چرا برخی از افراد جوان از ترس انزوای اجتماعی بیش از COVID-19

بزرگنمایی این تصویر جوانان از سراسر فیلادلفیا با تجمع در مقابل سالن شهرستان, 9 ژوئن در اعتراض به خشو

توسط MINERALNEWS در 14 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

جوانان از سراسر فیلادلفیا با تجمع در مقابل سالن شهرستان, 9 ژوئن در اعتراض به خشونت پلیس و صدای نگرانی های خود را و چشم انداز برای آینده است. با توجه به تحقیقات اخیر ذکر شده توسط CDC نزدیک به نیمی از همه آمریکایی ها بین 18 و 29 گزارش علائم اضطراب یا افسردگی. کوری کلارک/NurPhoto via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کوری کلارک/NurPhoto via Getty Images

آدری فقط 18 سال و ادویه عبور بزرگسالی به او رای دادند و برای اولین بار در این سال فارغ التحصیل دبیرستان و دانشگاه موظف ماه آینده. افتخارات دانش آموز به طور معمول از خواب بیدار "یک بسته نرم افزاری از اعصاب," او می گوید که سوخت کار خود را داوطلبانه بازی تیم اول دانشگاه یا دانشکده ورزش و پیشرو دانشجویی دولت است.

اما برای سال, او همچنین تلاش کرد با اضطراب و افسردگی و اختلال وسواسی اجباری — که همه او را سوار به کار سخت تر است.

"من صرف زمان زیادی بر من مشق من احساس می کردم از دست دادن دوستان من — پس افکار من خواهد مسابقه بارها و بارها در مورد دوستان من می گوید:" آدری. "و پس از آن من می خواهم که این مشکل افکار در مورد خودکشی و برخی از چیزهای ترسناک." (NPR موافقت به استفاده از تنها برای اولین بار نام خود را به محافظت از او پزشکی و حفظ حریم خصوصی.)

آدری روانی مبارزات او فرود آمد در سلامت روان درمان در پاییز گذشته. وجود دارد او می گوید: مهارت های مقابله ای او آموخته به او چشم انداز در قرنطینه: "من می دانم همه چیز در مورد چگونه دیدن دوستان و دیدن مردم خارج و تعامل اجتماعی — برای بقا حیاتی است."

وجود دارد نهفته تنش بین افراد جوان تمایل به جمع آوری اجتماعی و تهدید در حال رشد از رمان coronavirus در ایالات متحده است. این ویروس آلوده بیشتر افراد در سنین نوجوانی و 20s از قبل در گیر و این کمک به شیوع بیماری به ویژه در کشورهای جنوب و غرب است. به عنوان یک نتیجه, مقامات بهداشت عمومی در حال التماس بزرگسالان جوان برای محدود کردن تماس های اجتماعی و اقدامات احتیاطی برای کمک به محافظت از خود را بیشتر آسیب پذیر بزرگان. اما بسیاری از افراد جوان ادامه داد: انزوای اجتماعی به عنوان یک خطر بسیار بیشتری نسبت به COVID-19 به خود و بهداشت روان.

این نیست که آدری نیست نگران این بیماری همه گیر در واقع تایید موارد coronavirus هستند خونتان در زادگاه او شارلوت N. C. بنابراین آدری می پوشد, ماسک شستن دست او باقی می ماند 6 فوت از دوستان است. اما برای او و نسل او می گوید: عفونت نیست اوليه تهدید.

"بسیاری از مردم خواستار توجه به کروناویروس دلیل آن را درست در مقابل ما," او می گوید. "اما در همان زمان, نوجوان' میزان افسردگی — آن را خاموش کنید."

خطرات بهداشتی از عفونت متفاوت با نسل است. برای بسیاری از افراد جوان زندگی می کردند در یک فاصله اجتماعی با عدم پشتیبانی نظیر می آید در هزینه های بالا به سلامت روان. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید: نزدیک به نیمی از افراد بین 18 و 29 گزارش علائم احساس اضطراب یا افسردگی. که دو بار رای دادن برای پدر و مادر خود و سه بار بالاتر از پدربزرگ و مادربزرگ خود را. خودکشی دومین علت مرگ در افراد زير 35.

در عین حال به نحوی می گوید: آدری که نه صحبت در مورد به همان اندازه است.

"ما دیده نمی شود دولت یا بزرگسالان به عنوان پرشور در مورد چیزهایی که ما واقعا در مورد مراقبت از خود مانند بهداشت روانی و مسائل مربوط به آب و هوا" او می گوید.

آن ممکن است وسوسه انگیز به فکر می کنم که FaceTime و زوم ارائه جایگزین برای فرد در رسانه های اجتماعی به خصوص برای نسل بومیان دیجیتال که بزرگ شده با گوشی های هوشمند. اما درمانگران می گویند صحبت کردن با صفحه نمایش کوچک ارائه می دهد هیچ جایگزینی برای یک آرام در آغوش بگیرید و می توانید پیچیدگی های خاص یک دلسوز بیان.

آدری شکایت مشترک خودداری کنند در میان نوجوانان و بزرگسالان جوان بيماران روانشناس لیزا Jacobs مشاوره. این است که آنها نگران خطرات ناشی از COVID-19 او می گوید: این درست است که خود را در معرض خطر محاسبات متفاوت است.

"آنها مناسب تحقق است که جداسازی یک خطر است برای آنها را به عنوان به خوبی آن را یک عامل خطر برای افسردگی و افسردگی یک عامل خطر برای خودکشی" جیکوبز می گوید. "و 8 درصد از آمریکایی اقدام به خودکشی در هر سال."

جاکوبز می گوید: بسیاری از بیماران جوان شکایت نسل شکست خورده به آدرس افراد جوان ترس از مدرسه تیراندازی و تغییر آب و هوا ،

"پس از نه محافظت می پس از اینکه جدی گرفته و از آنها خواسته شد به اقدامات شدید برای حفاظت از گروه های دیگر و قرار دادن خود در معرض خطر با انجام این کار" جیکوبز می گوید.

وجود یک اساس زیستی برای مردم نیاز برای اجتماعی شدن. دانشمندان می گویند پیوند ندارد لوکس; این مهم برای توسعه است.

جوان مغز نیاز به ارتباط اجتماعی به احساس امنیت خود را در مورد هویت و محل خود در جهان می گوید: گرگوری لوئیس که مطالعات نوروبیولوژی تعامل اجتماعی در دانشگاه ایندیانا.

اگر شما نیاز به کمک: منابع

اگر شما یا کسی که شما می دانید در بحران کمک در دسترس است. تماس ملی پیشگیری از خودکشی نجات در 1-800-273-8255 یا برو اینجا برای چت آنلاین.

برای راهنمایی بیشتر:

  • پنج اقدام گام برای کمک به کسی که ممکن است به خودکشی از ملی پیشگیری از خودکشی نجات است.
  • شش سوال بپرسید برای کمک به ارزیابی شدت از کسی خطر خودکشی از کلمبیا, فانوس دریایی, پروژه.
  • برای جلوگیری از یک بحران در آینده در اینجا چگونه برای کمک به کسی را طرح ایمنی.

"ما انتظار داریم به عنوان یک انسان به افراد دیگر وجود دارد برای به اشتراک گذاشتن استرس بار و به ما پشتیبان و زمانی که آنها وجود دارد نه جسمی که از خود ما می گوید سیستم عصبی شما در یک محیط خطرناک از آنجا که شما لازم نیست که این افراد در اینجا," او می گوید.

که کمتر از یک موضوع در میان افراد مسن لوئیس می گوید که تا به حال بیشتر زمان خود را برای توسعه شبکه های اجتماعی — هر دو در محل کار و در سراسر جامعه خود و زمان بیشتری برای پیدا کردن شرکای تجاری که می تواند کمک به زمین آنها را از لحاظ احساسی. در مقابل او می گوید: "افراد جوان در حال از دست رفته یک درصد بزرگتر از آنچه که قبلا وجود داشت به بافر آنها."

بنابراین اجتماعی چالش او می گوید که برای پیدا کردن راه هایی برای کمک به اعضای جامعه در تمام سنین تعادل خطرات ناشی از عفونت در برابر نیاز به پرورش آن ضروری اوراق قرضه اجتماعی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن