود پرداز

دریافت شماره شبا ازطریق حساب بانک صادرات

یکی از ساده ترین گزینه ی موجود برای گرفتن شماره ی شبا ابتدا باید سایت مورد نظر خود را در اینترنت سرچ کنید و بعد از انتخاب بانک صادرات و ورود به درگاه سایت، امکان گرفتن شماره ی شبا برای شما فراهم آورده می شود که در این جا با وارد کردن شماره ی حساب بانک صادرات خود و با پرداخت هزینه ی کارمزد بانکی، شماره شبا را به دست می آورید و نام صاحب حساب مقصد را مشاهده می کنید فقط توجه داشته باشید که شماره حساب را درست وارد کرده باشید و از نام صاحب حساب اطمینان حاصل کنید.

دریافت شماره شبا ازطریق شماره کارت بانک صادرات

با توجه به افزایش کارمزد کارت به کارت کردن و انتقال وجه از این طریق دیگر به صرفه نمی باشد و می توانید با گرفتن شماره ی شبا با هزینه ی کمتری اقدام به این کار کنید. یکی از شماره ای که زیاد با آن کار می کنیم همین شماره ی کارت بانکی می باشد ولی با محاسبات عددی این کارت نمی توان شماره ی شبا را به دست آورد. شما می توانید با وارد شدن در سایت تهران شارژ و وارد کردن شماره ی کارت بانک صادرات خود و با پرداخت کارمزد شماره شبا بانک صادرات با شماره کارت را به آسانی دریافت کنید.

دریافت شماره شبا بانک صادرات از طریق پیامک

با ارسال پیامک به سامانه ی پیام کوتاه و شماره گیری 300066 می توانید به آسانی شماره ی شبا بانک صادرات خود را دریافت کنید.

معرفی چند سامانه ی خدمات اینترنتی

به چند سامانه ی کاربردی دیگر برای گرفتن شماره ی شبا بانک صادرات می توان اشاره کرد که برای آسان تر کردن و سرعت بخشیدن کاربران سایت هایی را طراحی کرده و در دسترس قرار داده اند. در این جا به چند مورد از بهترین و معروف ترین ها اشاره می کنیم:

سامانه ی تهران شارژ با نماد دو ستاره

سایت رده

سایت رده

در مجموع  این سایت ها به کمک شما آمده اند که در این شرایط کرونایی همه امور بانکی و... را به راحتی در منزلتان انجام دهید.

آخرین مطالب