نظرسنجی: دو سوم انتظار بازگشت به 'عادی' را 6 ماه یا بیشتر

بزرگنمایی این تصویر خریداران پوشیدن ماسک در شرق بازار در واشنگتن دی سی, on May 17. یک NPR/PBS NewsHo

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

خریداران پوشیدن ماسک در شرق بازار در واشنگتن دی سی, on May 17. یک NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی نشان می دهد که اکثر آمریکایی ها فکر می کنم آن را حداقل شش ماه برای بازگشت به زندگی عادی روزانه. دانیل باریک/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دانیل باریک/خبرگزاری گتی ایماژ

دو سوم از آمریکایی ها انتظار نداریم که زندگی روزانه خود را برای بازگشت به حالت عادی حداقل به مدت شش ماه و به عنوان متحده بازگشایی سه چهارم نگران این هستند که در موج دوم coronavirus موارد ظهور خواهد کرد, جدید NPR/PBS NewsHour/Marist نظرسنجی می یابد.

"وجود دارد یک حس بزرگ که عادی است در اطراف گوشه" گفت: Lee Miringoff مدیر Marist موسسه افکار عمومی که انجام این نظرسنجی.

او با اشاره به این که با ایالات باز — برخی در خارج از دستورالعمل های فدرال برای انجام این کار وجود دارد "واقعی قطع ارتباط بین افکار عمومی و سیاست عمومی."

از آنجا که بیماری همه گیر کوروناویروس آمار, آمریکایی ها نیز رشد کرده و با احتیاط از رای گیری در فرد است. نیمی از کشور در حال حاضر می گوید که می خواهد رای از طریق پست اگر آن را مجاز توسط خود دولت است. حدود یک چهارم از آمریکایی ها رای دادند از طریق پست در سال 2016 انتخابات عمومی Miringoff اشاره کرد.

در چهارشنبه مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان هدف در میشیگان و نوادا برای برداشتن گام به سوی افزایش رای گیری از طریق پست در این سال انتخابات است. رئيس جمهور را متهم آنها را به طور بالقوه در تلاش برای مشارکت در تقلب انتخابات دروغ ادعا رای گیری برنامه های کاربردی به طور غیر قانونی فرستاده شد. (تهمت حذف شده زودتر جیر که متهم میشیگان ارسال واقعی غیابی.)

او همچنین تهدید را نگه دارید در coronavirus امداد کمک های مالی به هر دو کشور. این روشن نیست که اگر رئیس جمهور دارای اختیارات لازم برای متوقف کردن آن وجوه; متحده اجرای انتخابات نه دولت فدرال.

واضح است که چگونه به پاسخ به coronavirus بحران سیاسی تبدیل شده است. گسترده سیاسی شکاف پدید آمده اند حتی در زمانی که مردم انتظار زندگی به حالت عادی بازگشت, چگونه نگران آنها مورد جدید شیوع و اینکه آیا برای رای دادن از طریق پست.

هنگامی که ما به حالت عادی بازگشت ؟

در حالی که اکثریت جمهوری خواهان (55%) معتقدند که آنها انتظار نداریم که زندگی به حالت عادی بازگشت برای حداقل شش ماه و 57% در مورد دوم coronavirus موج آنها بیشتر خوش بینانه است که زندگی به حالت عادی بازگشت هر چه زودتر و کمتر نگران در مورد دوم شیوع بیماری از دموکرات ها و مستقل.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

به طور کلی 65 درصد از آمریکایی ها گفت: آنها انتظار نداریم که زندگی به حالت عادی بازگشت برای حداقل شش ماه از جمله 78 درصد از دموکرات ها و 68 درصد از مستقل.

بدبین ترین مورد زمانی که زندگی به حالت عادی بازگشت - و نه حداقل به مدت شش ماه شدند: دموکرات آمریکایی های آفریقایی تبار (75%) فارغ التحصیلان (70%) سفید زنان با مدرک دانشگاهی (70%) و ژنرال Xers, 39-54 سال (70%).

به احتمال زیاد به می گویند "کمتر از شش ماه" شد جمهوری خواهان و لاتین (42%).

Coronavirus است به طور نامتناسبی سیاه پوست و لاتین در جوامع — چه از لحاظ بستری و نرخ از دست دادن شغل.

نگرانی های گسترده ای برای دوم شیوع

به عنوان برای نگران بودن در مورد دوم شیوع 77 درصد از آمریکایی ها گفت: آنها نگران هستند و یا بسیار نگران در مورد یکی از جمله 93 درصد از دموکرات ها و 76 درصد از مستقل.

"اکثریت قریب به اتفاق احساس ما در هیچ راهی برای خروج از جنگل" Miringoff گفت. "این تصور که وجود بالقوه و یا احتمال موج دوم قوی است و ما می بینیم که به وضوح در سراسر خطوط حزب."

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

بیشتر نگران شد: دموکرات آمریکایی های آفریقایی تبار (86%) و زنان (83%) و لاتین (81%) حتی اگر Latinos شد خوش بینانه تر از دموکرات ها و یا آمریکایی های آفریقایی تبار در مورد زمانی که زندگی به حالت عادی برمی گشت.

کمتر احتمال دارد به می گویند به طوری که آنها خواهان (57%); سفید مردان بدون مدرک دانشگاهی (68%); کسانی که در "سکوت" و یا "بزرگترین" نسل بیش از سن 73 (69 درصد); کسانی که زندگی در مناطق روستایی (69%) و در مردان به طور کلی (70%).

Big vote-توسط-mail انشعابات; که نمی شود در رای گیری?

و وجود شکاف در رای گیری توسط پست الکترونیکی: اکثریت جمهوری خواهان (56%) را به جای رأی گیری در فرد از طریق پست (42%) در حالی که 61 درصد از دموکرات ها و 53 درصد از مستقل ترجیح می دهند رای گیری از طریق پست در ماه نوامبر.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

به احتمال زیاد به می خواهید برای رای دادن از طریق پست: زنان سفید با مدرک دانشگاهی (64%) سفید پوستان با مدرک دانشگاهی (62 درصد) کسانی که در غرب زندگی (62%) و دموکرات (61%). کشورهای غربی شده اند و رای گیری از طریق پست برای بسیاری از چرخه های انتخاباتی.

در میان کسانی که به احتمال زیاد به می گویند که آنها می خواهند برای رای دادن در فرد هستند: جمهوری خواهان (56 درصد) کسانی که در جنوب (45%) سفید زنان بدون مدرک دانشگاهی (44%) کسانی که 45 سال و بالاتر (44%) سفید پوستان (42%) و افراد بدون مدرک (40%).

برخی از 10 درصد می گویند که آنها قصد ندارند به رای دادن که این نظرسنجی نشان می دهد در مورد آنچه که انتظار می رود, اما بالاترین تعداد از گروه ها که می گویند آنها نمی خواهند رای برش در سراسر ارکان کلیدی در هر دو طرف – Gen Z/وای (19%), Latinos (16%) حومه مردان (13%) کسانی که بدون مدرک دانشگاهی (13%) مردان سفید بدون درجه (12%) و آمریکایی های آفریقایی تبار (11%).


بررسی 1,007 بزرگسالان انجام شد Marist نظرسنجی از طریق تلفن ثابت و تلفن همراه از مارس 12 تا 17. جمع آوری داده ها و وزن ارائه شده توسط SSRS. این نظرسنجی دارای یک حاشیه خطا از +/- 3.6 درصد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب