کالیفرنیا ویژه انتخابات را فراهم می کند اوایل لحظهای از لحاظ اجتماعی فاصله مبارزات

بزرگنمایی این تصویر حزب جمهوری خواه ایالات متحده در کاخ نامزد مایک گارسیا مبارزات در ژانویه قبل از ک

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

حزب جمهوری خواه ایالات متحده در کاخ نامزد مایک گارسیا مبارزات در ژانویه قبل از کالیفرنیا اقامت در خانه سفارش مجبور نامزدهای انتخاباتی از خانه برای پنج شنبه ویژه انتخابات. مایکل خون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل خون/AP

اولین رقابتی کنگره نژاد از coronavirus عصر طول می کشد روز سه شنبه در جنوب کالیفرنیا که در آن جمهوری خواه مایک گارسیا و دموکرات کریستی اسمیت در حال رقابت برای پر کردن جای خالی سمت چپ توسط پیشین نوشته. کتی هیل که استعفا داد و در سال گذشته به دلیل شخصی رسوایی.

برنده خدمت خارج هیل ترم جاری از طریق نوامبر زمانی که همان دو نامزد خواهد بود در رای گیری دوباره برای یک دوره دو ساله است.

دموکرات ایالات متحده خانه نامزد کریستی اسمیت دیده 2019 فایل عکس. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

دموکراتیک متمایل 25 منطقه صندلی toss-up با گارسیا نشان دادن نشانه هایی از قدرت در اختتامیه هفته از مبارزات انتخاباتی.

در این مسابقه ارائه یک تصویر کلی از آنچه stay-در-خانه سفارشات و اجتماعی فاصله گرفته مبارزات می تواند مانند نگاه در سراسر کشور در این سال اگر همه گیر در ادامه به اخلال در سال 2020 انتخابات فصل است.

کالیفرنیا به لیبریا گاوین Newsom صادر اقامت در خانه سفارش در 19 مارس مجبور گارسیا و اسمیت به رها کردن ستون های سنتی مبارزه: درب-ضربه زدن, ملاقات و خوش آمد می گوید تظاهرات و رویدادهای مالی.

نامزدها به جای بحث زنده از طریق ویدئو کنفرانس و به کارگردانی مبارزات انتخاباتی خود را داوطلبان برای انجام منحصر به فرد تلفن کار می کنند.

"ما دگرگون و از قادر بودن به کرباس و ایستاده در گوشه و کنار خیابان با تکان دادن علائم و رفتن به وقایع با مایک مانند ملاقات و خوش آمد می گوید و آن نوع از چیزی که به همه گوشی ها گفت:" ماریان سالازار یک داوطلب برای گارسیا مبارزات انتخاباتی.

در حال بارگذاری...

اسمیت گفت: NPR همه گیر نیاز به مبارزات نیز قادر به ارائه ترکیبات کمک نه فقط برای درخواست رای خود را.

"ما مطمئن ساخته شده که همه از ما تماس گیرنده به عنوان آنها در حال رسیدن هستند مجهز به اطلاعات مانند نحوه اتصال به دولت و منابع داخلی خشونت تدریس خصوصی در خانه خدمات بهداشت روان و یا قادر به اتصال مردم با نزدیکترین شربت خانه مواد غذایی," او گفت:.

در این مسابقه نیز در حال حاضر در درجه اول به پست الکترونیکی-در رای گیری انتخابات بود که به دستور فرماندار در پاسخ به این بیماری همه گیر. جمهوری خواهان از جمله رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن را مورد انتقاد پست الکترونیکی-در رای گیری انتخابات به نحوی ناعادلانه به ایران با اما حزبی انتخابات تحلیلگر دیوید واسرمن یادداشت آمار اولیه نشان می دهد عملکرد قوی توسط گارسیا در این دموکراتیک متمایل به صندلی.

"جمهوری خواهان بیشتر عادت به استفاده از رای گیری الکترونیکی در حداقل تناسب در کالیفرنیا و تا کنون آنچه ما دیده ایم این است که جمهوری خواهان دموکرات پیشرو در حدود 12 امتیاز در بازگشت خود رای" او گفت:.

یک گارسیا پیروزی می تواند کمک به خلق و خوی مذاکره به پست الکترونیکی-در انتخابات به عنوان مطلب متحده در نظر گرفتن گزینه برای نوامبر. روز جمعه Newsom امضا فرمان اجرایی که نیاز به رای گیری ارسال می شود برای هر ثبت نام رای دهندگان در این ایالت در ماه نوامبر.

این کمپین ملی کمیته های در حال استفاده در این مسابقه برای تست کردن پیام های مختلف — ارسال مختلف mailers و متون مختلف رای خود را به ببینید که چه می شود بالاترین نرخ پاسخ با توجه به ایلینوی دموکراتیک تشکر. Cheri بوستس که اجرا می شود آمریکا' عملیات مبارزه.

"خواهیم دید چه کار می کند و ما آمده است که ویژه انتخابات با ایده هایی که کار خواهد کرد برای رفتن به 2020," او گفت:.

اجتماعی فاصله انتخابات دارای اشکالاتی است. اسمیت متعهد چیست احتمالا اولین زوم اشتباه 2020 از زمانی که او به نظر می رسد به نور گارسیا گذشته خدمت سربازی به عنوان یک خلبان جنگنده نیروی دریایی در باز آنلاین تماس با حامیان لیبرال که دستگیر شد جمهوریخواه انتقالها. اسمیت عذرخواهی کرد اما گارسیا به سرعت پاسخ داد با تبلیغ شعار خدمت سربازی خود را در یک منطقه پر جمعیت با پرسنل نظامی و مأموران اجرای قانون.

در این مسابقه نیز یک آزمون از چه نوع نامزد تجدید نظر به رای دهندگان در این همه گیر. گارسیا سیاسی خارجی که می خواهد به تغییر راه واشنگتن کار می کند. "من در حال اجرا از آنجا که من نمی خواهم من ملت برای تبدیل شدن به آنچه در این کشور تبدیل شده است که قربانی سیاست های فقیر و اعدام او گفت:" در تنها مناظره انجام شده از طریق ویدئو کنفرانس.

اسمیت که در حال حاضر یک دولت نماینده با تجربه در دست دولت است. "من 10 سال از انتخاب عمومی تجربه با متعادل بودجه با سیاست های موثر," او گفت: در همان بحث است.

این مسابقه در نظر گرفته شده است به طور مساوی همسان و اگر آن را نزدیک برنده ممکن است شناخته شده در شب انتخابات به دلیل پست الکترونیکی-در برگه های رای دیگر را به تعداد دیگری پیش نمایش از چگونه نوامبر می تواند بازی.

صرف نظر از نتیجه از روز سه شنبه ویژه انتخابات, Wasserman می گوید آن تغییر نمی کند به طور کلی پیش بینی برای کنترل خانه در ایالات متحده در سال 2020 است.

"دموکرات ها هنوز هم به احتمال زیاد برای حفظ اکثریت خود را حتی اگر آنها را مدیریت برای از دست دادن این صندلی در سهشنبه," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن