واقعیت را بررسی کنید: مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد قدرت به منظور متحده به 'بازگشایی'

بزرگنمایی این تصویر "وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت است که مجموع" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی

توسط MINERALNEWS در 26 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

"وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت است که مجموع" رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت:. Jabin Botsford/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jabin Botsford/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در یک جلسه دوشنبه شب یک ادعا است که به احتمال زیاد خواهد را شگفت زده کرده اند از تدوین کنندگان قانون اساسی ایالات متحده که به عنوان رئیس جمهور از مقام خود است "کل" و این که او از قدرت به منظور متحده — که گفته اند به کسب و کار و مردم به در خانه باقی می ماند برای محدود کردن گسترش coronavirus — به بازگشایی شده است.

"رئیس جمهور ایالات متحده خواستار" عکس های ناروا گفت. "آنها نمی توانند هر چیزی را بدون تصویب رئیس جمهور ایالات متحده است."

مغلوب ساختن پیشی جستن گفته بودند "متعدد و مقررات" قانون اساسی در این است که به او این قدرت اما او نمی نام هر.

"وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است," او گفت:.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا است که به سادگی و بدون شایستگی و یا پایه در قانون اساسی کارشناسان حقوقی می گویند.

"رئيس جمهور در قدرت نیست 'کل' " سوزان پایین بلاخ استاد قانون اساسی در دانشگاه جرج تاون دانشکده حقوق گفت: در یک ایمیل. "دولت ما یک دولت از تقسیم قدرت است. ما آن را "تفکیک قوا" را با " کنترل و توازن.' "

رئیس جمهور دارای قدرت بیان در ماده دوم قانون اساسی ، "اما کنگره قوه قضاییه و دولت نیز باید قدرت - به عنوان در بیان بقیه اساسی (به ویژه در مقاله من مقاله سوم و دهم متمم بود). رئیس جمهور است و نه یک پادشاه. قدرت خود را در حال گسترده اما آنها قطعا نه در کل.' "

"این خیلی ساده و آشکار آن را حتی قابل بحث" اضافه شده کاتلین Bergin, استاد کرنل مدرسه قانون است.

"مغلوب ساختن پیشی جستن حق ندارد به سهولت اجتماعی فاصله و یا برای باز کردن مدارس و یا شرکت های خصوصی," او گفت:. "این مسائل به صورت متحده برای تصمیم گیری تحت قدرت خود را برای ارتقای سلامت و رفاه یک قدرت تضمین شده توسط دهم متمم قانون اساسی. با وجود آنچه که او ادعا می کند هیچ رئیس جمهور دارای قدرت مطلق بر سیاست داخلی و او قطعا هیچ قدرت به نادیده گرفتن این نوع اقدامات که گرفته شده است در سراسر کشور است که موفق به اثبات رسانده اند در مسطح منحنی."

فرماندار ایلینویز J. B. پریتزکر یک دموکرات گفت NPR نسخه صبح سهشنبه: "واقعیت این است که رئیس جمهور ندارد قدرت را بگویید متحده چه چیزی برای انجام در این زمینه است. ما با قرار دادن این دستور اجرایی در محل. این ما هستیم که مسئول ایمنی و بهداشت از مردم کشورهای ما است."

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو نیز از حزب دموکرات گفت: در MSNBC را صبح Joe: "رئیس جمهور اساسا اعلام کرد و خود را پادشاه مغلوب ساختن پیشی جستن, راست? و تمام است که آزار دهنده دولت فدرال به عقب و جلو پدران بنیانگذار ما رفت و از طریق او فقط نادیده گرفته است."

کومو که به چالش در دادگاه هر سفارش ریاست جمهوری برای بازگشایی دولت در برابر خود خواهد شد.

برادلی خزه واشنگتن وکیل است که متخصص در امنیت ملی قانون گفت: "کاملا به سادگی وجود دارد هیچ ارائه می دهد که یک رئیس جمهور 'کل' اقتدار و به خصوص هیچ یک در زمینه بهداشت عمومی بحران است."

ماس گفت: قانون اساسی نمایندگان اکثر مقامات بهداشت عمومی به آمریکا و نه دولت فدرال. رئیس جمهور می تواند اعلام شرایط اضطراری ملی خزه می گوید که مغلوب ساختن پیشی جستن را در 13 مارس و حتی تعیین گروه را انتخاب کنید برای قرنطینه اما هیچ یک از مقامات اجازه را به او دیکته کند که چگونه تمام متحده باز کردن یا بستن.

"رئیس جمهور تهمت است gaslighting ما" ماس گفت: "نه چیزی بیشتر."

کرنل را Bergin گفت: رئیس جمهور برخی از قدرت های اضافی مثلا به آسانسور بین المللی محدودیت های مسافرتی و صدور بخشنامه به ارتش یا سازمان های فدرال. و کنگره می تواند متحده با انگیزه های مالی برای تغییر البته هر چند آن تردید قانونگذاران معتقدند که در این مرحله.

"می تواند تهمت سعی کنید به انعطاف پذیری برخی از عضلات اینجا ؟ حتما" Bergin گفت. "اما او نمی توانید قانون اساسی قدرت به سادگی با این ادعا آن است. آنچه که او تلاش می کند به انجام و آنچه که او را مجاز توسط قانون اساسی به انجام دو چیز متفاوت هستند."

شما می توانید جزئیات بیشتر از ما coronavirus مربوط به چک حقیقت در اینجا.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن