جستجوگرها محلی برای کسب و کار کوچک

[ad_1] کسب و کار کوچک نیاز به SEO به خصوص در سطح محلی است. برای مثال اگر کسی در حال جستجو برای یک رستوران, آن

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399
[ad_1]

کسب و کار کوچک نیاز به SEO به خصوص در سطح محلی است. برای مثال اگر کسی در حال جستجو برای یک رستوران, آنها در حال رفتن به نگاه در منطقه محلی خود را برای اولین بار. لیست های محلی خود را بهبود دید و کمک به شما رتبه بالاتر در موتورهای جستجو و حتی اگر کسب و کار شما می توانید درخواست تجدید نظر به بزرگتر جستجو.

آیا شما خود را کسب و کار ذکر شده با آنلاین محلی موتورهای جستجو?

شما باید ذکر شده در دایرکتوری زیر: صفحات زرد آنلاین یاهو محلی بینگ, گوگل+ و شهرستانها خود را در محلی دایرکتوری های آنلاین. هنگامی که کسب و کار شما مرتبط است به پوشه های محلی آن را بسیار آسان تر برای مردم برای پیدا کردن شما. شما می توانید افزایش رتبه بندی شما در این سایت با درخواست مشتریان راضی به بررسی پست زیر کسب و کار خود و لیست و کلیک بر روی thumbs up like +1 و غیره.

ساختمان پیوند یکی دیگر از راه برای کسب و کار خود را در موتورهای جستجو رتبه بندی.

شما می توانید این کار را با اضافه کردن نظرات و لینک به دیگر کسب و کار است که شبیه به مال شما. شما همچنین می توانید صلیب ترویج با دیگر کسب و کار و ارائه به تعویض لینک کلیک کنید. مطمئن شوید که شما ساخت لینک های خود را به آرامی و به طور طبیعی. تنظیم آنها را با انجام چند روز و چند بعدی است. این راه از موتورهای جستجو نمی خواهد مجازات شما و فکر می کنم شما در حال هرزه نگاره ،

ترویج کسب و کار شما در سیستم عامل رسانه های اجتماعی.

استفاده از سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و Google+ و آنها باید منعکس کننده در محل کسب و کار شما. این خوب است که بسیاری از پیروان اما آنها هیچ چیز معنا اگر این افراد را تبدیل به مشتریان. هدف پست های خود را نسبت به جامعه محلی خود را. شما می توانید پست ویژه, ویدئو و تصاویر برای گرفتن توجه از پیروان خود را.

این می تواند چیزی به عنوان ساده به عنوان ذکر شما را دیدم این پست و یا صدای جیر جیر امروز و دریافت 20% تخفیف خرید بعدی خود را. شما را افزایش می دهد رسیدن به کسب و کار خود و تشویق بیشتر مشتریان به بازدید. این یک راه بسیار خوبی برای تکرار کسب و کار و ایجاد روابط با مشتریان خود را.

تبلیغات آنلاین

پرداخت پستها در طول تبلیغات کلیک کنید یکی از قوی ترین راه به هدف خود را در جامعه محلی است. استفاده از ژئو هدفمند برای PPC مبارزات انتخاباتی خود را آنلاین. برای مثال کسب و کار شما در دنور, کلرادو. شما ممکن است اجرای تبلیغات است که هدف قرار دادن مناطق خاصی از دنور. مردم است که در این منطقه جغرافیایی باید کنار گذاشته شود.

این همه در مورد گرفتن نوع صحیح از ترافیک خود را برای افزایش فروش و مشتریان خود را به بازگشت دوباره و دوباره. اینها فقط چند راه که شما می توانید با استفاده از جستجوگرها محلی برای کسب و کار کوچک برای افزایش حضور خود را آنلاین.

[ad_2]
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن