Wayne Mixson فلوریدا فرماندار به مدت 3 روز درگذشت

تالاهاسی فلوریدا. - سابق فلوریدا رژیم صهیونیستی است. Wayne Mixson که سه روز مدت بود کوتاه ترین دولت در تاریخ ج

توسط MINERALNEWS در 18 تیر 1399

تالاهاسی فلوریدا. - سابق فلوریدا رژیم صهیونیستی است. Wayne Mixson که سه روز مدت بود کوتاه ترین دولت در تاریخ جمعه درگذشت. او 98.

Mixson در زمان بیش از نقطه بالا در Jan. 3, 1987 زمانی که رژیم صهیونیستی. باب گراهام استعفا داد و در اوایل ونزوئلا به آمریکا. Mixson درگذشت و در خانه اش در تالاهاسی احاطه شده توسط مارجی و عزیزان, با توجه به بیانیه صادر شده توسط خانواده اش.

دو دوره معاون فرماندار گفت: خود را سه روز به عنوان فرماندار شد "به طور کامل بسته بندی شده." یک محافظه کار دموکرات Mixson ساخته شده نزدیک به 200 قرار ملاقات قبل از جمهوری خواه باب مارتینز گرفت به عنوان فرماندار.

گراهام گفت: در یک بیانیه نوشته شده است که او را انتخاب Mixson به معاون فرماندار بر "قدرت و صداقت خود را از خدمات عمومی و ارادت او به مارجی و زندگی خود را با هم."

"او انتخاب شد یکی از آسان است. دوستی ما عمیق تر و تحسین من از هوش خود و توانایی های خود را رشد. به عنوان ستوان فرماندار او توانست به راحتی به رهبری فلوریدا وزارت بازرگانی که مطمئن فلوریدا موقعیت به عنوان یک آینده دولت در سطح ملی است."

Mixson و همسرش ماند هر سه شب در فرمانداری عمارت بود و فرماندار کارکنان بیش از برای یک حزب در شب اول.

"بازی پیانو sang آهنگ ها زندگی می کردند و آن را" Mixson گفت: در سال 2007 در مصاحبه با آسوشیتد پرس. او هرگز کارت های کسب و کار پرداخت می شود اما برای خود فرمانداری لوازم التحریر که او نگه داشته ،

"ما تا به حال یک کابینه کامل جلسه (که) دوشنبه" Mixson گفت.

او بعدها قانع دیرین قانونی مورخ آلن موریس به پرتره خود را آویزان در کنار فلوریدا دیگر فرمانداران در کنگره.

"او آمد دفتر من و گفت:" من می شنوید شما در حال رفتن به یک پرتره ساخته شده است.'" Mixson بازگو کرد. "'شما نمی شد سرپرست ولایت (اما) قانون اساسی همان فرماندار به عنوان هر کس دیگری در فلوریدا.'"

Mixson متولد 16 ژوئن سال 1922 در خانواده اش به مزرعه ای در نزدیکی جدید Brockton, آلاباما, ایالات فلوریدا مرز پیوست و نیروی دریایی در طول جنگ جهانی دوم خدمت به عنوان یک بالون هوایی کوچک ضد زیردریایی ناظر. پس از جنگ او با حضور در دانشگاه کلمبیا و دانشگاه پنسیلوانیا قبل از فارغ التحصیلی از دانشگاه فلوریدا در سال 1947 با مدرک کسب و کار.

"من سوگواری از دست دادن Wayne Mixson یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که در خدمت به عنوان ستوان فرماندار و فرماندار فلوریدا & منصوب شد سفیر ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر" کالیفرنیا ، ران DeSantis گفت در توییتر. "ما برای گسترش تسلیت به خانواده اش به عنوان دولت ما و کشور خود را جشن می گیرند میراث."

Mixson ازدواج مارجی لطف Graceville و شروع کار خود را در حال توسعه یک 1,880 هکتار (760 هکتار) گسترش شمال ماریانا در شهرستان جکسون, بالا بردن گاو بادام زمینی و سویا.

او به فلوریدا خانه در سال 1967 برنده انتخابات پنج بار تا زمانی که او انتخاب شده توسط گراهام به عنوان همسر در حال اجرا در سال 1978 فرماندار مسابقه.

"هشت سال های من بود خیلی خوش شانس بود که چنین صادقانه و زحمتکش فرد در کنار من," گراهام گفت.

Mixson باقی مانده فعال سیاسی پس از خروج از دفتر و در میان اولین برجسته دموکرات برای حمایت جب بوش جمهوری خواه در خود موفق پیشنهاد برای فرماندار در سال 1998 است. او گفت: این اولین بار نیست زمان او عبور خطوط حزب — او می خواهم آن را انجام داده در 1950s به پشتیبانی دوایت آیزنهاور رئیس جمهور است.

"چه کسی نمی خواهم آیک گفت:" Mixson که همچنین حمایت رئیس جمهور جورج دبلیو بوش پیشنهاد انتخاب مجدد در سال 2004 پس از ابتدا حمایت از گراهام سقط نامزدی برای نامزدی حزب دموکرات برای ریاست جمهوری.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

برنت Kallestad یک زمان و در حال حاضر بازنشسته و نویسنده آسوشیتد پرس بود اصلی نویسنده این اگهی در گذشت.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن