کاخ سفید سرد کردن در دمای نمایش

بزرگنمایی این تصویر یک دکتر از کاخ سفید پزشکان دفتر بررسی درجه حرارت در یک روزنامه نگار در خارج از ن

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک دکتر از کاخ سفید پزشکان دفتر بررسی درجه حرارت در یک روزنامه نگار در خارج از نشست خبری اتاق در 14 مارس سال 2020 است. جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جیم واتسون/خبرگزاری گتی ایماژ

کاخ سفید در حال پوسته پوسته شدن پشت متوسط چک برای کسانی که وارد این مجموعه به عنوان چادر مستقر در امتداد شمال ورود به ساختمان برای انجام نمایش حذف شدند صبح روز دوشنبه.

کاخ سفید معاون مطبوعاتی وزیر جاد دیر گفت: حرکت به شرح زیر واشنگتن را ورود به فاز دو از بازگشایی.

"در علاوه بر این به اجتماعی فاصله دست ضد عفونی کننده به طور منظم تمیز تمام فضاهای کار و داوطلبانه صورت پوشش کارکنان هر عضو و مهمان در مجاورت نزدیک به رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور هنوز در حال بررسی متوسط پرسید: نشانه تاریخ و تست شده برای COVID-19," Deere بیانیه می خواند.

برای بازدید کنندگان مورد نیاز برای پاسخ به سوالات در مورد سلامت خود و تحت دما را بررسی کنید قبل از ورود به کاخ سفید است.

تغییر می آید دو روز بعد از شش کمپین کارکنان آزمایش مثبت برای coronavirus جلوتر از رئیس جمهور تهمت شنبه تجمع در Tulsa, Okla.

این تجمع مغلوب ساختن پیشی جستن, اولین کمپین رویداد پس از شیوع بیماری همه گیر صورت گرفت با وجود نگرانی های بهداشت عمومی بیش از پتانسیل توده گسترش ویروس. در حالی که مبارزات انتخاباتی ارائه ماسک برای شرکت کنندگان بسیاری از نیست آنها را می پوشند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب