پس از الماس شاهزاده خانم کروز, خانه آمدن به زندگی در انزوا

بزرگنمایی این تصویر کارل گلدمن می گوید که او هیجان زده بود به بازدید از مکان های جدید در الماس شاهزا

توسط MINERALNEWS در 2 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

کارل گلدمن می گوید که او هیجان زده بود به بازدید از مکان های جدید در الماس شاهزاده خانم کروز از طریق آسیای جنوب شرقی. Jeri Seratti-Goldman پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Jeri Seratti-Goldman

چه آن را مانند زندگی با یک عفونت کروناویروس جدا شده در یک biocontainment واحد? برای کارل گلدمن تشخیص این هفته در نبراسکا وضعیت خود را احساس نمی کند هر گونه مختلف از معمولی سرد او می گوید NPR Noel پادشاه. اما درمان غیر معمول است: پزشکان ملاقات با وی هر روز با پوشیدن Hazmat مناسب و کارکنان بیمارستان موج او را از پشت دو مهر و موم شده ویندوز.

گلدمن وارد در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا دوشنبه پس از تخلیه از الماس شاهزاده خانم کروز که در آن بیش از 620 مسافر با آلوده شدند coronavirus.

کروز از طریق آسیای جنوب شرقی بود هدیه ای برای همسر خود Jeri Seratti-گلدمن برای کریسمس و تولد او. به عنوان صاحبان یک ایستگاه رادیویی محلی در سانتا کلاریتا کالیفرنیا این Goldmans به دنبال به جلو به یک استراحت اما روشن نیست که چگونه آنها کاملا امیدوار بود. "چه کسی می دانست که ما می رویم به پایان کروز در اوماها؟" گلدمن می گوید.

زن و شوهر چپ کالیفرنیا برای 16 روز کروز در Jan. 17. اما پس از آن حدود دو هفته در آنها خبر بد. کاپیتان کشتی گزارش داد که یک مسافر که در حال حاضر در سمت چپ کشتی مبتلا به کوروناویروس.

کاپیتان دو برابر سرعت کشتی را با عجله به یوکوهاما, ژاپن.

به جای خاموش شدن کشتی مسافر مورد آزمایش قرار گرفتند توسط مقامات بهداشت و گفته شد که آنها نمی تواند خود را ترک کابین. آنها نگه داشته و روی به مدت 12 روز به تلاش برای مهار این بیماری است.

مواد غذایی تحویل داده شد سه بار در روز توسط خدمه در ماسک و دستکش. زن و شوهر سرگرم خود را با خواندن و تماشای فیلم است. از اتاق خود را, آنها می توانید ببینید آمبولانس حمل دور بیمار مسافران است.

گلدمن بودند و تنها قادر به ترک اتاق خود و مراجعه به عرشه کشتی سه بار در طول این 12 روز تحت قرنطینه گلدمن به یاد می آورد. زن و شوهر سوئیت یک بالکن, اما نه همه مسافران یکی بود. "ما یکی از آنهایی که خوش شانس," او می گوید.

Jeri Seratti-Goldman (سمت چپ) و جری Jorgensen (سمت راست) روی الماس شاهزاده خانم. Seratti-گلدمن که هرگز گرفتار این ویروس نمی خواهم کروز برای پایان دادن به شوهرش می گوید. اما نه قبل از آن برنامه ریزی شده بود به بیش از, جدید کروناویروس آمار و مسافران بودند قرنطینه — تنها مجاز بر روی عرشه برای یک مدت زمان محدود در هر روز. کارل گلدمن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارل گلدمن

وزارت امور خارجه ایالات متحده چارتر پرواز را به خانه بسیاری از آمریکایی ها در کشتی. آن نیست تا زمانی که پرواز خود را در بازگشت به ایالات متحده است که گلدمن شروع به احساس بیمار.

"هنگامی که ما در پرواز بازگشت از ژاپن به ایالات متحده حدود دو ساعت به پرواز من از خواب بیدار شدم با تب بالا پس از چرت زدن کمی," او می گوید.

همراه با 12 دیگر آلوده evacuees گلدمن شد, پرواز به Omaha, Neb. زمانی که پرواز فرود آمد از او خواست که سوار تفنگ ساچمهای در آمبولانس اما رد شد. او آزمایش مثبت برای coronavirus. او در دوره نقاهت یک biocontainment واحد در دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا که در آن او را مجبور به صرف 14 روز در انزوا. واحد یک منطقه جداگانه در بیمارستان با خود سیستم تهویه و امنیتی است.

همسر خود را ندارد عفونت است. او در حال حاضر در یک جناح های مختلف از همان بیمارستان هر چند او ندارد ویروس.

پزشکان در Hazmat مناسب بررسی گلدمن هر روز او می گوید. "من یک کمی سرفه هنوز ... صدای من کمی گوشخراش و من کمی خسته اما ممکن است همچنین به دلیل تاخیر جت و سفر و هر چیز دیگری در بالا از آن," او می گوید. "آن را احساس نمی کند هر گونه مختلف از recuperating از منظم سرد است."

آمبولانس ها به انتظارنشسته بودند تا در خارج از الماس شاهزاده در بندر در حال انتظار برای حمل و نقل مسافران با کروناویروس به بیمارستان ژاپنی. مسافرانی که تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس باقی مانده جدا شده در کابین خود در کشتی. کارل گلدمن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارل گلدمن

از شنبه او گزارش داد که اعضای حیاتی و موثر بدن قوی هستند. "آنها به من یک مقدار زیادی از Gatorade," او می گوید. او نه مصرف هر گونه دارو, اما بسیاری از ناظران او را احاطه کرده با درهم سیم متصل به بدن خود را.

آن را به طور کامل روشن نیست چرا گلدمن مریض شدم در حالی که همسر او اجتناب ویروس حتی اگر آنها به اشتراک گذاشتن یک کابین. پاسخ فقط ممکن است شانس, می گوید دکتر Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی.

"در هر نوع عفونت ویروسی همیشه وجود دارد طیف گسترده ای از پاسخ های تقریبا مثل یک زنگ به شکل منحنی," او می گوید NPR.

برخی از افراد بدون علائم در حالی که کسری باید شدید تر واکنش او می گوید.

افراد مسن یا افراد با برخی شرایط مزمن ممکن است بیشتر در معرض خطر Fauci می گوید. اما "هیچ ویروس است که 100 درصد حمله رای" او می افزاید. "حتی عفونی بیشتر از همه ویروس ها مثل سرخک را دریافت نمی کند 100 ٪ از مردم آسیب پذیر است."

در حالی که او آلوده شده است گلدمن شده است گرفتن خواسته های گرم از دوستان او می گوید: — از جمله برخی از او نشنیده بودم از در دهه. گلدمن شده است گزارش در مورد تجربه خود را در ایستگاه های رادیویی وب سایت.

زمانی که Goldmans فرود در اوماها اضطراری وسایل نقلیه خود را ملاقات کرد پرواز و CDC مقامات سوار هواپیما. کارل گلدمن پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کارل گلدمن

هر چند او می داند که وجود دارد هیچ درمان در حال حاضر گلدمن امیدوار است که او و دیگر COVID-19 نفر در ایالات متحده را به پزشکان اطلاعات بیشتر به مطالعه این بیماری است. "در هر مورد به آنها کمی بیشتر اطلاعات," او می گوید. "این رفتن به یک تجربه یادگیری برای همه است."

النا Renken یک کارآموز در NPR علم میز.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن