S. C. فرماندار تحمیل 11 P. M. الکل منع رفت و آمد برای کافه ها و رستوران ها

بزرگنمایی این تصویر یک بار در گل تلفونی ساحل, S. C., نشان داده شده است قبل از همه گیر. فرماندار حکوم

توسط MINERALNEWS در 21 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک بار در گل تلفونی ساحل, S. C., نشان داده شده است قبل از همه گیر. فرماندار حکومت نظامی در فروش الکل تحت تاثیر قرار میله اما نه خرده فروشان. جفری گرینبرگ/جهانی تصاویر, گروه via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جفری گرینبرگ/جهانی تصاویر, گروه via Getty Images

کارولینای جنوبی, فرماندار تگزاس هنری مک مستر در روز جمعه اعلام کرد که تمام کافه ها و رستوران ها در کشور باید متوقف خدمت الکل 11 هر شب سعی کنید به ساقه یک ایالت افزایش coronavirus موارد است.

این هفته کارولینای جنوبی است و به طور متوسط 1,570 مورد جدید از این ویروس در هر روز. که بیش از دو برابر میزان موارد جدید در مقایسه با سه هفته پیش.

مک مستر سفارش را به اثر در پنج شنبه شب. فرماندار گفت: این اهداف افراد جوان که در حال رانندگی افزایش موارد این ویروس در بسیاری از نقاط داغ در سراسر کشور است.

"ما می دانیم که افراد جوان که به سرعت در حال انقباض ویروس و گسترش آن به جوامع ما اغلب در جمع اواخر شب اتمسفر است که به سادگی منجر به توقف آن ادامه داد: انتقال" مک مستر در بیانیه ای گفت. "این اندازه گیری با دقت طراحی شده و رویکرد را کاهش دهد فرصت برای اهالی کارولینای جنوبی برای قرار دادن خود و عزیزان خود را در راه آسیب است."

از جمعه دولت در بخش بهداشت و درمان می گوید: مردم در سنین 21 تا 30 حساب 22% از آن موارد تایید شده. که 6 درصد بالاتر از هر گروه سنی دیگری است.

منظور تاثیر می گذارد حدود 8000 رستوران ها و کافه ها در دولت مجاز به فروش الکل در سایت. آن را نمی شود به فروشگاه های مواد غذایی, فروشگاه های مشروبات الکلی و یا هر کسب و کار خرده فروشی.

"این منظور است که یک دولت می تواند اجرای" مک مستر گفت که به اعتقاد او از آن خواهد شد ممکن است به اجرای مشترک دیگر پروتکل ایمنی.

"چیزهای دیگر مانند ماسک ... دولت بسیار دشوار است (زمان) تلاش برای به اجرا درآوردن یک ایالت ماسک جهت از آنجا که یکی از اندازه همه مناسب نیست," او گفت: با توجه به روزنامه دولتی.

بیش از 20 کشور در حال حاضر نیاز مردم به پوشیدن پوشش صورت در عمومی به عنوان روز جمعه. تگزاس و فلوریدا به تازگی دستور داده میله برای جلوگیری از خدمت به الکل در محل مصرف با توجه به افزایش coronavirus موارد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب