کالیفرنیا رکورد جدیدی در COVID-19 بستری شدن در بیمارستان

بزرگنمایی این تصویر کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom, در اینجا در ساکرامنتو در جمعه دستور

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom, در اینجا در ساکرامنتو در جمعه دستور داده است تا پوشش صورت نیاز در فضاهای عمومی در سطح ایالت. غنی Pedroncelli/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
غنی Pedroncelli/AP

به روز شده در 2:44 p. m. ET

کالیفرنیا رسیده جدید با کیفیت بالا در تعداد بستری شدن در بیمارستان مربوط به COVID-19, فراتر اوج قبلی در اواخر ماه آوریل است.

یکشنبه, آخرین علنا اطلاعات موجود نشان می دهد که دولت تا به حال 3,702 بيماران بستری با تایید موارد COVID-19 که 1,199 شد در بخش مراقبت های ویژه. وجود اضافی 1,102 در بیمارستان بستری بیماران مشکوک به COVID-19.

بستری شدن در بیمارستان به عنوان دیده می شود بیشتر قابل اعتماد متریک برای ردیابی بیماری همه گیر کوروناویروس جدید از مورد اعداد به شکل لولا و در دسترس بودن تست است. قبل از شنبه مجموعه بالا از 3,574 رکورد قبلی بود در آوریل 29, زمانی که 3,497 مردم در بیمارستان بستری شد در دولت است.

افزایش بستری شدن در بیمارستان می آید به عنوان کالیفرنیا وارد مرحله دو از بازگشایی برنامه اجازه می دهد برخی از کسب و کار برای از سرگیری عملیات از جمله خرده فروشی و دفاتر خدمات شخصی و مراقبت از کودک.

اکثریت موارد جدید در دولت هستند در کالیفرنیای جنوبی و مرکزی دره. لس آنجلس است که اکثر بيماران بستری — 1,515 — به دنبال پرتقال و رودخانه شهرستانهای استان است.

بستری شدن اعداد در کالیفرنیا شده بود نسبتا سطح از اواسط ماه مه به بعد قبل از افزایش به شدت در ژوئن 15.

مقامات ویژگی حداقل بخشی از افزایش موارد به کاهش اجتماعی فاصله گرفتن مردم به عنوان سرمایه گذاری به جهان دوباره.

"هنگامی که همه چیز را باز کرد تا بسیاری از مردم شروع به نادیده گرفتن برخی از اجتماعی فاصله پروتکل" گفت: شهرستان استنیسلاس معاون کلانتر Royjindar سینگ با توجه به غیر انتفاعی, اخبار سازمان CalMatters. "ما بیشتر در معرض بنابراین ما در مورد اعداد تقریبا دو برابر شده و با که ما بیمارستان اعداد نیز بالا رفته است."

دولت نظارت استان ها با افزايش سطح انتقال است. در شهرستان استنیسلاس در دره مرکزی رانندگان از انتقال عبارتند از جمع های خانوادگی و کسب و کار و امکانات مراقبت های بهداشتی و همچنین بیمارستان پذیرش بیماران از سایر استان ها و کاهش استفاده از پوشش صورت و اجتماعی فاصله.

نیز وجود دارد یک سری از شیوع بیماری در زندان ایالتی سن کوئنتین به عنوان NPR عضو ایستگاه KQED اشاره کرده است. دولت گزارش 304 فعال موارد COVID-19 در سن کوئنتین و شده اند وجود دارد 19 زندانی مرگ و میر در سطح ایالت.

کالیفرنیا در حال حاضر دیده می شود 178,054 تایید موارد COVID-19 و 5,515 مرگ و میر.

هفته گذشته در میان افزایش تعداد مورد رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور داده است که پوشش صورت نیاز در فضاهای عمومی در سطح ایالت.

مقامات بهداشت عمومی هشدار می دهند که اگر ساکنان نمی حمایت اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات محدودیت های ممکن است بازگشت.

"ما ملاقات دشمن و آنها به ما گفت:" دکتر رابرت لوین شهرستان ونتورا بهداشت عمومی افسر با توجه به لس آنجلس تایمزکه به ذکر است که شهرستان دیدم 75% افزایش بستری شدن در بیمارستان در هفته گذشته بیش از دو هفته گذشته.

"و بسیاری از ما به انجام یک کار بهتر از اجتماعی فاصله و قرنطینه" لوین گفت. "برخی از ما در حال انجام یک کار بزرگ; ما مدافعان. اگر ما می توانیم انجام این کار — و من می دانم که ما می توانیم — ما می تواند به جلوگیری دولت از ما گفتن که ما باید یک گام به عقب از برخی از دستاوردهای ما در افتتاحیه فعالیت های ما و کسب و کار."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن