'بیدارباش': کشورهای نبرد موج جدید در COVID-19 موارد

بزرگنمایی این تصویر مردم ترک اقیانوس 10 رستوران به عنوان یک حکومت نظامی از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح در

توسط MINERALNEWS در 30 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم ترک اقیانوس 10 رستوران به عنوان یک حکومت نظامی از 8 بعد از ظهر تا 6 صبح در محل قرار داده است روز شنبه در ساحل میامی ، جو Raedle/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جو Raedle/گتی ایماژ

چندین ایالت آمریکا در گزارش جدید شکستن رکورد coronavirus مورد شمارش بیش از آخر هفته به کشور مرگ و میر از COVID-19 پیشی گرفته 140,000 و رئیس جمهور تهمت اصرار داشت که دوباره این ویروس را "ناپدید می شوند."

ایالات آمریکا مانند فلوریدا و کالیفرنیا و کنتاکی گزارش شد, رکورد یا نزدیک به رکورد تعداد موارد جدید و در تگزاس یک بیمارستان رسمی NPR گفت که خانه های مراسم تشییع جنازه و morgues بودند سرشار از بدن COVID-19 قربانیان.

در ضمن در یک فاکس نیوز مصاحبه پخش شده در یکشنبه رئیس جمهور تکرار یک ادعای او برای اولین بار ساخته شده در اواخر فوریه که COVID-19 خواهد "ناپدید" خود گفت که او پیش بینی اولیه ثابت خواهد بود درست است.

"من حق سرانجام" رئيس جمهور گفت: در مصاحبه با فاکس کریس والاس.

"من گفت: آن را به ناپدید می شوند. من دوباره آن را می گویند: آن را به ناپدید می شوند -- و من حق," او گفت:.

پرسیده شده توسط والاس اگر چنین اظهارات "بی اعتبار" او تهمت پاسخ داد: "شما می دانید که چرا آن را نمی کند بی اعتبار? چون من احتمالا درست شده بیش از هر کس دیگری."

اما وجود دارد هیچ نشانه ای که از بیماری ناپدید می شوند در هر زمان به زودی بر اساس یک تصویر لحظهای از برخی از کشور نقاط داغ. در اینجا نگاهی به چند مورد از آنها:

فلوریدا

روز یکشنبه فلوریدا گزارش 12,478 جدید موارد پنجمین روز متوالی با بیش از 10 ، 000 موارد است. هر چند که خاموش است اوج 15,300 جدید عفونت گزارش شده کمتر از یک هفته پیش در جولای 12, مشخص شده است که نه تنها یک رکورد برای فلوریدا اما شکست ملی مورد-تعداد رکورد تعیین شده توسط نیویورک در اوایل ماه آوریل.

تعداد COVID-19 مرگ و میر در کشور از زمان شروع این بیماری همه گیر پیشی گرفتن از 5000 در روز شنبه.

در سخنرانی خود در یک کنفرانس خبری در سنت آگوستین در شنبه رژیم صهیونیستی. ران DeSantis شکایت کرده است که عناوین مورد ثبت تعداد موارد بی جهت نگرانی در فلوریدا.

او نسبت به افزایش تعداد موارد به ramping تا تست.

"این مهم است برای قرار دادن که در متن از آنجا که من فکر می کنم بسیاری از مردم دیدن موارد من فکر می کنم آنها واقعا می ترسم و پیام من این است که ترس دشمن ما" DeSantis گفت. "و من فکر می کنم چیز دیگری که می شود از دست رفته با موارد مطلق و تعداد زیادی از مردم که در حال تست است که بیمار نمی شود. چون من فکر می کنم اکثر مردم دیدن موارد و آنها فکر می کنم که بسیاری از مردم در بیمارستان است."

کالیفرنیا

در دو هفته گذشته تعداد کل عفونت های رفته تا 45 ٪ در حالی که تعداد مرگ و میر افزایش یافته ایالت 20 درصد با توجه به ساکرامنتو زنبور عسل.

ایالت کالیفرنیا دیده می شود بیش از 7,600 مرگ و میر ناشی از COVID-19 با جنوب کالیفرنیا ادامه منجر به آمار شوم.

لس آنجلس بود 2,722 جدید نتایج مثبت شنبه در مجموع 153,014 موارد از زمان شروع این بیماری همه گیر. اورنج کانتی گزارش 702 موارد جدید در حالی که سن دیگو شهرستان تا به حال 625 جدید نتایج مثبت با توجه به عطارد اخبار.

نود و یک جدید مرگ و میر گزارش شده از دولت در روز شنبه.

هجوم سفارش توسط رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom منع داخلی عبادت خدمات سرنوشت کلیسای مسیحی را در کالیفرنیا افتتاح شد درهای خود را به عبادت در روز یکشنبه.

کشیش گرگ Fairrington دعا برای Newsom در خطبه روز یکشنبه گفتن جماعت خود را که آنها را درگیر در یک نبرد معنوی در برابر دولت حق عبادت آزادانه با توجه به ساکرامنتو زنبور عسل.

"من باور دارم ما تماس بگیرید به کلیسا آماده برای غلیان احساسات به کلیسا آماده برای بیداری اما خدا به ما الان در این لحظه یک بیداری بی ادب قبل از او به ما می دهد این بیداری بزرگ و برای برخی از دلیل خدا با استفاده سرنوشت به عنوان یک هاب" Fairrington گفت.

کنتاکی

کنتاکی گزارش 979 جدید COVID-19 موارد در يكشنبه بالاترین-تا کنون روزانه به دفعات مشاهده شده است. سه مرگ و میر آورده و تعداد مرگ و میر از این بیماری در کنتاکی به 670.

دولت لیبریا اندی Beshear داده ها نامیده می شود یک "بیدارباش" را برای دولت به شهروندان به رعایت الزامات به پوشیدن ماسک و تمرین های اجتماعی فاصله.

"این یک روز برای مشترک المنافع" Beshear در بیانیه ای گفت.

"من ایمان داشته و من باید اعتماد مردم کنتاکی," او گفت:. "اما امروز و در روز های آینده ما رو به انجام یک کل خیلی بهتر است. ما قصد داریم به برخی از عمل بیشتر است."

تگزاس

روز جمعه دولت COVID-19 مرگ و میر افزایش یافته بود با 161 – یک رکورد با توجه به هوستون کرونیکل آورده که تلفات تگزاس به 3,798.

کن دیویس افسر ارشد پزشکی از CHRISTUS بیمارستان در سن آنتونیو گفت: NPR Weekend Edition Sunday "در بیمارستان وجود دارد بسیاری از مکان ها برای قرار دادن اجساد عزیزان و ما از فضا است."

"بنابراین ما به دنبال خودمان را برای کامیون های یخچال قرار بدن و به آنها را نگه دارید که برای تلفن های موبایل وحشتناک, اما این درست است," او گفت:.

گرجستان

چشمگیر افزایش موارد جدید در ماه گذشته کشیده بیمارستان ها و مراکز تست در گرجستان به محدودیت های خود را با توجه به Atlanta Journal-Constitution.

هفت روز نورد متوسط از موارد جدید است که چهار برابر آنچه در آن بود در ژوئن 15, گزارش روزنامه.

"از آن روز به یک آزمون و یک هفته یا بیشتر برای دریافت نتایج" دکتر Harry J. Heiman بالینی دانشیار در این دانشگاه دانشکده بهداشت عمومی, به نقل AJC عنوان کرد و گفت. "در آن زمان (نتایج) و نه با ارزش به سلامت عمومی است. این دوره زمانی که در آن است که اطلاعات شده اند عملی از بین رفته است."

هفته گذشته گرجستان رژیم صهیونیستی است. برایان کمپ شکایت آتلانتا شهردار Keisha لنس کف بیش از یک نیاز برای مردم به پوشیدن ماسک ، کمپ در حالی که تشویق به استفاده از ماسک تا به حال کاهش یافته است به صدور یک ایالت بخشنامه. در ضمن کف و شهرداران دیگر شهرهای بزرگ صادر کرد, خود را در سراسر شهر بود ماسک مورد نیاز است. کمپ کت و شلوار اصرار دارد که خود را در سطح ایالت به منظور جایگزین هر شهر موجب بر این موضوع است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب