برای بسیاری متحده حداقل یک سوم از COVID-19 مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات

بزرگنمایی این تصویر "این قطعا انتظار می رود که خانه های سالمندان خواهد رسید اما آن را اجتناب ناپذیر

توسط MINERALNEWS در 21 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

"این قطعا انتظار می رود که خانه های سالمندان خواهد رسید اما آن را اجتناب ناپذیر است که آنها می تواند ضربه این سخت" ریچارد Mollot مدیر اجرایی مستقر در نیویورک مراقبت دراز مدت جامعه ائتلاف NPR گفت. جان Minchillo/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Minchillo/AP

Coronavirus مرگ و میر در دراز مدت مراقبت از امکانات پیشی گرفته اند ترسناک آستانه در بسیاری از کشور, حسابداری حداقل یک سوم از مرگ و میر در 26 ایالت و بیش از نیمی 14 از آن.

اطلاعات منتشر شده توسط بنیاد خانواده کایزر, گزارش برگه از انواع امکانات مراقبت از جمله خانه های سالمندان, مراقبت از بزرگسالان خوابگاه و سایر مراقبت های پرستاری ماهر تنظیمات. آن را به شکستن آن دسته را به طور جداگانه.

این گزارش می آید به عنوان متحده آماده برای دیدار با یک فدرال گزارش مهلت جمعه.

قابل توجه آمار و ارقام ارائه تنها یک جزئی نگاه اجمالی از تاثیر مخرب این ویروس در بیماران مبتلا به ساکنان و کارکنان پیش از حکم جدید است که نیاز به مقامات به افشای coronavirus موارد و مرگ و میر در خانه های پرستاری و بلند مدت زندگی در خوابگاه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری است.

پریا چیدمبرم, یک تحلیلگر سیاست با پایه و اساس بود بخشی از تیم تحقیقاتی گردآوری اطلاعات از دولت داشبورد بیانیه های رسمی و منابع دیگر. او به نام آخرین آمار "تکان دهنده است."

"این کار واقعا شما فکر می کنم در مورد آنچه واقعی ملی شماره خواهد بود زمانی که ما در نهایت دریافت اطلاعات از تمام 50 ایالت" چیدمبرم گفت.

او انتظار دارد که پرستاری ماهر امکانات ادامه خواهد داد به نقاط داغ برای گسترش این ویروس در حال حاضر که 18 متحده است که تا کنون کاهش یافته است به عموم گزارش داده اطلاعات دست به CDC.

بر اساس این گزارش نیوهمپشایر و پنسیلوانیا گزارش بیشترین سهم از coronavirus مرگ و میر — 72 ٪ و 70 ٪ بود.

اما در مجموع مرگ و میر در پشت آن نسبتهای متفاوت است به طور گسترده ای از دولت به دولت. در مورد نیوهمشایر 66 از 114 مجموع مرگ و میر رخ داده است در دراز مدت مراقبت از امکانات. در حالی که در پنسیلوانیا کمی پایین تر, درصد نشان دهنده یک مقدار بیشتر مرگ و میر — 2,355 از 3,364 مرگ و میر.

"آن است نه لزوما در ارتباط به چالش هایی است که کشورهای رو ممکن است در دراز مدت مراقبت از امکانات" چیدمبرم گفت. یک نظریه این است که کسانی که در خوابگاه هستند به سادگی با انجام تست های کامل تر در حال انجام است در میان عموم مردم.

نیویورک دارای بالاترین تعداد مرگ و میر کلی مربوط به COVID-19 در کشور است. آن را نیز دارای بالاترین نرخ مرگ و میر در چه قیصر بنیاد خانواده را به عنوان تسهیلات مراقبت دراز مدت.

از روز شنبه بنیاد گزارش 5,215 نفر از این ویروس در دراز مدت مراقبت از امکانات در نیویورک — 20 ٪ از دولت تعداد کل مرده است. نیوجرسی بود دوم بالاترین نرخ با 4,556 موارد گزارش شده در امکانات خود را 53 درصد از دولت کل مرگ و میر.

تا به حال اکثر کشورهای داوطلب یک درهم آمیخته از معیارهای در اختیار خود را دارند. اما قانون جدید از مراکز مدیکر و مدیکید خدمات خواسته است که گزارش coronavirus-اطلاعات مربوط به سی دی به صورت هفتگی. آن را نیز نیاز متحده به فاش شدن داده های اضافی از جمله تجهیزات حفاظت فردی و بهداشت دست لوازم ساکن دسترسی به تست و کمبود نیروی انسانی.

با مسئولین انجمن بهداشت آمریکا به سازمان تجارت برای بسیاری از خانه های پرستاری نامیده است شیوع "ویرانگر است." این گروه خواست دولت فدرال به اولویت بندی تست برای همه ساکنان و مراقبان از خانه های پرستاری و کمک زندگی جوامع بدون در نظر گرفتن علائم.

"بدون گسترش آزمایش آن است که تقریبا غیر ممکن است برای ما به دانستن که در امکانات ما که آیا آنها در حال ساکنان و یا مراقبان هستند COVID مثبت – آن را بسیار دشوار است برای جلوگیری از گسترش ویروس" مقامات گفت: در نامه این هفته است.

افزایش آزمایش ممکن است نشان می دهد که در آن نقاط داغ هستند اما آنها هنوز هم نمی آدرس اساسی باعث دامن زدن به گسترش coronavirus.

"این قطعا انتظار می رود که خانه های سالمندان خواهد رسید اما آن را اجتناب ناپذیر است که آنها می تواند ضربه این سخت" ریچارد Mollot از مدیر اجرایی مستقر در نیویورک مراقبت دراز مدت جامعه ائتلاف گفت. گروه طرفداران برای نظارت بیشتر از پرستاری ماهر امکانات.

"من می ترسم آنچه که ما شاهد در حال حاضر شکست به اطمینان حاصل شود که خانه های پرستاری در حال ارائه مناسب نیروی انسانی" Mollot گفت که آنها در حال انجام موثر و اقدامات مناسب برای کنترل عفونت و جلوگیری از عفونت در امکانات است."

متحده اعطا شده است دو هفته مهلت برای ارسال داده های خود را. CDC انتظار دارد که به اطلاعات در دسترس مدتی قبل از پایان ماه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن