ملت ناواهو ساکنان به تحت دقیقترین مستند و در عین حال

فلاگستاف Ariz. - ساکنان ملت ناواهو را تحت دقیقترین آخر هفته مستند و در عین حال با فروشگاه های مواد غذایی و ایس

توسط MINERALNEWS در 27 اردیبهشت 1399

فلاگستاف Ariz. - ساکنان ملت ناواهو را تحت دقیقترین آخر هفته مستند و در عین حال با فروشگاه های مواد غذایی و ایستگاه های گاز بسته شده و حتی ضروری کارگران دستور داد تا در خانه بمانند.

نوجو رئیس جمهور جاناتان نيز اعلام کرد پس از افزایش مرگ و میر است که او نسبت به تغییر الگوهای ترافیک پس از شهرستان گالوپ اخیرا تعطیل به خارج از بازدید کنندگان. که مستند در شمال غربی مکزیک جدید است و پس از به پایان رسید.

در نوجو ملت ساکنان خواهد شد در صورت استناد با پتانسیل جریمه و زندان هم اگر آنها را ترک خانه های خود در طول این مستند که شروع می شود و جمعه شب به پایان می رسد روز شنبه در اطراف سحر. Nez خواست مردم را به گوش دادن و نه بسته کیسه های خود را به خارج از شهر در طول مستند.

"ماندن در خانه است که پایین خط. هیچ مشکلی با ماندن در خانه و مراقبت از خانه خود را, مراقبت از اعضای خانواده خود را" یک سرخوردگی نيز روز پنجشنبه گفت. "ما باید قادر به تشخیص دهند که چه چیزی شما را تحت تاثیر قرار همه است."

در حالی که ایالت آریزونا است سست آن محدودیت در ساکنان و کسب و کار, ناواهو ملت را پایین نگه داشته. این قبیله در حال حاضر روزانه شب حکومت و نیاز مردم به پوشیدن ماسک هنگامی که در عمومی. ادارات دولتی تعطیل هستند و یا خدمات محدود. قبیله اقامت در خانه سفارش شده است و تمدید 7 ژوئن در حالی که آریزونا منقضی شده جمعه.

از جمعه قبیله گزارش 127 کشته و 3,740 مثبت coronavirus موارد از آن برای اولین بار شروع به ردیابی این ارقام است. بیش از 500 نفر را بهبود قبیله ای مقامات بهداشت گفت. وجود نداشت جدید مرگ و میر گزارش شده در روز جمعه.

Loretta کریستنسن این افسر ارشد پزشکی برای نوجو-منطقه هند خدمات بهداشت گفت: رزرو سه تا از بزرگترین بیمارستان های آمار ظرفیت در هفته گذشته — در خط با انتظار پیش بینی — و تعداد قابل توجهی از بیماران منتقل شدند خاموش رزرو.

"ما هنوز در حال گرفتن موارد در سراسر منطقه به سرعت ما قبل از انجام," او گفت: در تماس با خبرنگاران پنج شنبه.

افرادی که آزمایش مثبت اما دیگر نیازی به بستری هستند که تشویق به ماندن در یکی از سه جداسازی مراکز راه اندازی در بسکتبال ورزشگاه و رزرو برای محافظت از خانواده خود را. جداسازی چادر نیز در دسترس هستند برای کسانی که ترجیح می دهند خود را ترک ملک کریستنسن گفت.

برای بسیاری از افراد جدید کروناویروس باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.

McKinley شهرستان که شامل گالوپ شده بود نقطه داغ برای رزرو به دلیل شیوع اخیر در یک مرکز سم زدایی. آپاچی شهرستان در آریزونا پیشی گرفته و آن را با بیشترین COVID-19 موارد برای رزرو با توجه به پنج شنبه و ارقام.

Apache County تا به حال 948 موارد مثبت در حالی که مک کینلی شهرستان تا به حال 928 قبیله ای افغانستان ، نوجو شهرستان در آریزونا به حال 757 موارد و San Juan County در نیومکزیکو به حال 428. شش سایر استان ها در آریزونا و نیومکزیکو و یوتا به حال اعداد کوچکتر.

ملت ناواهو کل موارد شامل 99 که قبلا وجود نداشت زیرا آنها در زمان طولانی تر از حد معمول به منظور بررسی. قبیله ای مقامات همچنین با اشاره به چالش های قضایی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن