وکیل: فدرال باید ارائه مقالات از سفید ملی مورد

CHARLOTTESVILLE, Va. - وزارت دادگستری ایالات متحده باید با ارائه اسناد و مدارک مورد استفاده در آن پرونده جنایی

توسط MINERALNEWS در 4 مرداد 1399

CHARLOTTESVILLE, Va. - وزارت دادگستری ایالات متحده باید با ارائه اسناد و مدارک مورد استفاده در آن پرونده جنایی علیه یک سفید ملی است که با دیگران است که شکایت در حقوق مدنی, شکایت بیش از این خشونت در سال 2017 در Charlottesville, Virginia, طرح دعوی در دادگاه به شاکیان می گویند.

اعضای جامعه که واصل طرح دعوی در دادگاه در برابر برجسته سفید supremacists نئو نازی ها و گروه های نفرت ادعا DOJ وکلا باید بدون توضیح اشتباه را تکذیب کرد درخواست خود را برای شواهد در تحقیقات جیمز الکس زمینه جونیور

زمینه های خدمت زندگی در زندان پس از شفاعت گناه سال گذشته به فدرال جنایات نفرت. زمینه های سوار یک ماشین به یک گروه از مردم, مقامات گفت: کشتار 32 ساله counterprotester هدر Heyer و مجروح شدن بیش از دو دوجین از دیگران. زمینه های است که در میان طرح دعوی در دادگاه متهمان متهم به مشارکت در خشونت توطئه برای نقض حقوق counterdemonstrators. طرح دعوی در دادگاه تنظیم شده است برای رفتن به دادگاه در ماه اکتبر.

در یک حرکت ظ روز جمعه شاکیان وکلا می خواهید یک قاضی به زور دولت وکلا برای ارائه در بخش اسناد FBI جمع آوری شده از زمینه های کامپیوتر و تلفن همراه به عنوان ضبط تماس های تلفنی خود را در حالی که در زندان فدرال. وکلای پرونده احضاریه برای اسناد در سپتامبر گذشته. یک ماه بعد با توجه به روز جمعه تشکیل پرونده وزارت دادگستری نوشت که آن را "نمی خواهد در بهترین منافع ایالات متحده" به ارائه اطلاعات درخواست شده.

شاکیان سعی کردم برای قرار دادن اسناد و مدارک از طریق منابع دیگر تنها با موفقیت محدود است. DOJ تکرار انکار ماه گذشته جمعه' حرکت گفت.

"شاکیان درک دولت آشکار تردید به انتشار مدارک و شواهد را جمع آوری کرده است در تحقیقات جنایی" حرکت امضا شده توسط وکیل دیوید میلز می خواند. "اما آن را نمی تواند خودسرانه حاضر به پیروی از قانونی درخواست برای اسناد و مدارک و این نه یک روال مورد و نه تعمیم درخواست."

هیچ یک از مدارک درخواست شده است که هیئت منصفه مواد رسالت محرمانه منابع و یا خدشه دار فدرال نهادی نگرانی میلز اضافه شده است. "مواد سادگی مربوطه مهم و قابل توجه در انتظار حقوق مدنی مورد است."

ایالات متحده دادرس قاضی Joel Hoppe اواخر این هفته دستور داد دو متهم دیگر به نظر می رسد به صورت تصویری و رسوبات در طرح دعوی در دادگاه . یکی از این دو الیوت کلاین بود که آمریکا به طور خلاصه در اوایل سال جاری پس از برگزار عمران تحقیر برای عدم رعایت دستور دادگاه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن