رستوران ها و مسابقه می توانند رزومه اما قوانین جدید فراوانند

NEW ORLEANS - رستوران ها می تواند به بازگشایی در, New Orleans, شهرستان معروف برای طبخ آن, اما آنها باید رزرو و

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

NEW ORLEANS - رستوران ها می تواند به بازگشایی در, New Orleans, شهرستان معروف برای طبخ آن, اما آنها باید رزرو و محدود کردن تعدادی از شام. خودکار و اسب مسابقه آهنگ در نیویورک می تواند رزومه مسابقات اما بدون تماشاگر.

مقامات با احتیاط کاسته بیشتر محدودیت شنبه در رستوران ها و مغازه ها و مکانهای آنها به عنوان تلاش برای راه اندازی مجدد اقتصاد بدون تحریک موج جدید کروناویروس عفونت. اما reopenings آمد با قوانین جدید طراحی شده برای جلوگیری از گسترش این بیماری نشانه های دیگری است که در این راه آشنا ناهار خوری و یا تماشای رویدادهای ورزشی بین رفته اند در حال حاضر.

کارشناسان بهداشت عمومی هشدار می دهند که این بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 88,000 مردم در آمریکا و از 300 ، 000 در سراسر جهان می تواند انتخاب کنید تا دوباره اگر اقدامات احتیاطی گرفته شده و یا مقامات حرکت بیش از حد به سرعت به مردم بازگشت به کار.

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو گفت: اسب مسابقه آهنگ و واتکینز گلن خودرو بین المللی پیگیری می توانید با بازگشایی "هیچ جمعیت بدون فن." او همچنین گفت که او می تواند تصور بازگشت از لیگ اصلی بیس بال در نیویورک, کانون ایالات متحده شیوع همچنین بدون تماشاگر.

"اگر آن کار می کند از نظر اقتصادی است که بزرگ خواهد بود," او گفت:.

فرماندار اجازه بخش های بزرگی از شمال ایالت نیویورک شروع بازگشایی با اجازه دادن به برخی از کسب و کار مانند ساخت و ساز تحت عمل به دستورالعمل های ایمنی. اما اکثر ساکنان به خصوص در سخت-آمار مناطق نزدیک به شهر نیویورک -- باقی می ماند تحت محدودیت به عنوان جوامع سعی در کاهش میزان عفونت و متراکم کردن به اندازه کافی تست و ردیابی به بازگشایی در هفته آینده و یا ماه.

کومو نیز اعلام کرد که ساکنان حومه Westchester و Suffolk شهرستان دو ملت های اولیه به نقاط داغ شود واجد شرایط برای اعمال جراحی الکتیو و سرپایی مراقبت از. نیویورک بان کی مون در تمام تجمعات غیر ضروری است که هنوز هم در اثر.

نیواورلئان در زمان اولین گام خود به شل محدودیت شده اند که در محل به مدت دو ماه یک روز پس از استراحت از لوئیزیانا ،

شهر محدود کردن ساختمان به 25 درصد از ظرفیت مثل بقیه دولت بلکه نیاز رستوران ها, ناخن سالن ها و دیگر کسب و کار به مشتریان با رزرو. این شهرستان دارای دربسته تعداد افراد مجاز در خانه از عبادت و سینما در کمتر از 100 است.

مراکز و فروشگاه های خرده فروشی می تواند بازگشایی اما قمار پوکر ویدئو, سرگرمی زندگی می کنند و میله ها هنوز بسته است.

برخی از رستوران تصمیم به سعی کنید از بازگشایی. دیگران برنامه ریزی شده به چوب به takeout یا بسته ماندن همه با هم.

کرک Estopinal یکی از صاحبان عصا & جدول در سه ماهه برنامه ریزی شده برای باز کردن شنبه. مهمانان قرار است به سفارش مواد غذایی خود را هنگامی که آنها رزرو آنلاین و خواسته به پوشیدن ماسک. تمیز کردن خواهد بود شدت و حمام پس از هر استفاده تمیز.

"ما در حال رفتن به دادگاه اجرای آنچه در آن است به عمل در حالت عادی," او گفت:. "ما به دنبال در یک رستوران تجربه است که تقریبا لمسی کمتر برای مهمانان ما."

جنیفر Weishaupt مدیر اجرایی روبی دمپایی کافه گفت: این شرکت بازگشایی در New Orleans, Metairie و باتون روژ. کسب و کار بود و نه به عنوان مشغول به عنوان پیش بینی احتمالا به دلیل آب و هوای بد.

"ما تا به حال برخی از مردمی ایستاده در خط قبل از ما باز و در ساعت 8 صبح بود که واقعا بزرگ" Weishaupt گفت.

"ما با احتیاط خوش بینانه," او اضافه شده است. "ما تا به حال یک جریان ثابت از مشتریان ما دیده ایم بسیاری از به طور منظم و آن را خوب است برای ارتباط مجدد با آنها."

در کالیفرنیا بیشتر در پارک ها و پیاده روی مسیرهای پیاده روی با استقبال بازدید کنندگان دوباره در مرحله دوم بازگشایی در آن کسب و کار تلقی خطر پایین تر مجاز به کار با خرده فروشان ارائه منظقه وانت.

مراحل مشابه صورت گرفت در سراسر جهان به عنوان عفونت کاهش یافته و در بسیاری از شهرها و کشورها.

استرالیا رفت و به خوردن غذا برای اولین بار در هفته شنبه اما بازگشایی رستوران ها و میخانه ها و کافه ها آمد و با فاصله و ظرفیت قوانین و یک هشدار: آن بیش از حد نیست.

"پیام بله قدردانی از همه تلاش های قدر این فرصت به انتشار برخی از این اقدامات اما اجازه دهید یک حزب اجازه نمی رفتن به شهر" گفت: تونی Bartone, رئیس جمهور استرالیا, انجمن پزشکی.

در نیوزیلند حتی نخست وزیر Jacinda protocol wine studio و نامزدش Clarke Gayford شد در ابتدا تبدیل به دور و برای صبحانه یک رستوران در پایتخت, Wellington, چرا که آن را بیش از حد کامل تحت coronavirus دستورالعمل.

وجود دارد یک پایان خوش: نقطه رهایی و کارکنان تعقیب پایین خیابان به تماس های زن و شوهر به عقب.

ایتالیا به صنعت گردشگری متمرکز شده است بصورتی پایدار و محکم در ژوئن 3, زمانی که هر دو منطقه ای و بین المللی مرزهای بازگشایی اجازه می دهد چشم انداز اول از گردشگران از اروپا برای اولین بار مستند رفت و به جای در اوایل ماه مارس. گردشگری متکی به ونیز اشغال این شهر 50,000 تخت های هتل دارای ماند در حدود صفر بوده است.

"ونیز زندگی می کند, گردشگری, دوره گفت:" کلودیو Scarpa, سر, شهر, هتل, انجمن. "همه ساختارهای اقتصادی است که کار در این شهرستان از جمله پورت ها وابسته به گردشگری است."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

فرانسه نیز محتاط خواستار هماهنگ اروپایی تلاش در باز کردن. در همان زمان مقامات می تواند در تصمیم گیری "است که از فرانسه" در مورد کشور "که در آن ویروس است که هنوز هم فعال" وزیر کشور کریستف Castaner گفت شنبه.

به عنوان صدها نفر از سواحل بازگشایی Castaner هشدار داد که دولت دریغ نکنید به آنها نزدیک دوباره اگر قوانین احترام نیست.

مقامات محلی متهم شدند با تصمیم گیری که سواحل بازگشایی خواهد به عنوان بخشی از یک مبهوت طرح برای پایان دادن دقیق دو ماه مستند آغاز شد که 17 مارس است. تحت قوانین beachgoers می توانید شیب را حمام افتاب گرفتن و یا پیک نیک. اجتماعی فاصله باید حفظ شود و گروه ها باید محدود به 10 نفر.

"این ویروس هنوز وجود دارد" Castaner گفت. "آن حرکت می کند در اطراف ما با حرکات."

در میلان ایتالیا مالی سرمایه 3,400 رستوران های برنامه ریزی شده برای باز کردن دوشنبه همراه با 4,800 میله از 2900 آرایشگری 2,200 فروشگاه های لباس و 700 مغازه ها کفش.

"پس از یک دوره طولانی در خانه ما همه می خواهم به بیرون بروید و یک قهوه خوب در یک نوار خوردن پیتزا در پیتزا فروشی, خرید یک جفت شلوار جین و یا رفتن به آرایشگری" میلان شهردار جوزپه سالا گفت: روز شنبه در یک Facebook تصویری.

بسیاری از صاحبان رستوران شکایت کرده است که این قوانین برای بازگشایی شد و معلوم نیست که کل بخش — از جمله تامین کنندگان و تولید کنندگان مواد غذایی — درد و رنج بود. اعتراض ده ها تن خارج میلان اصلی ایستگاه قطار و خواستار لغو مالیات و کمک بیشتر.

در انگلستان مقامات و گردشگری تخته دلسردی مردم از بازدید از نقاط محبوب مانند سواحل و یا پارک در اولین تعطیلات آخر هفته پس از این مستند کاسته شد. قوانین سختگیرانه تر در محل باقی می ماند در دیگر نقاط انگلستان و زبان انگلیسی daytrippers هشدار داده شده است در برابر عبور به اسکاتلند و ولز است.

نخست وزیر اسپانیا پدرو سانچز گفت: درخواست مجلس برای آنچه که او امیدوار خواهد بود که آخرین تمدید وضعیت اضطراری برای مبارزه با بیماری همه گیر تا حدود اواخر ماه ژوئن.

این کشور به آرامی پوسته پوسته شدن سلول اقدامات, اما, گردشگری, که حساب برای 12 درصد از تولید ناخالص داخلی به نظر می رسد به از دست دادن آن را مهم فصل تابستان است.

"اسپانیا نیازهای گردشگری" سانچز گفت. "اما گردشگری نیاز به امنیت. به آن نیاز دارد سلامت را تضمین می کند."

___

وینو گزارش از Albany, New York. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران از سراسر جهان کمک کرده به این داستان.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن