کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. Newsom باعث می شود ماسک صورت اجباری در میان افزایش Coronavirus موارد

بزرگنمایی این تصویر رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: نیاز به ماسک لازم است گام به کالیفرنیا همچنان

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: نیاز به ماسک لازم است گام به کالیفرنیا همچنان به نادیده گرفتن توصیه می شود در صورت پوشش دستورالعمل. جف Chiu/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جف Chiu/AP

به روز شده در 8:39 p. m. ET

کالیفرنیا ملزم به پوشیدن پوشش صورت در معرض خطر تنظیمات به عنوان دولت در ادامه به بازگشایی میان coronavirus بیماری همه گیر.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom صادر ایالت منظور در روز پنج شنبه. آن به شرح زیر راهنمایی های جدید از the California Department of Public Health است که بدون علامت و یا presymptomatic مردم هنوز هم می تواند در گسترش این بیماری است.

"تعداد ما در حال رفتن به بالا و نه پایین می رویم. بستری اعداد فقط شروع به خزش به بالا, و من بسیار نگران آنچه که ما در حال دیدن" Newsom گفت: لس آنجلس ABC7.

"ما فکر می کنم بیشتر تاثیرگذار چیزی که ما می توانید انجام دهید, کوتاه از رفتن به اقامت در خانه سفارش پوشیدن پوشش صورت زمانی که ما نمی توانیم تمرین فیزیکی فاصله" فرماندار اضافه شده است.

در آخرین ارشاد, وزارت بهداشت توضیح داد: "استفاده از پوشش صورت و توسط هر کس می تواند محدود کردن انتشار قطرات آلوده هنگامی که صحبت کردن در سرفه و یا عطسه و همچنین تقویت جسمی فاصله."

مردم را ملزم به پوشیدن ماسک یا دیگر پوشش در فضاهای عمومی از جمله در حالی که در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی به دنبال مراقبت های پزشکی, خرید و در اکثر حالات کار.

چند استثنا وجود دارد. کودکان زیر دو معاف از قوانین به عنوان افرادی هستند که خوردن یا نوشیدن در رستوران ارائه آنها می تواند به حفظ حداقل شش پا فاصله از سایر مشتریان و کارکنان که اعضای همان خانواده است.

علاوه بر این هر کسی با یک وضعیت پزشکی, بهداشت روان, بیماری و یا ناتوانی است که مانع از پوشیدن چهره و پوشش می تواند بی اعتنایی به نظم است.

Newsom گفت: ایالت اندازه گیری شد یک گام ضروری است چرا که "ما بسیاری از شهرداری ها که نیاز به اجباری ماسک پوشیدن و مردم به سادگی استفاده از آن است."

او نه آدرس که چگونه به منظور به اجرا گذاشته خواهد شد.

اما از آن است که به احتمال زیاد در دیدار با مقاومت در برابر خوردگی فرماندار برابر دولت های محلی که رهبران کاهش اجباری ماسک-پوشیدن اقدامات است. در بسیاری از استان ها و شهرستانها ساکنان و صاحبان کسب و کار مشتاق به بازگشت به قبل از همه گیر زندگی به چالش کشیده اند نیاز به استفاده گسترده از پوشش صورت در برخی موارد رفتن تا آنجا که به تهدید مقامات بهداشتی که در حمایت از اقدامات احتیاطی اضافی.

موارد گزارش شده از رمان coronavirus و مرگ و میر در ادامه به افزایش در سراسر کشور. بیش از 161,000 شناسایی شده اند با این ویروس با توجه به بخش بهداشت عمومی و تعداد مرگ و میر متصل به COVID-19 است 5,290.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب