ناشناس می گوید آن را 'افشا', مینیاپولیس, پلیس, وب سایت هک

مینیاپولیس اداره پلیس را در سایت نشان داده است نشانه ای از یک هک از اواخر روز شنبه, روز پس از یک ویدیو ادعا می

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399

مینیاپولیس اداره پلیس را در سایت نشان داده است نشانه ای از یک هک از اواخر روز شنبه, روز پس از یک ویدیو ادعا می شود از hacktivist گروه ناشناس وعده عذاب برای مرگ جورج فلوید در طول بازداشت.

وب سایت برای اداره پلیس و شهر مینیاپولیس شد به طور موقت غیر قابل دسترس در روز شنبه به معترضان در شهرستانها در سراسر ایالات متحده در راهپیمایی علیه خشونت پلیس با هدف آمریکایی های سیاه و سفید.

توسط صبح یکشنبه, صفحات گاهی اوقات مورد نیاز بازدید کنندگان برای ارسال "پازل captcha" به بررسی آنها نیست رباتها یک ابزار استفاده می شود برای کاهش hacks است که تلاش برای پایمال کردن صفحات با درخواست خودکار تا زمانی که آنها را متوقف پاسخ.

با مسئولین اداره پلیس این شهر نمی بلافاصله در پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

ناشناس در وبسایت خود تایید نشده Facebook page on May 28 کارگردانی در مینیاپولیس ، پست متهم آنها را از داشتن یک "وحشتناک سابقه خشونت و فساد است."

سخنران پوشیدن گرمکن پوش فراهم و Guy Fawkes ماسک که نماد شناخته شده از این گروه نتیجه تصویری با "ما به شما اعتماد ندارند فاسد سازمان به انجام عدالت به طوری که ما خواهد بود و خود را در معرض بسیاری از جرایم به جهان است. ما در لژیون. انتظار ما است."

در این ویدئو مشاهده می شد تقریبا 2.3 میلیون بار در Facebook بیش از آخر هفته که در طی آن خشونت جاروب ایالات متحده آمریکا به عنوان معترضان با اجرای قانون و سرباز گارد ملی.

در حالی که بسیاری از تظاهرات مسالمت آمیز است دیگران را تفویض به شورش. چند شهرستانها صادر حکومت و پلیس باید در زمان خود گلوله های لاستیکی و مک روی فعالان و روزنامه نگاران پوشش تظاهرات.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یکشنبه بازیگران تقصیر را به گردن رسانه ها برای تحریک خشونت که به دنبال مرگ فلوید گزارشی در مینه سوتا بازداشت پلیس.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن