CSU صدراعظم و 2 دانشگاه, رئیس جمهور, تاخیر در بازنشستگی در میان coronavirus اختلالات

صدراعظم از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و رئیس جمهور Cal State نورتریج و Cal State شرق خلیج گفتند که ماندن د

توسط MINERALNEWS در 6 فروردین 1399

صدراعظم از سیستم دانشگاه ایالتی کالیفرنیا و رئیس جمهور Cal State نورتریج و Cal State شرق خلیج گفتند که ماندن در کار و فراتر از خود ژوئن بازنشستگی خرما در میان اختلالات گسترده به آموزش و پرورش از شیوع کروناویروس.

Timothy P. سفید که منجر 23-پردیس دانشگاه سیستم دایان F. هریسون از CSUN و Leroy M. Morishita از Cal State شرق خلیج باقی خواهد ماند و در نقش خود را از طریق پاییز سال 2020 CSU هیئت امنا رئیس آدم روز اعلام کرد.

"به عنوان چهره جهان یک بحران بی سابقه ای در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مهمتر مهم است به صورت پایدار و با تجربه دست به ارائه متفکر راهنمایی در تمام زمینه های مؤثر در عملیات از دانشگاه" بعد در بیانیه ای گفت.

هیئت مدیره در اصل انتظار به اعلام انتخاب سفید را جانشین خود در نشست ماه مارس برگزار شده بود عملا در روز سه شنبه. آن را به حالت تعلیق درآورد جستجو برای جدید صدراعظم و جدید پردیس رئیس جمهور و رزومه فعالیت های آن بعد از این سال بعد گفت.

تبلیغات

سفید است که در خدمت به عنوان صدراعظم از سال 2012 اعلام کرد در ماه اکتبر که او بازنشسته خواهد بود در پایان این سال تحصیلی. او گفت: پس از آن که این امر می تواند زمان خوبی برای ترک از CSU سیستم قوی و پایدار و در یک موقعیت مالی.

"یک سازمان به عنوان مهم ما هستند و به عنوان بزرگ به عنوان ما هستند ... اگر شما تغییر موقعیت بالای صدراعظم موقعیت هنگامی که هر چیز دیگری قوی و با ثبات است و کار خوبی است که زمان خوبی برای انجام این کار است. آن را مخل او گفت:" در آن زمان است.

در زمان تصدی این Cal State سیستم صندوق به طور کلی تخصیص از دولت رشد از 2.3 میلیارد دلار به $3.6 میلیارد و ثبت نام دانش آموز افزایش یافته و از 436,000 به بیش از 480,000 با توجه به صدراعظم ، سفید همچنین راه اندازی یک سال 10 ابتکار به افزایش نرخ فارغ التحصیلی و سهام شکاف.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن