برخی از فرمانداران بلک در مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست برای ارسال نیروهای نظامی به DC

RICHMOND, Va. - برخی فرمانداران در حال رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست برای ارسال سرباز گارد ملی

توسط MINERALNEWS در 14 خرداد 1399

RICHMOND, Va. - برخی فرمانداران در حال رد جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست برای ارسال سرباز گارد ملی به واشنگتن دی سی به صورت گسترده نظامی نشان می دهد از زور در پایتخت کشور پس از چند روز ناآرامی بیش از مرگ جورج فلوید.

حداقل سه ایالت نیویورک — New York, Virginia و دلاور — که تا کنون رد درخواست با حداقل یک فرماندار با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن به قطر در مورد استفاده از نیروهای نظامی به "تسلط" معترضان به عنوان یک دلیل. همه کسانی متحده به رهبری دموکرات ها. شماری از کشورهای دیگر در سراسر کشور در حال ارسال نیروهای نظامی به واشنگتن با بیشتر انتظار می رود در روزهای آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواسته است تا کشورهای مختلف برای ارسال نیروهای نظامی به واشنگتن در همان زمان به عنوان رئیس جمهور تمسخر بسیاری از فرمانداران به عنوان "ضعیف" عدم استفاده از گارد ملی به شدت بیشتر در کشورهای خود را.

ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم رد یک درخواست شخصی از وزیر دفاع علامت Esper روز دوشنبه به ارسال هزاران نفر از دولت را از اعضای گارد ملی به واشنگتن دی سی فرمانداری گفت. نرتهم گفت که او نگران بود که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خواهد سوء استفاده سربازان به تشدید تنش.

"من نمی خواهید برای ارسال مردان و زنان ما در لباس بسیار افتخار گارد ملی به واشنگتن برای یک عکس, op" نرتهم گفت: ارجاع یک حادثه روز شنبه هنگامی که پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای روشن شدن تظاهرات مسالمت آمیز از یک پارک در نزدیکی کاخ سفید پس از مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند راه رفتن به نزدیکی یک کلیسا و مطرح با یک کتاب مقدس.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرده است خود را به "رئيس جمهور از قانون و نظم" است و قول داد به استقرار نظامی ایالات متحده به امریکا خود را در شهرستانها به سبزها افزایش تظاهرات خشونت آمیز از جمله غارت فروشگاه ها و سوختن ماشین پلیس.

فلوید درگذشت, هفته گذشته پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه و حتی پس از او متوقف شد و شفاعت برای هوا. مرگ تنظیم کردن تظاهرات که در سراسر ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور منتقدان می گویند تهمت است تعمیق اختلافات در زمانی که رهبری بسیار مهم بود برای کمک به متحد کردن کشور شکسته.

دلاور رژیم صهیونیستی است. جان کارنی دفتر گفت: دولت نیست ارسال نیروهای نظامی به دلیل واشنگتن شهردار موریل Bowser خود نیست درخواست "کمک های اضافی" یک دلیل نرتهم نیز اشاره کرد.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: او غافل از هر گونه درخواست برای ارسال نیویورک گارد به واشنگتن اما گفت که او نمی خواهد که مسلم چنین درخواستی از آنجا که آنها مورد نیاز در صفحه اصلی. ریچارد حادثه ای یک مشاور ارشد فرماندار گفت: 200 نیویورک سرباز گارد ملی درخواست شد و تصمیم به رد درخواست ساخته شده بود در یک آژانس سطح است که نه به طور مستقیم شامل کومو.

مغلوب ساختن پیشی جستن شده است به خصوص مهم چگونه مقامات به کار گرفته اند غارت و خشونت در شهر نیویورک است.

"نیویورک تماس بگیرید تا گارد ملی. این lowlifes و بازنده ها شما پاره از هم جدا" مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه.

پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام ولف نیز خواسته شد برای ارسال نیروهای نظامی اما گفت که او هنوز هم بررسی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت درخواست.

"گارد ملی در حال حاضر دارای منابع قابل توجه مستقر در سراسر پنسیلوانیا است. فعلی خود را اولویت کمک به کشورهای مشترک المنافع شهرداری در پاسخ به د-تشدید خشونت و امن نگه داشتن جوامع ما" گفت: گرگ سخنگوی Lyndsay Kensinger.

دیگر فرمانداران شده اند بیشتر پذیرای.

ژنرال جوزف Lengyel, رئیس گارد ملی اداره گفت: تقریبا از 1500 guardsmen آینده به واشنگتن در روز سه شنبه از چند متحده و بیشتر شد و انتظار می رود روز شنبه.

فرماندار جمهوریخواه نیوجرسی ، فیل مورفی گفت: دولت خود را سرباز فرستاده شد "به صراحت برای محافظت از ساختمان های فدرال فدرال و بناهای تاریخی." مورفی تنها فرماندار دموکرات که ارسال نیروهای نظامی تا کنون.

مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان ارسال 116 نفر از اعضای گارد ملی به مستقر در بازار ملی. هوگان سخنگوی مایکل ریچی گفت آنها استفاده خواهد شد در حمایت از سی گارد ملی و کنگره و پلیس "وجود ندارد و در هر اجرای قانون ظرفیت."

تنسی گفت: این اعزام 1000 سرباز است که باید بر روی زمین بعد از پنج شنبه. یوتا است ارسال حدود 200 سرباز گارد ملی. و در حدود 445 Guardsmen چپ کارولینای جنوبی در بعد از ظهر سه شنبه عازم واشنگتن که در آن مدت از استقرار خود شد و نامشخص.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"هنگامی که کارولینای جنوبی گارد ملی فعال شده است, ما در حال آماده به پاسخ به عنوان طولانی به عنوان مورد نیاز" سروان. جسیکا Donnelly آسوشیتدپرس گفت.

___

آسوشیتد پرس خبرنگاران در سراسر ایالات متحده کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن