بایدن مناسب است برای انتخاب یک زن برای معاون رئیس جمهور. در حال حاضر او را به حق انتخاب

جو بایدن ساخته شده یک حرکت هوشمند توسط امیدوار کننده برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا. بعد او نیاز

توسط MINERALNEWS در 4 فروردین 1399

جو بایدن ساخته شده یک حرکت هوشمند توسط امیدوار کننده برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا. بعد او نیاز به هوشمند دوباره و حق انتخاب زن.

متعهد به انتخاب یک زن معاون رئیس جمهور هوشمند بود چرا که آن را درست انجام دهید. امریکا ظاهرا سرزمین فرصت های برابر باید انتخاب یک رئیس جمهور زن طولانی در پیش است. این veep نقطه فقط یک قدم دور.

درست نیست همیشه چیزی هوشمند سیاسی است. اما در این مورد آن بود که برای جبهه دموکراتیک-دونده. فرض بایدن می شود این حزب در انتخابات ریاست جمهوری نامزد, حق زن و همسر در حال اجرا باید به کمک بلیط درخواست تجدید نظر به رای حومه زنان در میدان نبرد متحده او باید حمل به سرنگونی رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

علاوه بر این با وعده صراحت به انتخاب یک زن معاون رئیس جمهور سابق را برای جلوگیری از یک پشته از فشار برای انجام درست که منجر به این حزب نامزدی کنوانسیون در ماه جولای. با موضوع هیئت مدیره آن را نمی خواهد او را از خود منحرف پیام اصلی ضد مغلوب ساختن پیشی جستن ثابت دست نسیم عمل گرایی.

تبلیغات

اما آن را حیاتی برای بایدن که او انتخاب همسر در حال اجرا نیست که یک کمپین مسئولیت و یا حواس پرتی. او نیاز به کسی که کمک خواهد کرد که بلیط جذب رای دهندگان یا حداقل آنها را دور رانندگی.

برای بیش از یک سال و کالیفرنیا سن. کامالا هریس, 55, شده است در لیست کوتاه از دلالان' معاونت مدعی است. اما انتخاب او ممکن است باهوش ترین بازی.

بایدن اظهار نظر پس از هریس داد تا خود او پیشنهاد ریاست جمهوری در ماه دسامبر است که او را در نظر سناتور برای "هر چیزی به او علاقه مند بود در" از جمله معاون ریاست جمهوری است.

انتخاب یک زن از رنگ می تواند تحریک دموکراتیک پایه — چیزی بایدن, 77, انجام نمی دهد. او همه اما مسجل نامزدی زیرا دموکرات ها در نظر او نامزد به احتمال زیاد به ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن کیفیت آنها گمان مهم ترین نظرسنجی ها نشان می دهد.

تبلیغات

هریس که سیاه و سفید است, خواهد بود که برای اولین بار از رنگ تا کنون نامزد معاون رئیس جمهور با احزاب عمده. یک بایدن-هریس بلیط را منعکس رشد تنوع دموکراتیک رای دهندگان.

کسانی که upsides. آنها هرحال جنبه های منفی.

برای شروع هریس' انتخاب بایدن را نگاه بیش از حد بدبینانه هم پرهیاهو و سیاسی برای بسیاری از رای دهندگان.

علاوه بر این در حال اجرا همسر باید قادر به تحویل خانه دولت برای بلیط. هریس نیست مورد نیاز برای آن. کالیفرنیا 55 آرا — تقریبا 20 درصد از کل نیاز به پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری — در کیسه برای هر حزب دموکرات.

به هر حال او نمی نمایشگاه بسیار پایدار تجدید نظر به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری, حتی در میان رای دهندگان از رنگ در خود دولت است.

نوامبر نظرسنجی ها از احتمال رای دهندگان به سیاست موسسه کالیفرنیا یافت هریس اولین انتخاب برای تنها 9 درصد از دولت خانه Latinos و 9 ٪ از دیگر اقوام عمدتا سیاه و آسیایی, رای دهندگان. بایدن حمایت شد 27 درصد از Latinos و 20 درصد دیگر غیر سفید رای دهندگان.

بایدن نمی نیاز به یک همسر در حال اجرا را برای کمک به برنده شدن بیش از سیاه و رای دهندگان. آنها شده اند قدرت خود را.

هریس همچنین دقیقا نمی کامپایل ستارگان رکورد به عنوان دولت و دادستان کل. او ریسک گریز — برای مثال در نظر گرفتن موقعیت در دو رای گیری گزاره به لغو مجازات اعدام و یکی برای سرعت بخشیدن به اعدام با وجود استادانی حرفه ای طولانی در مخالفت با مجازات اعدام. دو لغو اقدامات با شکست مواجه شد و این پیشنهاد به تسریع اعدام به تصویب رسید.

تبلیغات

او ریسک گریز صفت انجام شده بر روی ریاست جمهوری مبارزات انتخاباتی که در آن او اغلب تصادفا به ویژه در سستی ناشیانه در مراقبت های بهداشتی جهانی. این بود که با وجود مهاجم دادستانی شد.

اما اگر بایدن را انتخاب هریس و انتخاب می شدند این امر به طور قابل توجهی تغییر کالیفرنیا چشم انداز سیاسی.

هریس به طور خودکار تبدیل به یک پتانسیل جمهور stymieing رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom را دوربرد کاخ سفید جاه طلبی. اما در کوتاه مدت Newsom خواهد درو سیاسی ثروت باد اورده. فرماندار را انتخاب کنید هریس' سنا جانشین.

آنها به او پاداش ؟ وجود دارد یک لیست طولانی از کیفیت دموکراتیک گزینه: دولت Atty. ژنرال خاویر بکررا سابق کنگره از لس آنجلس; در کنگره ایالات متحده آدام شیف Burbank که چراغ خانه استیضاح از مغلوب ساختن پیشی جستن; وزیر امور خارجه الکس پدیللا ؛ رژیم صهیونیستی است. النی Kounalakis ...

یا Newsom می تواند با شتاب سنا صندلی خود را با استعفا و منصوب جدید فرماندار Kounalakis. این تردید او را انجام دهد.

اگر Newsom نام یک ایالت رسمی او همچنین می تواند انتخاب کنید که فرد جایگزینی و کنترل بازی صندلی موسیقی.

اما ما در حال گرفتن راه جلوتر از خودمان را.

بایدن دیگر زنان از رنگ او می تواند در نظر بگیرید از جمله دو غربی آمریکای لاتینی: ایالت نوادا کاترین کورتز متن ترانه مست و, 55, یک رزومه شبیه به هریس' — او یک دولت سابق دادستان کل و اول ترم سناتور. مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام, 60 سابق ایالات متحده در کاخ عضو.

تبلیغات

استیسی آبرامز, 46, که سیاه و سفید است, دقت از دست داده 2018 مسابقه برای گرجستان فرماندار و اغلب ذکر شده به عنوان یک پتانسیل VP. جدی گرفتن. شاید روزی اما تا کنون به بالاترین مقام او برنده است و دولت قانونگذار.

برخی دیگر از زنان:

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer, 48, چشمگیر است. و او می تواند تحویل حیاتی دولت است که هیلاری کلینتون از دست به تهمت و چهار سال پیش.

ماساچوست ایالت Elizabeth Warren, 70? بیش از حد به سمت چپ. نه مناسب است.

ایالت مینه سوتا ctq, 59, می توانست درخواست تجدید نظر گسترده در غرب و اطمینان از پیروزی در خانه دولت که حمایت کلینتون تنها دقت در 2016. او در انتخابات ریاست جمهوری هرگز به دست آورده کشش, اما, او, هوشمند, تجربه کرده, بیان, خوش بین و معتدل ایدئولوژی قابل قبول خواهد بود در میدان نبرد متحده است. او همگام با بایدن سیاسی است.

در حال حاضر بایدن را هوشمندانه انتخاب به نظر می رسد Klobuchar.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب