روزنامه نگار که کمک به شکستن اسنودن داستان در خود منعکس پر مخاطره گزارش

بزرگنمایی این تصویر سابق آمریکا آژانس امنیت ملی ادوارد اسنودن پیمانکار داده شده پخش از مسکو در سال 2

توسط MINERALNEWS در 31 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

سابق آمریکا آژانس امنیت ملی ادوارد اسنودن پیمانکار داده شده پخش از مسکو در سال 2014 ادعای او در عمل به عنوان یک whistleblower زمانی که او به اسناد طبقه بندی شده با نگار بارتون Gellman. چارلز Platiau/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز Platiau/AP

در سال 2013 ادوارد اسنودن یک پیمانکار با آژانس امنیت ملی, را لرزاند جهان زمانی که او به بیرون درز هزاران نفر از اسناد طبقه بندی شده در مورد برنامه های نظارت ایالات متحده.

بارتون Gellman سابق واشنگتن پست خبرنگار, یکی از سه روزنامه نگاران از جمله فیلمساز Laura Poitras و گلن Greenwald از نگهبان — با آنها اسنودن تصمیم برای به اشتراک گذاشتن اسناد و مدارک. Gellman می گوید اسنودن در ابتدا شک و تردید بود ،

"او فکر کرد که واشنگتن پست خواهد بود ترس به انتشار و یا خواهد تعظیم کردن به دولت فشار" Gellman می گوید. "در آن زمان بسیاری از قانع کننده برای او فقط به عنوان آن را در زمان بسیاری از قانع کننده برای من بود که او برای واقعی است."

اسنودن مشترک اطلاعات در مورد برنامه نظارت ناشناخته به آمریکا از جمله این واقعیت است که دولت با حفظ سوابق خصوصی به تماسهای تلفنی شهروندان آمریکا و NSA بود برداشت اطلاعات از شرکت های اینترنتی از جمله گوگل و Facebook و مایکروسافت.

Gellman رسیده به واشنگتن پست, مقاله او می خواهم به سمت چپ سه سال پیش بود که در ادامه به انتشار یک سری مقالات بر اساس اسنودن اطلاعات طبقه بندی شده.

در یک کتاب جدید تاریک آینه Gellman می نویسد: در مورد رابطه اش با اسنودن و پر مخاطره گزارش که در نهایت به دست آورد او Poitras و Greenwald یک جایزه پولیتزر.

دولت ایالات متحده متهم اسنودن جاسوسی اما اسنودن که در تبعید زندگی در روسیه مدعی است که او در عمل به عنوان یک خلاف کاران در به اشتراک گذاری اسناد طبقه بندی شده.

Gellman می گوید که مهم نیست که نظر شما در مورد اسنودن یک چیز روشن است: "اد اسنودن موفق فراتر از وحشی ترین جاه طلبی است که او می تواند موجه داشته اند. ... حتی بزرگترین منتقدان از اسنودن — نه همه آنها اما برخی از آنها — ... همه می گویند او آغاز یک بحث است و این نیاز به در مورد محدودیت های نظارت در یک جامعه دموکراتیک."

"در همان زمان" Gellman می افزاید: "بسیاری از برنامه هایی که او در معرض ادامه خواهد داد."


نکات برجسته مصاحبه

در شرایط اسنودن توافق با Gellman, Poitras و Greenwald

من گفته اسنودن که ... من را خود من قضاوت در مورد این اخبار ارزش و که من می خواهم به دولت یک فرصت به من بگویید در مورد آسیب آنها گیراندم اگر داستان منتشر شد. و بنابراین من تا به حال که گفتگو با دولت در هر زمان. اسنودن در ابتدا به نظر می رسید کمی شک و تردید در مورد این نگران است که آن را به سادگی به معنای من که قرار بود به دولت وتو بیش از یک مقاله است. و در واقع او را دیدم آن را به عنوان پتانسیل مدارک و شواهد از یک بزدل رویکرد توسط واشنگتن پست. بعد از او آمد به ارزش و اهمیت تلاش برای جلوگیری از اجتناب از آسیب در انتشار این داستان است. و او شروع به اصرار دارند که این چیزی بود که او می خواست در تمام طول. ...

اسنودن کاملا می خواست ما را به خود ما قضاوت در مورد newsworthiness. او کاملا نمی خواهید ما را به تخلیه کل بایگانی آنلاین. اگر او می خواست که او می تواند آن را انجام داده اند خود را. منظورم این مرد می داند که چگونه به کار با اینترنت. او می خواست اعتبار روزنامه نگاران در پشت آشکار است. او می خواست ما را به بررسی حقایق و تنظیم متن. و او می خواست ما را به تصمیم می گیرید چه مهم و چه چیزی مضر بود. بنابراین او اساسا واگذار همه نزدیک قضاوت تماس به من و همکاران من.

بر اهمیت کنترل و توازن در نظارت دولت قدرت

بزرگنمایی این تصویر

در سال 2014 واشنگتن پست خبرنگار بارتون Gellman مشترک Pulitizer جایزه با همکار روزنامه نگاران Laura Poitras و گلن Greenwald برای گزارش ادوارد اسنودن و NSA نظارت برنامه های. واشنگتن پست/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
واشنگتن پست/واشنگتن پست از طریق گتی ایماژ

وجود دارد مردم در سال 2013 و '14 و '15 که به من گفت که آنها نگران نیست قدرت بسیار زیادی از این نظارت ماشین آلات زیرا آنها مورد اعتماد مردم بودند که در آن در حال اجرا. آنها اعتماد خود را. آنها اعتماد بازرس کل به تماس و جلوگیری از رفتار بد. آنها اعتماد سرپرستان. آنها مورد اعتماد و اساسا رئیس جمهور و ریاست جمهوری است. و آنها قابل اعتماد دموکرات ها و جمهوری خواهان. آنها اعتماد جورج دبلیو بوش و باراک اوباما به همان اندازه به استفاده از این ماده با انگیزه و با انواع محدودیت.

اما خیلی از آنچه که انجام شده تحت اقتدار NSA انجام می شود بر اساس هنجارها و فهم سنتی از آنچه که از نظر معنی و تفسیرهای حقوقی. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن به قدرت رسید — یک مرد است که نسبت به هنجارهای یک مرد است که در جنگ با هر موسسه از پاسخگویی این که آیا آن را فشار دهید که آیا این بازرسان به طور کلی آن است که آیا دادگاه — هنگامی که این نوع از کسی است که دست خود را بر قدرت عظیم که داده است با توانایی نگاه به [و] نگاه کنید به چیزی است که سفر در سراسر اینترنت و سپس آنها نگران است.

بنابراین افرادی که تعجب من — افرادی مانند جیم Comey و افرادی مانند ژنرال. [جیمز] زننده بوده که به گفته مدیر اطلاعات ملی این مردم که تا به حال ardently دفاع از قدرت نظارت و کنترل و توازن در آنها — آنها دیگر اعتماد به نفس در مورد کسانی که کنترل و توازن.

در زمان ارتباط با اسنودن

اسنودن می خواستم طرفداران در کنار او. او می خواست یک خالص و پاک کردن پیام از مخالفت در برابر راه NSA رفتار شد. و او می خواست چیزی که بالا بردن هر گونه شک و تردید و پرسش در مورد او و یا او را در زندگی شخصی یا چیزی شبیه به آن. من در ادامه به پرسش یک روزنامه نگار باید سوال بپرسید. و بنابراین ما باید این زمان مبادلات است که در آن او می گویند برای مثال "آیا شما به عمد من پرسیدن چیزهایی که شما می دانید من نمی خواهد پاسخ فقط به شاش من؟"

اولین بار او عصبانی شدم من او را عصبانی. در اوایل مشخصات او را من سهوا در معرض آنلاین دسته — یک ناشناس رسیدگی — که او هنوز هم با استفاده از ارتباطات. و که او را ناشی از برخی از مشکلات به عنوان او تلاش برای تغییر دستگیره ها و کلید های رمزگذاری در پرواز است. ...

او ترک صحبت کردن به من برای چند ماه پس از آن. و ما را دوباره آغاز شده چرا که او اعتقاد من در دست زدن به این داستان جدی بود که من غواصی به این موضوع در یک راه است که افشای حقایق است که نیست در معرض هر جای دیگری به دلیل این بود که فقط یک سوال از باز کردن اسناد خواندن و نوشتن داستان خود را. اسناد و مدارک ناقص بودند قطعه از یک پازل بسیار سخت به درک. آنها مورد نیاز خارجی گزارش با منابع در دولت و خارج از دولت است. آنها نیاز به تفسیر و کشف. و من قرار دادن همه چیز با هم در یک راه است که به نظر او مهم است. و پس از او بر او خشم شخصی در راه من رفتار.

در امنیت سایبر اقدامات او در زمان زمانی که او بازدید اسنودن در مسکو در دسامبر.2013

من نمی خواهم به دراماتیک و یا خود مهم است اما من فکر کردم آره وجود دارد یک فرصت بسیار خوب است که اگر یک روزنامه نگار آمریکایی است که نوشتن در مورد راز های اطلاعاتی آمریکا برنامه بر می آید به مصاحبه با یک افسر سابق اطلاعاتی اد اسنودن که احتمالا ارزش خود را از انحراف کمی از نظارت به خود را دارند.

من فرض بر این است که دستگاه ها و تماس های تلفنی خواهد بود بررسی شود و بنابراین برای شروع با من نمی آوردن هر گونه اطلاعات با بیش از من است. من تو را طبقه بندی شده آمریکا اسناد و مدارک به یک کشور که در آن آنها احتمالا می تواند آنها را بخوانید و به طور مستقیم افشای اسرار آمریکا به یک قدرت خارجی.

بنابراین من نمی ورود بر روی هر یک از حساب های من را نمی کند من واقعی کامپیوتر و یا معمول من تلفن من به ارمغان آورد خالی هستند. اما من هنوز هم تا به حال پازل چگونه من که قرار بود برای مصاحبه اسنودن, یادداشت گرفتن عکس را ضبط و سپس آن را بازگشت به ایالات متحده در حالی که عبور از مرز بین المللی و نه در دست کسانی که اسناد و مدارک آن ضبط شده و به همین ترتیب به هر دو دولت است. من نمی خواهم دولت ایالات متحده به شنیدن همه چیز را من می خواهم گفت با اسنودن. من نمی خواهم دولت روسیه برای دسترسی به تمام این اطلاعات یا.

در خانه هوش کمیته گزارش شد که بسیار مهم از اسنودن

اگر وجود دارد خاص مضرات انجام شده توسط خاص آشکار است که واقعیت خود را می تواند طبقه بندی شده. ... و بنابراین من نمی تواند استدلال می کنند با ادعای ساخته شده است که در تاریکی وجود دارد و ممکن است به دلایل قانونی برای نگه داشتن آن طبقه بندی شده. از سوی دیگر من می خواهم که به می گویند که برای قرار دادن یک نقطه خوب در آن است که خانه هوش کمیته گزارش زباله. این یک سند سیاسی. آن را در واقع یک درد دل در مورد اد اسنودن و آن را پر از حقایق یا اظهارات واقعیت است که به سادگی اثر است که آنها به سادگی اشتباه است.

فقط سوال ساده از تماس اد اسنودن "یک دبیرستان ترک تحصیل." او تا به حال به دست آورده خود را GED در همان زمان که کلاس های خود فارغ التحصیل شد و با بالا و نمرات بالا. آنها می دانستند که او تا به حال پیشرفته امنیت کامپیوتر و علوم کامپیوتر اعتبار. یا به عنوان مثال, آنها گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که که اد اسنودن در واقع مجروح شد در ارتش. و بنابراین او دروغ گفتن در مورد دلایل پایان از ارتش خود را از خدمات. خوب ارتش سوابق ساخته شده آن را بسیار روشن است. من دیده ام ، او را شکست و هر دو در آموزش و به خانه کمیته اطلاعات که تا به حال ممتاز دسترسی به سوابق دولت می گویند چیزهایی مانند که به شما می دهد مناسب عطر و طعم پیچیده تر دروغ در گزارش.

در یک هدف بین المللی هکرها

آن را پارانوئید اگر مردم واقعا در تلاش برای رسیدن به شما. من می دانستم که از اولین بار من تو را دیدم این اسناد قبل از من منتشر شده که داستان از این قرار بود به رنگ یک هدف بزرگ من ، این تبلیغات که شما چیزی خاص و راز و تبلیغات خیلی سریع بود که من نمی خواهید به انتشار همه آن را. بنابراین من می دانستم که من می تواند یک موضوع مورد علاقه هکرها به دولت آمریکا و سازمان های اطلاعاتی خارجی. و من به تدریج انباشته شواهد قابل توجهی که این درست بود.

کسی که تلاش برای شکستن به حساب جیمیل, که در آن من نیست ذخیره اسناد حساس. اما با این وجود گوگل هشدار داد, من یک فلش صورتی نوار بر روی صفحه نمایش من گفت: "هشدار! ما بر این باوریم که حمایت دولت حمله در حال تلاش برای شکستن به دستگاه خود و یا حساب کاربری خود شوید." متوجه شدم بعد از آن بود که دولت ترکیه است. ترکیه غیر منتظره بود و خبر بد برای من, چون من فکر می کردم وجود دارد تعداد قابل توجهی از نامزد به احتمال زیاد و بیشتر قادر به نامزدها پس از من. بنابراین اگر ترکیه نیز به پیوستن به این حزب که پیشنهاد تهدید چشم انداز گسترده تر از من را دوست دارند به فکر می کنم.

من اپل هک شد درست در مقابل چشمان من بود که من آن را نگه داشتن. صفحه نمایش سوخته از استاتیک و سپس حروف سفید آغاز راهپیمایی در سراسر صفحه نمایش با ویژگی های دستورات در یک زبان به نام یونیکس. در صورتی که تا به حال کار به عنوان انتظار می رود, به عنوان در نظر گرفته شده این امر اتفاق افتاده اند در حالی که من خواب بود یا نبود به دنبال در دستگاه. و پس از چند دقیقه از فیلم عشقبازی است که هکر می توانست کنترل کامل دستگاه. و آنچه مرا نگران در مورد این بود که از راه دور هک اپل نیست مبتدیان' هک. آن را کاملا دشوار است و بسیار گران قیمت برای شکستن از طریق اپل قابل توجهی امنیتی از راه دور بدون لحاظ جسمی اتصال به دستگاه. این یک میلیون دلار هک است که می گویند که اطلاعات کارگزاران و یا نظارت کارگزاران پرداخت میلیون دلار نعمت برای آنچه به نام یک untethered هک اپل سیستم عامل. من نمی خواهم به ارزش این نوع از تلاش. من نمی خواهم به ارزش این نوع از هزینه. اما من شد.

سام Briger و جوئل تنگستن تولید شده و ویرایش شده این مصاحبه برای پخش. بریجت Bentz مالی Seavy-Nesper و مگان سالیوان اقتباس آن برای وب است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب