کالیفرنیا شل دانشجوی پرستاری قوانین در پاسخ به کروناویروس بحران

هزاران نفر از کالیفرنیا دانشجويان قادر خواهد بود برای پیوستن به دولت در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویر

توسط MINERALNEWS در 17 فروردین 1399

هزاران نفر از کالیفرنیا دانشجويان قادر خواهد بود برای پیوستن به دولت در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس در ماه های آینده پس از تنظیم کننده های سست نیازهای آموزشی که در غیر این صورت نگه داشته و آنها را از فارغ التحصیلی.

کالیفرنیا اداره امور مصرف کننده مدیر کیمبرلی Kirchmeyer اعلام اورژانس چشم پوشی جمعه شب گفت: دولت انتظار دارد که این تغییر کمک خواهد کرد 9,000 پرستاری در دیدار دانشجویان آموزش بالينی مورد نیاز است. مدارس پرستاری بود برای هفته التماس کرد با مقامات دولتی برای کاهش تعداد ساعت دانش آموزان خود را ملزم به قطار در بیمارستان پس از چرخش بالینی لغو شد به عنوان یک نتیجه از شیوع کروناویروس.

"ما دلسوز به وضع دانشجويان پرستاری در طول این زمان از عدم قطعیت" Kirchmeyer گفت: در یک بیانیه نوشته شده است. "لازم بود به چشم پوشیدن از این شرایط به دیدار مداوم نیازهای کالیفرنیا سیستم مراقبت های بهداشتی و اجازه می دهد تا دانشجویان پرستاری فارغ التحصیل در زمان."

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفت: کالیفرنیا نیاز 50,000 اضافی تخت بیمارستان و بسیاری از کارکنان بهداشتی درمانی برای رسیدگی به افزایش تعداد COVID-19 بيمار. دولت شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد موارد تایید شده و مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus در روزهای اخیر و مقامات بهداشت گفت: در روز جمعه که چندین بیشتر به چالش کشیدن هفته پیش رو.

تبلیغات

لس آنجلس به انتظار دیدن 1,000 جدید COVID-19 نفر در روز در هفته آینده گفت: باربارا فرر مدیر بخش بهداشت عمومی بخش.

دانشکده پرستاری رهبران گفت که سرعت گرفتن دانش آموزان شاغل در بیمارستان ها ضروری است و در بخشی از جلسه دولت پیش بینی تقاضا است.

"این خبر فوق العاده است برای هزاران نفر از دانشجويان پرستاری در جامعه ما دانشگاه گفت:" دایان ون قلاب صدراعظم دانشکده دره. "این تغییر را از بین می برد هفته انتظار و عدم قطعیت و اطمینان را به ما دانشجو پرستاران می توانید دریافت کنید که در آن آنها می خواهند برای رفتن به بیمارستان ها و مراکز درمانی که در آن آنها می توانند با استفاده از مهارت های خود و آموزش به خدمت کالیفرنیا نهفته coronavirus."

تا به حال مدارس پرستاری گفت: تماس های خود را برای تغییرات قانونی بودند ملاقات با سکوت. که در سمت چپ دانشجوی پرستاری Ryane Panasewicz که مایل به کمک به مبارزه با بیماری همه گیر اما مطمئن نیستید که او خواهد بود و مجاز به انجام این کار. در حال حاضر, او گفت که او امیدوار است که تغییر معنی خواهد بود که او را قادر به تحصیلات تکمیلی در هفته آینده.

"من فراتر از سپاسگزار" Panasewicz گفت.

تبلیغات

دولت را به طور موقت اجازه می دهد تا دانشجويان پرستاری به قطعات مساوی شبیه سازی شده و در بیمارستان های آموزشی تحت تغییرات جمعه اعلام کرد. کالیفرنیا به طور معمول نیاز به 75 درصد از دانشجويان پرستاری در آموزش بالينی در بيمارستان با 25 ٪ باقی مانده مجاز به تدریس از طریق یک شبیه سازی است.

برخی از بیمارستان ها تحت مستند سفارشات, اما, باید منع دانشجویی بالینی برنامه های آموزشی در تلاش برای کاهش خطر گسترش ویروس به دانش آموزان و یا بیماران. بدون توانایی برای ورود به سیستم آموزش بیمارستان ساعت, هزاران نفر از دانشجويان پرستاری در معرض خطر از فارغ التحصیلی در چند ماه آینده.

مدارس پرستاری استدلال می کنند که به طور موقت آرامش بخش قوانین چقدر زمان باید صرف در یک بیمارستان چرخش نمی خواهد آمد در هزینه به بیماران است. یک مطالعه 2014 توسط شورای ملی از دولت تخته پرستاری نشان داد که هیچ تفاوت قابل توجهی در یادگیری یا عملکرد بالينی بین دانش آموزانی که صرف 25 درصد از آموزش بالينی در شبیه سازی و کسانی که پس از 50 ٪ از زمان.

چندین ایالت از جمله نیویورک و تگزاس و فلوریدا در حال حاضر مجوز پرستاری به دانشجویان آموزش داده می شود در قسمت مساوی شبیه سازی و در بیمارستان چرخش. با متحده تکاپوی خود را برای افزایش بهداشت و درمان نیروی کار برخی از کشورها در حال حاضر اجازه می دهد اکثر آموزش ساعت به پایان خواهد رسید از طریق شبیه سازی می کند. کشورهای دیگر صادر موقت مجوز به دانشجويان پرستاری.

اسکات Casanover معاون ارشد رئیس جمهور از امور دولتی برای West Coast دانشگاه و آمریکایی کالج های حرفه ای که در عمل مدارس پرستاری در کالیفرنیا لس آنجلس و انتاریو گفت: کشورهای دیگر هنوز انجام بیش از کالیفرنیا.

"در حالی که این امداد خوش آمدید به پرستاری, دانش آموزان, آن را تقریبا به اندازه کافی" Casanover گفت.

Casanover گفت: کالیفرنیا تغییرات کمک خواهد کرد که تنها دانش آموزانی که نزدیک به فارغ التحصیلی نیست کسانی که هنوز قادر به پیدا کردن حتی کاهش تعداد ساعت در بیمارستان. او گفت: کمتر از 10 درصد از آموزش بالينی چرخش که در آن West Coast دانشگاه و آمریکایی کالج های حرفه ای تکیه هنوز پذیرش دانش آموزان است.

"با محافظه کارانه پیش بینی برآورد که همه گیر خواهد شد گذشته از طریق مه بیمارستان نمی خواهد بود قادر به برنامه به اندازه کافی تغییرات برای همه دانشجویان پرستاری در دولت خود را به صورت کامل بالینی ساعت" Casanover گفت. "این سیاست است که منجر به شدید شدن در پرستاری فارغ التحصیلان."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن