حداقل 15 ترسید مرده پس از بارش باران های سیل رفت و برگشت از طریق جنوب ژاپن

بزرگنمایی این تصویر هولناک خانه ها به دلیل باران های سنگین نشان داده شده از بالا در ایوامیزاوا, کوما

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

هولناک خانه ها به دلیل باران های سنگین نشان داده شده از بالا در ایوامیزاوا, کوماموتو استان در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 است. خ/جیجی پرس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خ/جیجی پرس/خبرگزاری گتی ایماژ

حداقل 15 نفر مرده فرض شده و چندین بیشتر در حال از دست رفته پس از بارش باران های سیل زد جنوبی و ژاپن در شنبه جاری شدن سیل در مناطق مسکونی باعث رانش زمین و ضربه زدن از قدرت برای هزاران نفر. مقامات خواسته بیش از 200 ، 000 نفر را تخلیه کنند.

چهارده نفر از کسانی که بدون علائم حیاتی بودند در یک خانه سالمندان در کوما ایجاد کرد که در آن آب و گل بوده به داخل ساختمان. ژاپنی مقامات پزشکی اعلام کرد قربانیان در "قلبی و ایست تنفسی" — یک اصطلاح مورد استفاده در ژاپن قبل از مرگ می تواند به طور رسمی تایید شده است.

جاری شدن سیل شد محور در کوماموتو و کاگوشیما استان, که در آن کوما رودخانه سرریز در حداقل 10 مکان. جنوبی جزیره کیوشو نیز ضربه سخت.

بیش از 33 ، 000 خطوط تلفن بودند قطع نیپون تلگراف و تلفن غرب پارسیان گزارش شده است. ملت همراه سه حامل تمام شد گزارش قطع. خدمات اینترنت نیز تحت تاثیر قرار.

بزرگنمایی این تصویر

اعضای ژاپن در دفاع از نیروهای کار در محل یک زمین لغزش های ناشی از باران های سنگین در Ashikita, کوماموتو استان. خ/جیجی پرس/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خ/جیجی پرس/خبرگزاری گتی ایماژ

توسط شب باران فروکش کرده بود و پاسخ اضطراری به جستجو برای بازماندگان. حداقل 10 نفر گزارش شد گم شده و ده ها تن گرفتار شده بودند در پشت بام ها.

"آن را مانند نرمال باران" یک زن گفت: ژاپنی خروجی اخبار NHK. "من صادقانه هرگز تصور آن را می تواند بسیار قدرتمند است."

ژاپنی, پیش بینی آب و هوا انتظار می رود به حال باران های سنگین. سازمان هواشناسی ژاپن صادر بالاترین هشدار قبل از 5 صبح شنبه با توجه به Kyodo News. آژانس گفت: downpour که آمد و شد بیشتر از همیشه قبل از دیده می شود در منطقه بی بی سی گزارش داد. در یک نقطه و بخشی از استان کوماموتو دیدم تقریبا 4 اینچ بارش در هر ساعت.

"من تو را دیدم درختان بزرگ و بخش هایی از خانه های شسته و آنها را شنیده توفنده به چیزی" Haruka یامادا 32 گفت Kyodo News. "هوا پر از بوی نشت گاز و فاضلاب," او گفت:.

ده هزار عضو از ژاپن دفاع نیروی بسیج شدند برای کمک به تلاش های نجات, نیویورک تایمز گزارش داد. بیشتر باران های سنگین است که انتظار می رود از طریق پنج شنبه.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب