خشم در کلمبیا بیش از اتهام سرباز سوء استفاده از بومی

بوگوتا - اتهامات که یک گروه از سربازان تجاوز جنسی دو جوان بومی در روستایی در کلمبیا موجب تظاهرات در خارج از پا

توسط MINERALNEWS در 11 تیر 1399

بوگوتا - اتهامات که یک گروه از سربازان تجاوز جنسی دو جوان بومی در روستایی در کلمبیا موجب تظاهرات در خارج از پایگاه های ارتش و شعلهور نگرانی در مورد نظامی حقوق بشر به خصوص در بخش هایی از کشور هنوز دوره نقاهت بعد از چند دهه درگیری های مسلحانه.

"نیروهای مسلح قرار است برای حمایت از ما و در عوض آنها را تبدیل به یک تهدید" گفت: Kuiru کاسترو که اجداد از Huitoto قبیله مشابه خشونت در دست لاستیک tappers در 1920s.

در یک مورد که به نور آمد هفته گذشته مقامات می گویند که هفت سرباز از ارتش پادگان در غرب کلمبیا اذعان کرد ربودن یک دختر 11 ساله دختر از Embera قبیله و آزار جنسی او. سربازان دستگیر شدند و در حال برگزار شد در یک پایگاه نظامی در حالی که این مورد بررسی شده است هر چند گروه های بومی خواستار آنها بود به زندان فرستاده می شود.

روز دوشنبه صلح و آشتی بنیاد کلمبیا فکر می کنم تانک نشان داد جزئیات اتهام دوم مورد تجاوز به عنف رخ داده است که در سپتامبر گذشته در جنوب Guaviare استان است. با توجه به پایه و اساس یک گروه از سربازان از ارتش محلی پایه ربوده 15 سال از Nukak ماکو قبیله و برگزار شد او را داخل پایه برای پنج روز که در آن او بود بارها و بارها تجاوز جنسی.

یک ژنرال ارتش کلمبیا را تایید کرد که روز سه شنبه شش سربازان انجام خدمت نظامی اجباری درگیر شدند در این حادثه همچنین دو افسر که تحقیقات در جریان است و همچنین به عنوان یک کاوشگر به رهبری محلی دادستان. بازداشت شده اند ساخته شده تا کنون است.

"سربازان در زمان استفاده از یکی از قوی ترین موسسات در کلمبیا به سوء استفاده برخی از زنان آسیب پذیر در کشور گفت:" خوزه میگوئل Vivanco مدیر دیده بان حقوق بشر را در آمریکا بدست آورد.

رئیس جمهور کلمبیا ایوان دوقو صحبت در مورد مورد اول در هفته گذشته و خواستار حبس ابد برای سربازان که مقامات می گویند اعتراف به تجاوز به دختر 11 ساله Embera دختر.

"من همیشه یک مدافع از ما نیروهای مسلح" دوقو گفت: در تلویزیون ، "اما ما نمی توانیم اجازه می دهد چند سیب فاسد به لام شهرت ما با این نوع قساوت."

Gimena سانچز آند مدیر واشنگتن در آمریکای لاتین فکر می کنم تانک گفت: نمونه مجازات نمی خواهد به اندازه کافی برای جلوگیری از این جنایات است.

"باید برای آموزش و بالا بردن آگاهی در درون نیروهای مسلح در مورد نحوه درمان و نحوه تعامل با اقلیت های قومی. نه فقط با بومی بلکه آفریقایی کلمبیایی," او گفت:.

کلمبیا ارتش شده است در مواجهه با جوامع بومی که اغلب در تلاش برای نگه داشتن گروه های مسلح مانند ارتش چپ شورشیان و قاچاقچیان مواد مخدر به دور از سرزمین خود است. نظامی است گاهی اوقات متهم بومی رهبران در تلاش برای تداخل با تلاش برای سرکوب قاچاقچیان مواد مخدر و گروه های شورشی.

"این است که یک نقطه کم در این رابطه" سانچز گفت.

دیده بان حقوق بشر گفت: حمله به موارد جدا شده است حوادث و که آن را تا به اطلاعات معتبر از موارد مربوط به حداقل نه بیشتر قربانیان از قبایل بومی.

برخی از این موارد رخ داده در میان گروه های بومی در Guaviare که تنها آمده از جداسازی داوطلبانه در دهه های اخیر. این گروه ها نیمه عشایری و بسیاری از اعضای خود را نمی اسپانیایی صحبت می کنند که باعث می شود مستند سازی موارد مشکل تر است, حقوق بشر, کارگران در منطقه آسوشیتدپرس گفت.

طرفداران در Guaviare ساخته شده اند مقامات آگاه از حداقل دو حوادث دیگر که در آن سربازان مظنون هستند از نظر جنسی سوء استفاده از دختران جوان است.

در یک مورد در سال 2018 دو مستی سربازان به اتهام آزار جنسی دو دختر جوان در یک مدرسه. سال گذشته طرفداران آموخته در مورد دیگر مربوط به یک سرباز متهم به ارائه یک کودک زیر سن 13 نقدی برای رابطه جنسی. در هر دو مورد سربازان بودند ناگهان انتقال به مناطق دیگر اما هیچ اتهام ظ.

هر دو رویداد تایید شده توسط مستقل حقوق بشر محققان.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

کلمبیا نظامی بود تحسین در سراسر جهان در سال های اخیر برای امضای قرارداد صلح با این کشور بزرگترین گروه شورشی برای پایان دادن به پنج دهه از جنگ که هزینه های زندگی بیش از 260,000 مردم است. اما کوچکتر چریکی گروه همچنان به کار در کشور و نظامی که به تازگی به گل نشسته رسوایی.

حامیان حقوق بشر مانند سانچز استدلال می کنند که کنگره آمریکا باید بیشتر به تاثیر رفتار کلمبیا ، کلمبیا بزرگترین دریافت کننده از ایالات متحده کمک های نظامی در نیمکره است و انتظار می رود برای دریافت بیش از $180 میلیون سال جاری برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر قرار گرفتند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن