انعکاس در یک 4th که به نظر می رسد به دور از شکوه

بزرگنمایی این تصویر مجسمه نیم تنه از رئیس جمهور جورج واشنگتن به نظر می رسد بیش از سیاه و سفید تپه در

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مجسمه نیم تنه از رئیس جمهور جورج واشنگتن به نظر می رسد بیش از سیاه و سفید تپه در کوه راشمور یادبود ملی. رئیس جمهور تهمت است انتظار می رود برای بازدید از این بنای تاریخی و اظهارات قبل از شروع یک نمایش آتش بازی در روز جمعه. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

مردم یک بار آرزو هر یک از دیگر و در روز استقلال گفت: "باید با شکوه چهارم!"

کمی عتیقه شاید در بهترین زمان اما یک عبارت شما هنوز هم شنیده می شود. تا به حال است.

شما می توانید تصور کنید که به خوبی wishers ارائه شده است که ضریب اطمینان این آخر هفته بدون هیچ ردی از طنز یا دقیق نگاه می کنید ؟

به احتمال زیاد در تابستان سال 2020 تابستان سودای COVID-19 موارد از رستوران ها و سواحل است که تا به حال بازگشایی تنها به بستن دوباره – از کارگران به تازگی بازگشت به کار که گذاشته شده دوباره.

به احتمال زیاد برای کسانی که در خارج از محل کار و یا ترس از دست دادن کار. فقط در زمان برای ملی ما تولد ایالات متحده یک رکورد جدید برای موارد جدید از این ویروس در یک روز با بیش از 50 ، 000. (پنج شنبه شغل گزارش برخی از خبر خوب اما اقتصاددانان هشدار داده است که بازگشت به کار روند از اوایل ماه ژوئن در حال حاضر معکوس شده است.)

به احتمال زیاد در بسیاری از کشورهای که در آن جدید عفونت نرخ بالاترین ویروس برای اولین بار به نام. و نه در مکان های که در آن "نقاط داغ" تبدیل شده اند به سر می برند بیمارستان و morgues.

و نه جشن به احتمال زیاد در شهرستانها که در آن ناآرامی های نژادی همچنان ادامه دارد و پس از کشتن جورج فلوید در مه 25. بیشتر از هر دیگر چهارم در حافظه های آفریقایی تبار در حال پرسیدن سوال فردریک داگلاس معروف ساخته شده زمانی که او آن را در سال 1852 – "استقلال برای چه کسی؟"

این که سوال آویزان در هوا مانند طعم غذا در دهان از گاز اشک آور.

مردم از رنگ ها نه تنها در زمانی که همه چیز بهتر خواهد شد. پنج مختلف ملی نظرسنجی این هفته منتشر یافت که به طور متوسط 70 درصد از آمریکایی ها فکر می کردند که کشور در مسیر اشتباه است.

می توانید با ما تماس آن چهارم و شنیدن ضربان قلب از تابستان هنگامی که جشن به نظر می رسد پس از هماهنگی با بقیه زندگی ما ؟

به احتمال زیاد در حالی که ما تعجب می کنم که آیا آتش بازی دیده می شود از قرنطینه و یا اینکه آیا پیک نیک با دوستان و خانواده امن هستند.

به احتمال زیاد هنگامی که ما هنوز در انتظار بازگشت از آمریکا سامرز' soundtrack, ریتم پاپ و بیس بال در زمین و در هوا پخش. لیگ اصلی بیس بال است و در عین حال به سر و جزئی لیگ به میدان رویاها برای بیش از 250 تیم, لغو شده اند, در سال برای اولین بار از آنها آغاز شد و در سال 1901.

بله ما نیاز به یک تعطیلات فقط در حال حاضر. آیا ما در حال کار در محل کار و یا از صفحه اصلی ما نیاز به برخی از نوع ، و این امر می تواند بیشتر از همه خوش آمدید اگر آن را فقط یک لحظه از اوقات فراغت و فرصتی برای وحدت شفا و امید است.

مراکز کنترل بیماری آمریکا خواست اجتماعی دورى و اجتناب از جمعیت حتی در خارج از منزل. با عجله به میله ها و سواحل در ماه مه و ژوئن برگزار می شود مسئول برای احیای این ویروس که گسترش بسیاری که در آن بازگشایی رفت سریعترین و دورترین.

اما در واشنگتن در بازار ملی وجود خواهد داشت امواج از هواپیماهای نظامی پلها و آتش بازی نشان می دهد که توسط کاخ سفید است. خدمات پارک های ملی می گوید این خواهد بود که "بزرگترین" و وجود خواهد داشت 300,000 ماسک در دسترس است. اما شهردار این شهرستان دارای دلسرد تجمع مردم در جمعیت و بسیاری از جوامع دیگر در سراسر کشور خواهد شد چشم پوشی سنتی خود شهدای در احترام به این بیماری همه گیر.

تا جایی که ما به دنبال الهام بخش در این لحظه ؟

برخی ممکن است به نوبه خود به داکوتای جنوبی که در آن عمده نمایش آتش بازی روشن خواهد شد تا کوه راشمور. رئیس جمهور تهمت شرکت خواهد کرد. وجود خواهد داشت ماسک در دسترس است (این هفته رئیس جمهور گفت: "من همه برای ماسک") اما لازم نیست. اجتماعی فاصله نخواهد بود منظور از روز است.

شاید رئیس جمهور خواهد شد استفاده از این مناسبت به آدرس ملت با یک پیام مناسب به لحظه. او حمایت خود را boosterism برای بازگشایی کسب و کار اگر چه در روز پنج شنبه او تصرف در شغل گزارش به اصرار تنگی عبور سریع تر از ما فکر می کنم.

مداوم تاکید بر مثبت بوده است رئیس جمهور lodestar در طول زندگی اش. آن را در خدمت او هست اما در زمان بحران آن را تبدیل به یک نقص. آن کمک کرده است که از طریق این ماه گذشته او استفاده کرده است توانمند خود را در مهارت های ارتباطی و بی همتا دسترسی به رسانه ها نه برای متحد کردن اما برای برجسته کردن تفاوت او با منتقدان و معترضان او تماس خائن و تروریست ها است.

به دور از به دنبال زمینه های مشترک رئیس جمهور flaunts خود دلبستگی به اسطوره ها و قهرمانان از کنفدراسیون. او حتی گفت: در این هفته او را وتو سالانه قانون اجازه وزارت دفاع اگر آن را تغییر نام فعلی پایگاه های نظامی که هنوز هم افتخار ژنرال شورشی از 1860s.

که تهدید آمد و در همان هفته که ریچموند شهردار دستور حذف مؤتلفه مجسمه در پایتخت کنفدراسیون و می سی سی پی مقننه و فرماندار بازنشسته آخرین پرچم دولت به خرس شورشی نبرد علامت شناخته شده به عنوان ستاره و میله های زندان است.

در حالی که تنها حرکات و چه در ریچموند و جکسون نشان دهنده باز بودن به طور ناگهانی تغییر قابل مشاهده در بسیاری از نقاط کشور به دنیا آمد و از فاجعه اما امید نیز هست. این یک لحظه ای که یک چشم انداز ملی یک پیام وحدت و بالا بردن ممکن است اثر عمیق.

و یا حداقل برخی از خوب انجام.

چه لحظه واقعا خواستار یک سخنرانی از تنها رهبر است که می توانید از آدرس ملت با احتمال اینکه شنیده می شود. یک سخنرانی که به نظر می رسد بازگشت به میراث چهارم نشان دهنده و رو به جلو به آینده وحدت و شفا.

بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت صحبت می کند در روح امریکا ویترین رویداد به ویژه کسب و کارهای کوچک در کاخ سفید سه شنبه. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

اما در این هفته دور از تمرکز بر الهام کاخ سفید مصرف می شود با کنترل خسارت. رئیس جمهور استراتژی باد گذشته همه گیر است نتیجه معکوس داده و اعتماد به نفس در سریع بازگشت به رونق زمان کم رنگ شده است. ناگهان همه چشم ها در روسیه دوباره با گزارش آن را پرداخت کرده است نعمت برای کشتن آمریکایی ها. مغلوب ساختن پیشی جستن تماس این همه یکی دیگر از "جعل" و در مسکو در این هفته ولادیمیر پوتین کردم رسمی چراغ سبز برای ماندن در اتاق تا 2036.

بسیاری از آمریکایی ها ترجیح می دهند به نگاه به دولت در همه از مادام العمر بی اعتمادی و یا افزایش حس که دموکراسی نمایندگی شده زنگ زده به اختلال. ما می توانیم سرزنش واشنگتن البته مثل همیشه. و با دلیل. اما در میان ما بحران های متعدد شده است وجود دارد مقدار زیادی از ترافیک سنگین در اطراف در پایتخت دولت نیز هست.

در این لحظه ما را به خودمان و به خانواده های ما و شاید به یک دایره گسترده تر از کسانی که به ما اعتماد که الهام بخش است.

و اگر ما یک لحظه ما ممکن است همچنین به یاد دوران است که به افزایش این تعطیلات. ما ممکن است در نظر بگیرید که خود ما بار مثل ایشان هستند "بار که سعی کنید روح مردان." به عنوان Thomas Paine نوشت: چندی پس از اعلام استقلال در اولین جنگ به دفاع از آن "او که می ایستد در حال حاضر آن را سزاوار عشق و با تشکر از مرد و زن است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب