با تمام حواس او را پرت در خانه دانش آموزان کم درآمد نیاز به هدفون به مطالعه

در خانواده یک خوابه خانه هر روز آشکار با یکی از حواس پرتی پس از دیگری برای 17 سال Anais هرناندز: مادر خود را پ

توسط MINERALNEWS در 8 فروردین 1399

در خانواده یک خوابه خانه هر روز آشکار با یکی از حواس پرتی پس از دیگری برای 17 سال Anais هرناندز: مادر خود را پخت و پز و تمیز کردن در آشپزخانه; او معلول پدر تماشای بالا و حجم اخبار تلویزیون; شلوغی خواهر کوچکترش در شرق لس آنجلس صفحه اصلی.

هیچ فرار از سر و صدا به عنوان Anais تلاش برای تمرکز بر روی پیشرفته قرار دادن ادبیات اسپانیایی و انگلیسی و اقتصاد است. دو هفته به پناهگاه در خانه تحصیل این مندز دبیرستان ارشد می تواند با استفاده از یک ابزار است که می تواند برای خانواده اش به استطاعت — صدا لغو هدفون.

قبل از 13 مارس لس آنجلس مدرسه مقامات منطقه توقیف دانشگاه و شروع یک مشکل انتقال به آموزش آنلاین, Anais صرف مقدار زیادی از زمان در مندز بالا که در آن او بیشتر از مشق شب خود را انجام داده است.

"من برای پیدا کردن آن به چالش کشیدن برای انجام بهترین من در تکالیف به دلیل وجود بسیاری از حواس او را پرت" گفت: Anais اضافه کردن مشتاقانه است که "هر مجموعه ای از هدفون — که خواهد به من کمک کند تمرکز و مطالعه است."

تبلیغات

Anais دهکدهای از earbuds که با آی فون 7 نیست طراحی شده برای صفحه نمایش از صدا.

این پیش بینی نشده مشکل از سر و صدا و حواس پرتی آمد به توجه caseworkers از محلی غیر انتفاعی جوامع در مدارس کمک می کند که حدود 1000 نفر از دانش آموزان و خانواده های آنها در 11 Los Angeles یکپارچه مدارس در محله های فقر.

"تیم آغاز شده های بسیار شبیه داستان در مورد چگونه به خانواده های بازمانده" گفت: Elmer Roldan گروه مدیر اجرایی. خانواده ها به طور ناگهانی شده اند شلوغ در تمام طول روز به نسبتا فضاهای کوچک — گاهی اوقات خانواده های بزرگ و یا چند خانواده است.

داشتن یک محل آرام برای مدرسه "لوکس است که هنوز بسیاری از دانش آموزان داشته باشد."

تبلیغات

دانش آموزان به طور معمول کار کرده اند و اطراف خود را بیش از حد مشغول خانوار توسط "ماندن در مدرسه و دیر رفتن به کتابخانه یا کار از کافی شاپ — تمام مکان های که در آن اینترنت به آسانی در دسترس Roldan گفت. اما این گزینه ناپدید شد زمانی که شهر دستور بستن "غیر ضروری" کسب و کار و ممنوع همه "ناهار خوری."

چند دانش آموزان به ارمغان آورد تا هدفون آشکار Roldan گفت: اما در مورد کارگران نیز به این نتیجه رسیدند که خانواده ها اغلب نمی خواهید به نظر می رسد حریص و یا خودخواه و به سادگی نمی خواهید به آن را به ارمغان بیاورد: "درخواست برای هدفون احساس به آنها را مانند آنها در حال هل دادن آن است."

جوامع در مدارس در حال کار با گروه های دیگر تحت نام یک خانواده لا به جمع آوری پول برای نیازهای آشکار مانند کاغذ توالت غذا, اجاره, مراقبت های پزشکی و لوازم مهد کودک و هزینه های حمل و نقل به و از کار.

اما این گروه نیز در تماس است هدفون سازندگان برای کمک و بحث ها در حال پیشرفت هستند.

به طور جداگانه L. A. Unified School District, در lausd.net دارای گسترده مبتنی بر تلاش برای جمع آوری اعانه متمرکز قابل ملاحظه ای در مواد غذایی و فن آوری برای دانش آموزان و خانواده های آنان است.

"ما آسیب پذیر ترین خانواده ها و جمعیت در حال رفتن به سخت ترین ضربه از لحاظ مالی و تحصیلی و گفت: آنا Ponce, مدیر اجرایی گروه محلی بزرگ مدارس دولتی در حال حاضر است که به کمک آن یک خانواده L. A. تلاش است. "ما قصد داریم به چیزهایی که ما نمی فکر می کنم. هدفون عملی نیاز است که لزوما شناخته شده است."

ارزش غربالگری از حواس او را پرت پدید آمده در خانواده ها در سراسر منطقه است.

در جامعه نزدیک از بل Keyla, 12 و والریا, 8 هستند تا در برابر یک فعال کودک نو پا. خود frontyard, 2-کارلوس حرکت مانند محکم شادی موشکی در جانشینی سریع از فیل آبی مینی ماشین برای tot-ترامپلاین به اسکیت بورد به پرتاب یک knobbly توپ و سپس یک رنگین کمان beachball.

تبلیغات

زمانی که محدود در داخل خانواده 958 فوت مربع خانه کارلوس محدوده خشن و بی ادب به سادگی با صدای بلند به عنوان نرما Quijas تلاش می کند برای نظارت بر او مسن کودکان مدرسه.

"نوزاد می پرد و می خواهد به کمک" گفت: Quijas که به طور معمول با این نسخهها کار به عنوان یک خانه تمیز کننده. "و دختران پریشان; پس از آن که کودک شروع به جیغ."

دور نیست, بل, دختر مدرسه ایزابل تورس نیز خودش را می یابد آکادمیک marooned. او نگران بود در مورد کار در خانه و حتی قبل از مواجهه با حواس او را پرت از آن ارائه شده است.

"من که نوجوان که متنفر استفاده از کامپیوتر به یک اندازه به هر حال من احساس می کنم مانند بسیاری از کلاس های من با تکیه بر مباحث — آن را تنها راه شما واقعا یاد بگیرند که" او گفت:. "من مبارزه در قبل از حساب دیفرانسیل و انتگرال حتی با یک معلم در مقابل من است."

در حال حاضر کار در خانه "من می تواند فوق العاده پریشان," او گفت:. "من زندگی در کنار چهار نفر دیگر و در حالی که به نظر نمی رسد خیلی بد است وجود دارد هرگز یک لحظه آرام. ... هفته گذشته شده است بسیار سخت است و من هنوز به خودم تطبیق این شیوه جدید زندگی است."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب