هانتینگتون بیچ مانت قانونی مبارزه با Newsom بسته شدن O. C. سواحل

در هانتینگتون بیچ شهرستان شورا رای پنج شنبه شب در نشست اضطراری به دنبال یک دستور در مقابل رژیم صهیونیستی است.

توسط MINERALNEWS در 12 اردیبهشت 1399

در هانتینگتون بیچ شهرستان شورا رای پنج شنبه شب در نشست اضطراری به دنبال یک دستور در مقابل رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom به منظور نزدیک اورنج کانتی سواحل است.

فرماندار دستور داد اورنج کانتی سواحل بسته در روز پنج شنبه با وجود مخالفت از رهبران محلی که استدلال می کنند آنها باید تصمیم بگیرند که آیا آن را بی خطر برای ضربه زدن به شن و ماسه.

بیش از آخر هفته هزاران نفر رفتند به اورنج کانتی سواحل که باز باقی می ماند حتی اگر لوس آنجلس سواحل بسته شده است.

"مسائل خاص در برخی از این سواحل را مطرح زنگ, زنگ" Newsom گفت. "مردم هستند که تجمع وجود دارد که نمی شد تمرین فیزیکی فاصله که ممکن است بازگشت به جامعه خود در خارج از اورنج کانتی و ممکن است حتی نمی دانند که آنها قرارداد این بیماری و در حال حاضر آنها را از دیگر افراد در معرض خطر قرار داده و ما سیستم بیمارستان در خطر است."

تبلیغات

Newsom گفت: Orange County سواحل خواهد شد به زودی اگر وضعیت بهبود یافته است.

این شورا رای 5-2 به تصویب تشکیل پرونده برای مواقع اضطراری به دستور بلوک Newsom را بسته سفارش.

پیش از آن در روز هانتینگتون بیچ شهردار Lyn Semeta گفت: این شهرستان سرمایه گذاری قابل توجهی تلاش و هزینه برای تضعیف ازدحام بیش از حد در سواحل و مشغول به کار سخت برای اطمینان عمومی به حال دسترسی امن به ساحل برای ورزش و ذهنی خود را به خوبی بودن.

"تجربه ما در اینجا محلی بوده است که اکثر مردم مسئول است و مطابق با اجتماعی فاصله و با توجه به این که اورنج کانتی میان بالاترین سرانه COVID-19 نرخ مرگ و میر در کالیفرنیا دولت اقدام امروز به نظر می رسد اولویت بندی سیاست بیش از اطلاعات" Semeta گفت: در یک بیانیه نوشته شده است.

تبلیغات

در بیانیه ای در روز پنج شنبه, Orange County Sheriff همین بارنز گفت: او قصد "است که به اجرای اقدام در این جهت."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن