کالیفرنیا خانه عبادت در فروشگاه خرده فروشان ممکن است بازگشایی

بزرگنمایی این تصویر Rev. نیکولاس سانچز است که دیده می شود بر روی آی فون خود را استفاده می شود به liv

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Rev. نیکولاس سانچز است که دیده می شود بر روی آی فون خود را استفاده می شود به livestream شب زنده داری عید پاک توده در سنت پاتریک کلیسای کاتولیک در شمال هالیوود کالیفرنیا که بسته تحت دولت coronavirus مستند سفارش. دامیان Dovarganes/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دامیان Dovarganes/AP

کالیفرنیا کلیساها و مساجد و کنیسه ها و دیگر مکان های عبادت می توانید بازگشایی, California Department of Public Health اعلام کرد در روز دوشنبه. علاوه بر این, در-فروشگاه خرده فروشان مجاز به رزومه, کسب و کار در سراسر کشور.

این تغییرات بخشی از رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom آخرین دور از تغییرات به دولت stay-در-خانه جهت است که در نظر گرفته شده است به سرعت گسترش coronavirus.

دستورالعمل جدید برای "مکان های عبادت و ارائه دهندگان خدمات مذهبی و فرهنگی مراسم" تصریح مراکز دینی باید محدود به حضور 100 نفر یا 25 درصد از ساختمان ظرفیت هر کدام که کمتر است.

بزرگنمایی این تصویر

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom می گوید مکان عبادت می توانید رزومه فرد خدمات در انتظار شهرستان تصویب. حضور محدود خواهد شد و به کمتر از 100 یا 25 درصد از ساختمان ظرفیت هر کدام که کمتر است. اریک Risberg/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک Risberg/AP

دستورالعمل توصیه می کنیم در مقابل عبور مجموعه صفحات و سبد و یا های دیگر اجتماعی مذهبی اشیاء و اصرار نمازگزاران به خودداری از آواز خواندن و یا انجام گروه ختم به دلیل "افزایش احتمال انتقال از آلوده بیرون رفته قطرات است."

دولت نیز نیاز به رهبران مذهبی به اطمینان بیش از شش پا از فاصله فیزیکی میان عبادت.

"عبادت درگیر شدن در آواز به خصوص در گروه کر و گروه تلاوت باید پوشیدن پوشش صورت در همه زمان ها و در صورت امکان این فعالیت باید انجام شده در خارج با بیشتر از 6 فوت, فاصله," دولت CDPH دستورالعمل.

Reopenings باید به تصویب هر شهرستان را در بخش بهداشت و درمان قبل از رفتن به اثر. علاوه بر این مقامات شهرستان می توانید خود را اضافه کنید قوانین و محدودیت. دولت خواهد داد این دستورالعمل پس از 21 روز.

خدمات عبادت بودند به طور موقت متوقف و غیر ضروری در فروشگاه های خرده فروشی بسته شده اند و در طول بیشتر از دولت پس مارس 19, تحت Newsom اولیه سفارش هر چند برخی از مناطق روستایی شهرستانهای دریافت مجوز برای شروع با مشتقات جزئی بازگشایی در اوایل این ماه.

در حال حاضر CDPH پاک است راه را برای فروشگاه های سراسر کشور شروع به ساخت و فروش دوباره. دولت خرده فروشی دستورالعمل نیاز نیست اما "قویا" توصیه کارمند و قراضه پوشش صورت و اجتماعی فاصله.

چهار شنبه, 9th مدار دادگاه تجدید نظر تایید Newsom را به منظور منع در فرد مذهبی خدمات در یک چالش آورده جنوبی خلیج کلیسای پنطیکاستی. کلیسا ثبت درخواست با دیوان عالی ایالات متحده روز شنبه.

رئیس جمهور تهمت نامیده می شود در مکان های عبادت برای بازگشایی و گفت: "نادیده گرفتن" فرمانداران که حاضر به انجام این کار هر چند روشن نیست که او چنین قدرت.

برخی از کالیفرنیا بزرگترین شهرستانهای استان از جمله لس آنجلس و متعددی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو هنوز به تصویب بازگشایی یا خدمات عبادت و یا در فروشگاه های خرده فروشی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن