گروه دیگری از بی خانمان مادران و خانواده ها در حال بدست گرفتن بیش از خانه — این بار در L. A.

هفته بعد از یک گروه از بی خانمان مادران در زمان بیش از یک خانه خالی در اوکلند و موفق به حفظ آن گروه دیگری از م

توسط MINERALNEWS در 24 اسفند 1398

هفته بعد از یک گروه از بی خانمان مادران در زمان بیش از یک خانه خالی در اوکلند و موفق به حفظ آن گروه دیگری از مادران در حال تلاش برای انجام همان در لس آنجلس در صبح روز شنبه.

معترضان و خانواده خود را که برنامه ریزی برای باقی می ماند در این خانه به طور نامحدود در حال تماس با دولت و دولت های محلی برای استفاده از تمام دولتی خانه های خالی, کتابخانه ها و مراکز تفریحی و خواص دیگر به خانه مردم بلافاصله. آنها می گویند این منطقه شدید کمبود مسکن مقرون به صرفه تحت فشار قرار دادند تا آنها را به بیش از خانه در طول رمان coronavirus بیماری همه گیر.

"من مادر هستم از دو دختر. من نیاز به یک خانه گفت:" مارتا Escudero, 42 است که در گذشته صرف 18 ماه زندگی روی نیمکتها با دوستان و اعضای خانواده در محله های سراسر شرق لس آنجلس. "وجود دارد این خانه که خالی و آنها متعلق به جامعه است."

مانند بچه 4 مسکن در اوکلند مادران در L. A. در حال دریافت کمک از اتحاد کالیفرنیا برای توانمندسازی جامعه یک سازماندهی گروه که حمایت دولت اقدامات لازم برای گسترش کنترل اجاره و مستاجر و حفاظت.

تبلیغات

اما بر خلاف در اوکلند که در آن مادران با موفقیت تحت فشار Wedgewood Inc. Redondo ساحل به فروش یک خانه خالی است که این شرکت در حال برنامه ریزی برای نوسازی و تلنگر مادران در L. A. در حال حرکت به خانه که می گویند متعلق به دولت است.

تایمز گزارش کرده است که Caltrans شروع به خرید خانه های چند دهه پیش در آماده سازی برای یک شرکت-سقط طرح به گسترش 710 آزادراه. دهه دادخواهی و قانون متوقف به 6.2 مایل پروژه قبل از ساخت و ساز می تواند شروع ترک مقامات حمل و نقل به عنوان صاحبخانه برای 460 خواص است که طیف وسیعی از متوسط خانه های ییلاقی در ال Sereno به هنرمند قصرها و با شکوه در خیابان در ساوت پاسادنا.

یکی از بهترین و شناخته شده است این خانه دوران کودکی از آشپز جولیا کودک. در پاسادنا خانه ساخته شده در سال 1911 خالی بوده است برای بیش از 35 سال است.

Caltrans آغاز شده است و روند فروش این خانه که توسط قانون مورد نیاز ارائه می شود برای اولین بار به صاحبان سابق و فعلی مستاجران که به دیدار برخی از الزامات درآمد اما اکثریت قریب به اتفاق هنوز هم متعلق به دولت است.

تبلیغات

Escudero که دو روز در هفته به عنوان یک سالمند پرستار گفت: مادران در اوکلند الهام او برای اشغال یکی از خانه های خالی در صبح روز شنبه. او گفت: معترضان در تلاش هستند با فشار به دولت و شهرستان به مراقبت از بی خانمان ساکنان و کسانی که بدون ثبات مسکن به خصوص با توجه به خطرات جدید در ارتباط با گسترش COVID-19.

"با coronavirus آنها می خواهند ما را به قرنطینه می شود و در خانه ما اما برخی از ما نیست خانه," او گفت:.

روبرتو Flores, 72, که بخشی از ایالات Caltrans مستاجران گفت که آژانس طولانی غفلت خواص است. مستاجران باید شکایت کرد آژانس دولتی این ادعا آن است و نه به دنبال آن قوانین خود را به اطمینان حاصل شود که کم درآمد و دیرین ساکنان دسترسی به خانه. او تخمین می زند 200 آژانس خانه در حال حاضر خالی است.

"آنها در حال رفع آنها هستیم و نه اجاره آنها" فلورس گفت.

سوابق نگهداری می شود توسط بار نشان می دهد که در سال 2015, 37 از ال Sereno خانه شده بودند به عنوان "غیرقابل سکونت" از جمله ده دو واحد آپارتمان. در طول سال ها ساکنان شکایت کرده نمیتوانیم قالب و هجوم حشرات موذی. این رقم به نظر می رسد که افزایش در سال های اخیر است.

تحقیقات توسط Pasadena Star-News یافت که 163 از 460 خانه های خالی نشسته سال گذشته است. Caltrans گفت: در آن زمان که خانه های خالی خواهد بود به فروش می رسد با توجه به قوانین ایالتی اما ارائه یک جدول زمانی.

در ماه های اخیر بی خانمان و کم درآمد ساکنان در لس آنجلس و منطقه خلیج باید اشاره کرد که دولت در مسکن مقرون به صرفه بحران به عنوان توجیهی برای در نظر گرفتن سادگی بیش از خانه است. روز شنبه اقدام به اشغال فقط آخرین مثال.

کالیفرنیا برآورد کمبود 1.4 میلیون خانه برای خانواده های کم درآمد و بی خانمان جمعیت می ایستد در مورد 151,000 در هر شب — افزایش 16 درصد از سال گذشته است.

تبلیغات

ماه گذشته لوس آنجلس شهر, عضو شورای گیل Cedillo پیشنهاد استفاده از دامنه برجسته به زور به یک مالک در محله چینی ها برای فروش ساختمان خود را. Cedillo پیشنهاد پس از مستاجران اعتراض یک طرح برای ساختمان به سوئیچ به بازار-نرخ اجاره پس از انقضای توافق با شهرستان به حفظ و اجاره کم است. او در تلاش است در انتظار یک جلسه در L. A. شورای شهر.

در اوکلند این گروه از مادران اشغال خانه برای دو ماه قبل از آنها اخراج شد در ماه ژانویه است. پس از آن اتفاق افتاده است Wedgewood توافق را به زمین جامعه اعتماد و مقرون به صرفه سازمان مسکن و شهر حق امتناع از اول برای خالی صفحه اصلی و حدود 50 نفر دیگر آن متعلق به در اوکلند.

مورد جلب توجه ملی و رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom کمک کارگزار معامله شد که اعلام کرد در مارتین لوتر کینگ جونیور بعد و به تصویر کشیده شده توسط برخی به عنوان یک مجموعه موفق عمل نافرمانی مدنی.

در پاسخ به بی خانمانی گسترده تر بحران Newsom است, در میان دیگر اقدامات مجاز دولتی, تریلر سفر مورد استفاده قرار گیرد به عنوان موقت بی خانمان مسکن و ارائه اموال دولت به دولت های محلی برای استفاده به عنوان پناهگاه و دیگر بی خانمانی راه حل. اما Escudero گفت: فرماندار و دیگر مقامات منتخب نیاز به کار بیشتر و کار سریع تر برای خارج کردن مردم از خیابان ها و به مسکن پایدار.

"بسیاری از خانه های خالی در حالی که وجود دارد مردم در خیابان" او گفت:. "او باید قادر به همدردی با آن شکل و خارج چگونه برای رسیدن به یک توافق با آمریکا."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن