آسیا امروز: هند ویروس موارد مرگ و میر افزایش دوباره

دهلی نو - هند روز سه شنبه گزارش داد بیش از 18,000 جدید کروناویروس موارد و 400 و میر پس از یک شرکت هندی گفت: ای

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399

دهلی نو - هند روز سه شنبه گزارش داد بیش از 18,000 جدید کروناویروس موارد و 400 و میر پس از یک شرکت هندی گفت: این امر شروع آزمایشات بالینی بالقوه واکسن.

بهارات زیست فناوری گفت: آن را دریافت کرده بود دولت اجازه برای رفتن پیش با دو فاز از آزمایش های بالینی پس از مطالعات اولیه نشان ایمنی. چندین واکسن آزمایش های بالینی در مرحله در هند و چند نامزد دیگر در حال آزمایش در سراسر جهان است.

این عفونت های جدید را تایید کرد در 24 ساعت گذشته مطرح هند موارد به 566,840 چهارم-بالاترین در جهان است. علاوه بر این از 418 مرگ و میر خود را مطرح تلفات به بیش از 16000 با توجه هند به وزارت بهداشت. کارشناسان می گویند واقعی تلفات این بیماری در سراسر جهان بسیار بالاتر است.

هند شیوع بیماری در ابتدا متمرکز در کشور بزرگترین شهرستانها مانند پایتخت دهلی نو و مالی hub بمبئی. اما نگرانی را افزایش می دهد در حال وقوع در شهرهای کوچکتر با شکننده سیستم های سلامت مانند جیپور در شمال ایالت راجستان یا پتنا در ایالت شرقی بیهار.

در تحولات دیگر در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— کره جنوبی بیس بال حرفه ای لیگ نیاز به طرفداران به پوشیدن ماسک نشستن حداقل یک کرسی از هم جدا و آنها را منع از خوردن غذا در غرفه زمانی که تماشاگران اجازه بازگشت به استادیوم. کره بیس بال سازمان گفت: تیم خواهد بود در ابتدا مجاز به فروش 30 درصد از کرسی. طرفداران باید خرید بلیط با کارت های اعتباری برای کمک به ردیابی تماس از هر حامل ویروس. کره جنوبی حرکت می کند به reallow طرفداران در رویدادهای ورزشی می آیند با وجود یک ویروس تجدید حیات. کره جنوبی گزارش شده 43 مورد جدید در روز شنبه است اما مقاومت قوی تر اجتماعی فاصله اقدامات برای جلوگیری از صدمه زدن به اقتصاد است. آمار کره جنوبی گفت: این کشور تولید صنعتی کاهش یافته و برای 5 ماه متوالی در ماه مه.

— چین تایید 19 موارد جدید به آن آلوده در پایتخت پکن ژوئن شیوع آغاز شده و منتشر شده از بیمارستان. از موارد جدید هفت گزارش شد در پکن و یکی در شرق مرکز مالی شانگهای در حالی که 11 نفر دیگر آورده بودند توسط چینی مسافران از خارج از کشور با توجه به ملی کمیسیون بهداشت. اولین بیمار از پکن آخرین شیوع مرخص می شود 56 سال surnamed او گفت که او تا به حال متوقف در Xinfadi بازار گوشت گاو و گوسفند بخش برای حدود 20 دقیقه در ژوئن 3. بازار تا به حال شده است که مرکز شیوع جدید است که آلوده بیش از 230 نفر است. "زمانی که من به بازار رفت و من گاهی اوقات پایین کشیده من ماسک آن را به عنوان داغ اون روز. شاید این است که چگونه من قرارداد ویروس" ایسنا به نقل از خبرگزاری كند.

— استرالیا دومین شهر را قفل کردن ده ها تن از حومه برای یک ماه در یک پیشنهاد برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. ویکتوریا دولت برتر Daniel Andrews گفت: 233 تست مثبت برای COVID-19 آذر از روز پنج شنبه بود و غیر قابل قبولی بالا است. اندروز اعلام کرد 36 حومه که در آن ساکنان مورد نیاز خواهد بود به ماندن در خانه از چهار شنبه شب تا 29 جولای به جز چهار مجاز دلایل. ساکنان خواهد شد در صورت جریمه اگر آنها ترک خانه به دلایل دیگر از را و یا دریافت مراقبت به ورزش به خرید ملزومات و یا برای رفتن به محل کار یا مدرسه. افرادی که زندگی می کنند در خارج از حومه آن را تنها مجاز به وارد کردن آنها به همان دلایلی. "این فوق العاده مراحل اینها چیزهایی که ما تا به حال برای انجام این کار در گذشته به این است که ماهیت این ویروس آن است که بسیار شدید عفونی" اندروز گفت. او همچنین اعلام کرد که وجود خواهد داشت هیچ پروازهای بین المللی مجاز به ملبورن برای دو هفته آینده. سرکوب می آید به عنوان دیگر کشورهای استرالیا آسانسور گیر محدودیت چرا که آنها کم و یا هیچ جامعه انتقال ویروس است. استرالیا ثبت کرده است 7,734 COVID-19 موارد از جمله 104 مرگ و میر.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب