سیاه گروه های جامعه به تقاضای دولت اقدام در گذشته انتاریو پلیس گزارش

دوازده سیاه سازمان های اجتماعی در حال برگزاری یک کنفرانس خبری صبح روز جمعه خواستار آن است که تمام سه سطح دولت

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

دوازده سیاه سازمان های اجتماعی در حال برگزاری یک کنفرانس خبری صبح روز جمعه خواستار آن است که تمام سه سطح دولت پیاده سازی توصیه های مبتنی بر سه گذشته گزارش پلیس.

در اینجا مختصر و مفید از هر گزارش و برخی از مهم ترین توصیه ها:

گزارش مستقل خیابان چک نقد و بررسی (2018)

بزرگترین غذای آماده از این 2018 گزارش شد که در خیابان تصادفی چک یا کاردینگ باید ممنوع شود. خیابان, چک, اگر درست انجام شود و به دلیل مناسب می تواند ارزش داشته باشد اما آنها را نمی توان خودسرانه ،

بر اساس این گزارش شواهد کمی وجود دارد نشان می دهد که زمانی که آن را انجام داده capriciously مفید است و در کاهش جرم و جنایت و گرایش آن به طور نامتناسبی تحت تاثیر قرار racialized افراد است.

گزارش تهيه شده توسط عدالت مایکل Tulloch که همراه با تیم خود مشورت با بیشتر از 2200 نفر از جمله نمایندگان از 34 خدمات پلیس و دریافت بیش از 100 ارسالی نوشته.

بسیاری از Tulloch را 103 توصیه های طراحی شده برای افزایش سرعت زبان درون استانی موظف خیابان بررسي مقررات مصوب در سال 2017.

توصیه های کلیدی از Tulloch شامل:

  • قطع عمل به صورت تصادفی توقف مردم برای جمع آوری "اطلاعات شناسایی برای ایجاد یک پایگاه داده های اطلاعاتی اهداف . . . در آن دسته از حوزه های قضایی باقی مانده است که هنوز استخدام تمرین."
  • تعریف "فعالیت مشکوک" به معنی یک فعالیت که تحت همه شرایط وجود دارد, هدف, معتبر, زمینه را برای درخواست اطلاعات شناسایی.
  • اطلاع رسانی به کسی که قبل از آنها ارائه اطلاعات شناسایی به پلیس از دلیل درخواست برای اطلاعات است که این اطلاعات ممکن است ضبط شده و ذخیره شده در یک پایگاه داده های پلیس که مشارکت داوطلبانه است و که برخی از اطلاعات مانند دین فرد است که درخواست برای کمک به از بین بردن نژادپرستی نظاممند.

گزارش مستقل پلیس نظارت و بررسی (2017)

این گزارش نزدیک به یک سال در ساخت. آن را پس از صدها نفر از مکالمات و نوشته ارسالی 130 جلسات خصوصی و عمومی 18 مشاوره برگزار می شود در سراسر انتاریو است.

این گزارش به سفارش دولت انتاریو در میان جنجال در اطراف پلیس در استفاده از زور و اتهام پنهان کاری در بخشی از این ویژه تحقیقات واحد (SIU).

این گزارش همچنین به رهبری Tulloch و تولید 129 توصیه. برخی از این توصیه ها عبارتند از:

  • ویژه تحقیقات واحد انتاریو پلیس ناظر باید جذب محققان با تجربه مرتبط بودند و نه سابق افسران پلیس.
  • باید وجود داشته باشد استخدام و توسعه مردم از جوامع زیر نشان داده شده در درون بدن نظارت از جمله در ارشد و رهبری.
  • قانون باید تصریح زیر است: وظیفه یک مسئول به همکاری مطرح می شود بلافاصله پس از SIU دخالت و وظیفه به همکاری نیاز به پلیس برای "مطابق فورا با دستورات و درخواست از SIU."
  • موضوع افسر یادداشت در یک حادثه آماده شده قبل از سیو دخالت باید تولید به SIU محققان بر اساس درخواست. (موضوع افسر افسر شناخته شده به عنوان داشتن کشته و یا باعث آسیب جدی به فرد).

پلیس و تعامل جامعه بررسی و یا "PACER" (2013)

در ماه مارس 2012 پس از آن رئیس پلیس بیل بلر به کارگردانی, نقد و بررسی تمام جنبه های پلیس-تعامل جامعه. این بررسی از آغاز PACER گزارش.

این گزارش به قلم پیتر Sloly (در حال حاضر اتاوا فرمانده پلیس) با کمک از بازیگران دیگر از جمله خروجی رئیس پلیس مارک ساندرز.

در پایان 31 توصیه های پدید آمده از جمله:

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • که پلیس تورنتو ایجاد یک "ارزش" بیان خود "صریح و ادامه داد: تعهد به ارائه تعصب-رایگان خدمات پلیس" و این ارزش های جدید بیانیه منعکس کننده این ارزش اصلی تعبیه شده است در همه مربوط پلیس حکومت
  • که پلیس ایجاد یک "جامعه کمیته مشورتی" به کار در کنار آنها به منظور پرداختن به این موضوع از دهها و از طریق این همکاری کمک به پلیس تحویل تعصب-رایگان خدمات پلیس.
  • که فردی برنامه طراحی شده است برای افسران پلیس "نیاز به بهبود در حوزه ارزش نهادن به تنوع و یا تعصب-سرویس رایگان تحویل" که شامل مشارکت در فرهنگی برنامه های توسعه.

با فایل های از مارس وارن ژاک گالانت جیم Rankin.

Ted Fraser


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب