AP های منحصر به فرد: داخل عظیم DEA حمله هدف قرار دادن کارتل مواد مخدر

CHANTILLY, Va. - در تاریکی تیم مناسب تا بی سر و صدا قرار دادن بر روی کلاه خود و تاکتیکی دنده. ماموران فدرال پس

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

CHANTILLY, Va. - در تاریکی تیم مناسب تا بی سر و صدا قرار دادن بر روی کلاه خود و تاکتیکی دنده. ماموران فدرال پس زدن دهنه اسب در ضرب و جرح قوچ و برش پیچ و سلاح های سنگین توسط پای یک تپه در یک مجتمع مسکونی خیابان کالیفرنیا که آرام در حال اشتعال از چراغ های خیابان. سپس این عوامل به نوبه خود بر روی گردشگاه از هدف خود را.

"پلیس! جستجو در حکم!" یک افسر yells به عنوان عوامل انفجار در درب جلو. "جستجوی پلیس حکم!" و پس از آن سه رعدآسای موی چتری به عنوان نیروی کار شکسته شدن درب جلو.

لحظاتی بعد مشهور عضو Jalisco نسل جدید کارتل شناخته شده به عنوان CJNG است راه می رفت در دستبند.

در صبح زود, حملات, یکشنبه عوامل, چتری در سراسر ایالات متحده به اوج خود رسید در شش ماه تحقیق با هدف اصلی از بین بردن پله بالا CJNG و به امید نزدیک شدن به گرفتن رهبر آن یکی از تحت تعقیب ترین در امریکا است. وجود دارد 10 میلیون دلار پاداش برای دستگیری Nemesio "ال Mencho" Oseguera.

کنترل باند بین یک سوم و دو سوم از مواد مخدر آمریکا در بازار است. آن است که بسیار خشونت آمیز است که اعضای ترک انبوهی از اجساد در خیابان ها و حلق آویز از overpasses در مکزیک و آنها را پر کنید شهر گوادالاخارا با گورهای دسته جمعی. آنها حمل مسلسل و نارنجک دستی. آنها یک بار با استفاده از پرتاب موشک به شلیک کردن یک مکزیکی هلیکوپتر نظامی ارتش.

بیش از 600 نفر بازداشت شده اند در این عملیات در ماه های اخیر بیش از 15000 کیلو مت کشف و ضبط شد و نزدیک به 20 میلیون دلار گرفته شده به عنوان جستجو و حکم دستگیری اعدام شدند. حدود 250 دستگیر شدند چهارشنبه.

"ال Mencho و همکاران خود را طعمه معتادان و آنها طعمه در شهرهای کوچک که در آن آنها می توانند به عنوان قلدر و نفوذ این شهرهای کوچک گفت:" وندی Woolcok ویژه عامل مسئول اداره مبارزه با مواد مخدر عملیات ویژه را بدست آورد. "آنها وعده امید و آنها را تحویل ناامیدی است."

برای U. S, مبارزه با مکزیک به سرعت در حال رشد و خشن ترین باند اولویت است. اجرای قانون مقامات بر این باورند که باند توزیع مواد مخدر هاب در لس آنجلس, نیویورک, شیکاگو, شیکاگو و آتلانتا. اعتقاد بر این است که حضور در 24 مکزیک 32 متحده است.

بر خلاف دیگر کارتل, CJNG نشان می دهد که هیچ میلی به طور مستقیم در حمله به پلیس و ارتش گشت و براه مرگبارترین حملات در برابر اجرای قانون و نیروهای در مکزیک است. در از بین بردن رقبا انجام داده است دیدنی و اعمال خشونت.

"خود را از گرایش به خشونت است که بخش بزرگی از آن را, آنها بسیار خشونت آمیز سازمان آنها به خوبی مسلح سازمان اما واقعا بنزین که انداخته بود روی آتش بود و مواد مخدر مصنوعی" گفت: لایحه Bodner ویژه عامل مسئول DEA زمینه در لس آنجلس.

آسوشیتد پرس به حال دسترسی منحصر به فرد به این حمله در خارج از لس آنجلس و ملی مرکز فرماندهی. در کالیفرنیا در مورد یک دوجین اعضای تیم prepped اوایل روز شنبه برای هدف خود را. آنها جستجو خانه با شکوه ماهی قزل آلا-رنگی به سبک مستعمراتی اسپانیایی با یک لوستر بزرگ در سالن انتظار درختان نخل در حیاط جلو و crawled شده بر روی زمین به زیر اتومبیل از جمله سیاه و سفید و لکسوس در جلوی خانه. هیچ عکس از کار اخراج شدند.

ویکتور Ochoa, 34 دستگیر شد اتهام مواد مخدر. DEA مدعی او به عنوان یک ذخیره کردن خانه آخور برای کارتل. او همچنان در بازداشت در لس آنجلس زندان شب چهارشنبه و آن را روشن نیست که آیا او تا به حال یک دفاع وکیل.

در مرکز فرماندهی جمع شده در داخل یک وصف ناپذیر ساختمان دولتی در شمال ویرجینیا یک گروه از یک دوجین تحلیلگران و ماموران نشسته پشت صفحه نمایش کامپیوتر در داخل یک اتاق کنفرانس که تبدیل شده به یک مرکز فرماندهی. به عنوان عوامل بودند کوبیدن پایین درب در سراسر کشور تلفن زنگ زد در مرکز فرماندهی و تحلیلگران ثبت تعداد دستگیری ها و مقدار مواد مخدر کشف و ضبط در چاپ برگه.

یک تحلیلگر وارد کردن اطلاعات به یک DEA صفحه نمایش کامپیوتر به عنوان دیگر تحلیلگران زد و شماره تلفن و آدرس و نام مستعار در داخل خانه در حال جستجو.

این نماینده ویژه مسئول عملیات ویژه در بخش مونتاژ با تیم او در مقابل یک نقشه حرارتی — نقطه های قرمز درخشان تیره تر و تیره تر به بازداشت های بیشتر ساخته شده است در درجه اول در تگزاس و کالیفرنیا و نیوجرسی. توسط 9 صبح بیش از 60 نفر شده بود به زندان برده شد.

دستیار دادستان کل برایان Benczkowski سر از وزارت دادگستری بخش جنایی به نام عملیات "جامع ترین اقدام به عضویت در وزارت دادگستری تلاش برای اخلال بین بردن و در نهایت از بین بردن CJNG"

در حالی که کارتل های مواد مخدر مکزیکی شده پول خود را عمدتا از ماری جوانا در دهه گذشته بازار تا حدودی از بین می رود با دولت در سطح گیاه شاهدانه در ده ها تن از کشورها در سراسر ایالات متحده

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

در حال حاضر آنها تبدیل به مت آمفتامین و فنتانيل فروش آن در تقریبا 14 برابر قیمت آن را هزینه برای ایجاد و جاری شدن سیل در خیابان های آمریکا سوخت رسانی بی خانمانی و مواد مخدر بحران و پشت سر گذاشتن یکی دیگر از دنباله از بدن: از مصرف بیش از حد.

این Jalisco کارتل تشکیل شد در سال 2010 از یک جناح از کارتل سینالوآ مستقر در غرب شهر گوادالاخارا. در حالی که آن را یک بار متخصص در تولید مت آمفتامین مانند بسیاری از مکزیک کارتل گسترش یافته است به چند دارو محموله از جمله فنتانیل کوکائین و مت هروئین.

کارتل رهبری گریزان Oseguera که محافظان یک بار به ضرب گلوله یک مکزیکی هلیکوپتر نظامی ارتش برای جلوگیری از دستگیری او. در هفته های اخیر دادستان اتهامات علیه پسرش Nemesio Oseguera همچنین به عنوان شناخته شده "ال Menchito" و دخترش, جسیکا یوهانا Oseguera.

و مقامات می گویند او را خطرناک تر از مشهور مکزیکی شخص مهم در میان یکدسته مواد مخدر و فرار هنرمند Joaquin "ال Chapo" Guzman که به عنوان رهبر کارتل سینالوآ زد عظیم مواد مخدر توطئه است که گسترش قتل و ضرب وشتم برای بیش از دو دهه است.

"من فکر می کنم خطر از ال Mencho و CJNG بیشتر است در حال حاضر به دلیل در نظر من در زمان تجاري دستگیر شد و یا در زمان او در نوع خود در اوج پس به صحبت می کنند کارتل سینالوآ بود شکسته شد کمی شکسته" Bodner گفت.

El Chapo بود کمی flashier اما Mencho و Jalisco باند دیدن مواد مخدر خود را به عنوان کسب و کار که فقط -- کسب و کار Bodner گفت.

"آنها باید کمی بیشتر نظم و انضباط. آنها لزوما به مهمانی و زندگی خوب, آن را فقط در مورد کسب و کار قاچاق مواد مخدر و کنترل و این چیزی است که باعث می شود آنها را scarier Bodner گفت.

این Jalisco کارتل نیز شناخته شده برای بی پروایی نشان دادن تاکتیک های مانند رانندگی در اطراف در کاروان از کامیون وانت مشخص شده با حروف "CJNG" و برای گردش ویدئوها از شدت مسلح کارتل افراد مسلح در نظامی-سبک لباس. در حالی که مکزیک می گوید آن است که دیگر با تمرکز بر بازداشت مافیای مواد مخدر مکزیک دولت تحویل Oseguera پسر و بازداشت برخی از همکاران خود را.

___

آسوشیتد پرس نویسنده علامت استیونسون در شهر مکزیک کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب