به عنوان آب و هوای گرمتر خواند NYPD به اجرا اجتماعی فاصله

نیویورک - به عنوان آب و هوای گرمتر وسوسه نیویورکی به بیرون آمدن از قرنطینه پلیس اعزام 1000 نفر از افسران آخر ا

توسط MINERALNEWS در 13 اردیبهشت 1399

نیویورک - به عنوان آب و هوای گرمتر وسوسه نیویورکی به بیرون آمدن از قرنطینه پلیس اعزام 1000 نفر از افسران آخر این هفته به اجرا اجتماعی فاصله و ممنوعیت تجمع در فضاهای عمومی.

افسران مجموعه ای از پا دوچرخه و اتومبیل به شکستن جمعیت و به یاد کسانی که لذت بردن از آب و بهداشت عمومی محدودیت های آنها نیاز به نگه داشتن 6 پا و دور از دیگران است.

"من معتقدم که با آب و هوای گرم مردم خواهد آمد به خارج" رژیم صهیونیستی است. اندرو کومو گفت شنبه. "شما نمی توانید اقامت در داخل خانه در همه زمان ها. مردم می آیند و بزرگ برای پیاده روی بروید. اما احترام اجتماعی فاصله و پوشیدن ماسک."

به اداره پلیس شهر نیویورک ساخته شده است که 60 بازداشت صادر 343 احضاریه مربوط به اجتماعی سوريه از مارس 16.

کمیسر پلیس درموت شیا با صدور یک هشدار شدید پس از یک سری از درگیری این هفته بین ماموران پلیس و اعضای یهودی ارتدوکس جوامع بیش از اجتماعی فاصله.

"ما آن را تحمل نمی کند" شیا گفت: پس از اعضای جامعه آب گرفتگی خیابان ها برای تشییع جنازه کروبی. "شما در حال قرار دادن من پلیس' زندگی در معرض خطر و غیر قابل قبول است."

اجرای محدودیت های آن وقتی که می آید به اجتماعی فاصله پلیس واگذار ترک آن را به نیروهای جدید به قوانین بازی برای کمک به نگه داشتن عفونت در رکود اقتصادی است.

"شما رو به رعایت داوطلبانه," بنجامین تاکر, NYPD اولین معاون کمیسر گفت:" در ماه گذشته.

اکثر مردم غذای افسران هشدار برای نگه داشتن فاصله خود در پارک ها و اطراف ضروری کسب و کار مانند فروشگاه های مواد غذایی, Shea گفت.

اما یک استارک به عنوان مثال عدم رعایت آمد پنج شنبه زمانی که افسران قطع شلوغ بارداري در بروکلین قصبه پارک محله است. ویدئو های ارسال شده به رسانه های اجتماعی نشان داد ماموران در ماسک محافظ در تعقیب یک وانت و فریاد در ده ها تن از مردم راهپیمایی در پشت ون به خارج شدن از خیابان و بر روی پیاده رو.

در مارس 18, افسران گذشت احضار و بازداشت در برانکس پارکینگ و گاراژ جایی که آنها در بر داشت موقت کلوپ شبانه شامل یک میز بیلیارد و نوار ارائه مشروب و آبجو تاج و در یک بسته بروکلین سلمانی که در آن بیش از 50 نفر جمع آوری شده برای یک حزب شامل موسیقی با صدای بلند و قمار.

دو روز بعد ماموران شکست "4/20" ماری جوانا, تعطیلات, جشن برگزار خالی طبقه سوم یک ساختمان در منهتن در چلسی محله است. ده ها تن از مردم گرفته توسط رسانه های اجتماعی اعتیاد به مواد مخدره در مورد حزب داده شد احضاریه برای خاطی.

___

در اینجا دیگر coronavirus تحولات در نیویورک:

پارک مرکزی بیمارستان بسته

کوه سینا در بیمارستان نظام سلامت گفت: آن را تعطیل کوچک بیمارستان صحرایی این بنا در پارک مرکزی از طریق همکاری با یک موسسه خیریه اجرا شده توسط مسیحی انجیلی واعظ فرانکلین گراهام.

تنها هشت نفر باقی مانده در موقت بیمارستان از شنبه.

این برنامه برای جلوگیری از پذیرش بیماران جدید به این بیمارستان صحرایی که از دوشنبه. مقامات گفتند که حدود دو هفته به درمان این بیماران و سپس ضدعفونی و حذف چادر.

"در حالی که این بحران به مراتب بیش از این نشانه یک نقطه عطف قابل توجهی در شیوع کروناویروس در نیویورک است که به ما تضمین است که ما در حال بازگشت به سوی عادی" این سیستم در بیانیه ای گفت به آسوشیتد پرس. "ما سپاسگزار برای مبارزه کرده اند coronavirus با هم در کنار مردم شجاع از شهر نیویورک است."

کوه سینا سیستم بهداشت و درمان همکاری با گراهام خیریه samaritan's Purse برای باز کردن بیمارستان صحرایی درمان 315 افراد آلوده به ویروس coronavirus از آوریل 1.

بیمارستان آمده بود زیر آتش از برخی از مسئولان شهرستان و فعالان بیش از samaritan's Purse عمل از داوطلبان و کارکنان امضای بیانیه ای از اعتقادات مذهبی است که شامل یک رد ازدواج هم جنس گرایان. که عمل نمی اعمال می شود به تن. سینا پزشکان نیروی انسانی این بیمارستان صحرایی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

شورای شهر سخنران Corey Johnson, که, گی, نام جمعه برای بیمارستان در نظر گرفته شود به دلیل وابستگی با گراهام.

___

آخرین ارقام تلفات

این ویروس کشته 299 مردم در دولت و جمعه با توجه به کومو. به ارمغان می آورد که دولت رسمی شمار کشته شدگان به بیش از 18,900 تعدادی می کند که عبارتند از: 5,200 اضافی قربانیان در شهر نیویورک است که مرگ و میر شد مقصر این ویروس در گواهی مرگ اما که عفونت نشده است تایید شده توسط یک آزمایشگاه تست.

یکی دیگر از 831 نفر در بیمارستان بستری شدند با این ویروس جمعه کومو گفت: تعدادی که حذف شده است اما که او گفت همچنان نگران کننده بالا است.

فرماندار در روز شنبه در سفر یک حمل و نقل متروپولیتن نگهداری تاسیسات در کوئینز به دنبال برجسته کردن بسته از شهر نیویورک مترو سیستم از 1 صبح تا 5 صبح تا قطار و ایستگاه را می توان ضد عفونی.

او توضیح داده که برای تمیز کردن به کار فشرده با کارگران پوشیدن haz-تشک مناسب.

"این هرگز قبل از انجام شده است" کومو گفت. "شما باید برای رفتن از طریق تمام قطار با یک misting دستگاه که در آن آنها اسپری ضد عفونی کننده در هر سطح."

___

خیابان تعطیلی

مقامات شهرستان در روز شنبه بسته کردن بیش از هفت مایل از خیابان به عنوان بخشی از تلاش برای ترویج اجتماعی فاصله در شهر نیویورک پارک.

بسته شدن بخشی از گسترده تر پیشنهاد برای باز کردن 100 مایل از سواره رو به پیاده و دوچرخه سواران در میان همه گیر.

"آب و هوای گرمتر به ما می گوید ما در حال رفتن به یک چالش جدید" شهردار, بیل د Blasio گفت. "ما باید برای دیدار با این چالش در درک که در آن مردم در حال رفتن به."

اولین بسته شامل 4.5 کیلومتر از جاده در داخل پارک ها و 2.7 کیلومتر از خیابان های مجاور که د Blasio می گوید به طور موثر گسترش پارک ها.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن