ناآرامی در مدیسون یک شبه برگ مجسمه سرنگون دولت سناتور مجروح

بزرگنمایی این تصویر دو مجسمه بودند پاره کردن خارج از ایالتی ویسکانسین ساختمان کاپیتول در مدیسون. آم

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

دو مجسمه بودند پاره کردن خارج از ایالتی ویسکانسین ساختمان کاپیتول در مدیسون. آموزش و پرورش تصاویر/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
آموزش و پرورش تصاویر/جهانی تصاویر گروه از طریق گتی

دو مجسمه سرنگون از جمله یکی از یک طرفدار الغای برده داری. چندین ویندوز شکست در دولت کاپیتول. یک سناتور مورد حمله گروهی از تظاهرکنندگان. یک آتش سوزی کوچک مجموعه در خارج از محلی زندان است.

کسانی که برخی از صحنه های بازی که از اواخر روز شنبه و اوایل روز شنبه در ویسکانسین, شهرستان پایتخت از مدیسون.

دستگیری یک مرد سیاه و سفید در اوایل روز سه شنبه موجب ناآرامی. او به بازداشت پس از آوردن یک بلند گو حرف زدن و یک چوب بیس بال به یک رستوران در شهر کاپیتول مربع است.

هرج و مرج که در مدیسون شرح زیر است هفته تا حد زیادی از تظاهرات مسالمت آمیز وجود دارد و در سراسر کشور پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس به زانو در گردن او در مینیاپولیس در ماه گذشته.

معترضان در ادامه به صورت خاموش با پلیس در مورد یک بلوک از ساختمان کاپیتول در اوایل روز شنبه, عضو, ایستگاه ویسکانسین عمومی رادیو گزارش داد و اضافه کرد که افسران یک پیام از پیش ضبط شده بر روی یک حلقه اطلاع رسانی جمعیت جمع شده بودند غیرقانونی.

جمعیت ایستگاه گزارش در پاسخ به پیام با شعارهای.

این دو مجسمه که حذف شدند از خود را پایه ایستاده اند در کنگره آمریکا برای چند دهه.

یکی از آنها طرفدار الغای برده داری هانس کریستین Heg که جان خود را برای مبارزه با این اتحادیه در طول جنگ داخلی ریخته شد در نزدیکی یک دریاچه است. دیگر مجسمه, جشن دولت شعار "رو به جلو" بود نقل مکان کرد و به وسط یک خیابان در نزدیکی کنگره به عنوان WPR اشاره کرد.

در طول غوغا, تیم, نجار, یک دولت دموکراتیک سناتور شد و پس از حمله خوراکی یک عکس از تظاهرات با توجه به Milwaukee Journal Sentinel.

"من نمی دانم چه اتفاقی افتاد ... تمام من بود متوقف و یک تصویر ... و نکته بعدی من پنج-شش مشت گرفتن لگد در سر" نجار به این روزنامه گفت.

نجار بعد از آن زمان به رسانه های اجتماعی برای پاسخ به یک خبرنگار که نوشته شده یک تصویر از آنچه به نظر می رسد او بر روی زمین در شاخ و برگ.

"پانچ/لگد به سر و گردن و دنده" نجار توییتی. "شاید ضربه مغزی سکس اسارت در چشم چپ است کمی تار, درد گردن و دنده. 8-10 نفر به من حمله کردند. مردم بی گناه در حال رفتن برای کشته شدند. کنگره قفل شده است - در گیر کرده ، توقف خشونت nowPlz!"

متصل به خود را صدای جیر جیر بود 11-دوم تصویری است که در آن دو نفر با پوشش صورت به سرعت به او نزدیک شده و با شتاب در تلفن. یک نفر شنیده ام فریاد "آن را حذف کنید!" قبل از این ویدئو خاموش.

یکی دیگر خبرنگار دیلن Brogan توییتی یک تصویر از نجار در آنچه به نظر می رسد به یک بحث داغ با معترضان.

این تظاهرات به دنبال بازداشت در اوایل روز سه شنبه یک مرد بعد از شناسایی به عنوان Devonere جانسون توسط مجله نگهبان.

ویدئو منتشر شده توسط مدیسون اداره پلیس نشان می دهد یک مرد سیاه و سفید با چوب بیس بال و یک تصادف تعقیب درهم bullhorn دنبال یک مرد سفید پوست به یک نوار در نزدیکی خانه ملت. (یادداشت سردبیر: این ویدیو شامل زبان صریح و روشن.)

YouTube

مرد سیاه گفت: "شما یک نژادپرستانه" و بعد پرسید: "چرا شما یک نژادپرست?"

او تبدیل به فرد فیلمبرداری برخورد به بحث در مورد چگونه عیسی است نه یک مرد که تا به حال "موهای بور و چشم های آبی و لب صورتی." او بعد از رستوران خارج شد اما در ادامه به آدرس عمدتا سفید مراجعان خارج است. آنچه که او گفت: خارج نامفهوم است.

"ماموران اقدام به جای او تحت بازداشت برای اقدامات خود را در داخل رستوران" مدیسون افسران پلیس نوشت: در گزارش مجله نگهبان گزارش شده است.

به گزارش آسوشیتد پرس "عنوان بسیاری از پنج افسران دیده می شود در نظر گرفتن انسان به پیاده رو و حمل او را به تیم ملی پلیس خودرو پس از او در ابتدا مقاومت کردند."

این نگهبان افزود که معترضان خواستار این مرد انتشار بسیج در نزدیکی Dane County زندان و تنظیم یک آتش سوزی کوچک وجود دارد.

آخرین مطالب