LGBTQ فعال Cleve جونز: "من به خوبی آگاه چگونه شکننده زندگی است'

جونز از دست دوستان بی شماری به ایدز. او یک فعال سیاسی پس از هاروی میلک ترور: "جلسه هاروی دیدن مرگ او آن را ثا

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

جونز از دست دوستان بی شماری به ایدز. او یک فعال سیاسی پس از هاروی میلک ترور: "جلسه هاروی دیدن مرگ او آن را ثابت من البته." در اصل پخش Nov. 29, 2016.

دیوید BIANCULLI میزبان:

این هوای تازه. من دیوید Bianculli سردبیر وب سایت تلویزیون ارزد نشستن در برای Terry Gross.

امروز به عنوان غرور ماه می آید به نزدیک ما اولین مهمان دیرین جامعه فعال Cleve جونز. او فکر می کند خود را به عنوان بخشی از آخرین نسل از همجنسگرایان که نمی دانستند اگر وجود دارد هر کس دیگری در این سیاره که احساس کردم راه او. او به سان فرانسیسکو در اوایل 20s شد و فعال در جنبش حقوق همجنس. یکی از استادان خود شد هاروی میلک اولین همجنسگرا انتخاب رسمی در کالیفرنیا که ترور شد در سال 1978.

زمانی که ایدز آغاز شده جونز با همکاری با دولت و مجلس سخنران در مسائل مربوط به حقوق و مسائل مربوط به سلامت. او در ادامه به co-یافت در سان فرانسیسکو ایدز بنیاد و تصور ایدز یادبود لحاف. او تا به حال HIV برای بسیاری از سال و چند تن از دوستان قدیمی خود را جان سالم به این بیماری همه گیر. در سال 2016 Cleve جونز نوشت: خاطرات به نام "هنگامی که ما ظهور: زندگی من در این جنبش است." او آن را به نام تلاش خود را برای توصیف نه تنها زندگی خود را, اما آنچه در نسل او مبارزه برای آنچه که آنها را از دست داده و آنچه را که آنها به دست آورد.

او صحبت کرد with Terry Gross زمانی که خاطرات خود را برای اولین بار منتشر شد.

(SOUNDBITE از آرشیو NPR پخش)

TERRY GROSS: Cleve جونز, خوش آمدید به هوای تازه. به ما یادآوری از آنچه مجازات شد برای داشتن یک رضایت طرفین رابطه جنسی با کسی از جنس همان زمانی که شما یک نوجوان بود, دانستن که شما همجنسگرا بودند. و ما در حال صحبت کردن در مورد دهه 1960 است.

CLEVE جونز: مجازات برای همجنسگرا انجام شد - خواهد ایالتی به ایالت متفاوت است اما آنها - آن را یک جنایت در اکثر ایالت با مجازات زندان از نظر طول های مختلف.

ناخالص: هنگامی که شما متوجه شدم - زمانی که شما می دانستم که شما بودند گی, شد, شما می ترسم که روزی شما را دستگیر می شود?

جونز: بله. زمانی که من شروع به درک معنای کلمات که من راه من به پدرم کتابخانه - او یک روانشناس - و آن نگاه کردن. و شما می دانید, آن را بسیار وحشتناک برای یک دختر 13, 14-سال-بچه های قدیمی به یاد بگیرند که به طور ناگهانی است که احساسات خود را نه تنها تلقی جنایی, اما, شما می دانید, از نظر روانی یک بیماری است. به طوری که واقعیت برای نسل من در حال رشد در جهان است که در آن ما جرم در نظر گرفته و به بیمار است.

ناخالص: و بودند بسیاری از افراد زندانی برای روابط همجنس بازگشت پس از آن ؟

جونز: شما می دانید که حتی در شهر و حتی در سان فرانسیسکو هزاران نفر از مردان همجنسگرا بودند دستگیر معمولا با استفاده از تکنیک های به دام افتادن هر سال برای رفتار جنسی بین رضایت بزرگسالان. که در ادامه به دهه 1970 تا این که در نهایت جرمزدایی در سال 1976 به اعتقاد من.

ناخالص: پس شما از ترس به خود بگویید که پدر و مادر شما بودند, گی, در بخشی به دلیل پدر شما است به یک روانشناس; شما ترس است که او می خواهم ثبت نام شما را در برابر اراده خود را برای بیزاری درمانی یا الکتروشوک درمانی است. چگونه به طور جدی آیا شما نگرانی در مورد آن ؟

جونز: من بسیار نگران بود در مورد آن. و من با تاخیر گفتن پدر و مادر من تا زمانی که من 18 طوری که آنها دیگر نمی خواهد حق قانونی من متعهد و قرار شد به این روش که در حال, واقعا, خیلی وحشیانه است. و شما می دانید, من فکر می کنم کسانی که ترس را به خوبی تاسیس چرا که برای اولین بار دو سال پس از من بیرون آمد بسیار کمی وجود دارد در تماس با او. و او واقعا می خواستم به من توان و من نگه داشته گفت: هیچ چیز به درمان است. بعد از آن ما قادر به آشتی دادن تا حدودی. اما ترس من شد قطعا ریشه در واقعیت است.

ناخالص: و شما نوشتن که شما جمع اوری قرص. شما - آن را برای تلفن های موبایل مانند شما تا به حال یک خودکشی طرح فقط در مورد. آنچه بود فقط-در-مورد ؟

جونز: آره. من احساس کردم که زندگی من بیش از قبل از آن حتی آغاز شد چرا که آن را فقط به نظر می رسید که هیچ راهی برای یک زندگی مناسب و معقول و به گی. بنابراین من وحشت زده شد که من که قرار بود به گرفتار شود. و من می خواهم در حال حاضر با تجربه بسیار کمی از قلدری. و شما می دانید, من فقط فکر می کردم که فقط بدبختی باقی مانده است و اگر من - وقتی که من گرفتار شدم, که خواهد بود که راه حل. و من آرزو می کنم من می توانم می گویند که یک چیزی از گذشته است, اما شما می دانید آن است. و حتی امروز هر سال ما از دست دادن یک افتضاح بسیاری از مردم جوان, نوجوانان که زندگی خود را دارند چرا که آنها همجنسگرا هستند یا فراجنسیتی.

ناخالص: پس شما متوجه است که وجود دارد, مانند, یک, گی, حرکت از طریق یک لرزنده. شما و مادر خود را رفت و به لرزنده جلسات. او رفت و به لرزنده جلسات چرا که او می خواست می شود یک لرزنده بنابراین شما می خواهم که یک دلیل برای جلوگیری از پیش نویس است. این بود که در طول جنگ ویتنام. اما - پس چگونه رفتن به لرزنده جلسات منجر به کشف خود را از جنبش حقوق همجنس?

جونز: کویکر شد بسیار استقبال. و حتی پس از آن من فکر می کنم آنها انجام مراسم تعهد برای زوج. اما واقعا این خبر برای من آمد در لرزنده نشست اما از طریق مجله زندگی و از آن سال در بررسی موضوع از سال 1971. آنها تا به حال گسترش به نام همجنسگرایان در شورش و من فکر می کنم هشت یا نه صفحه از متن و عکس. و این فقط شگفت آور ترین چیز برای من است.

Stonewall این شورش در نیویورک گرینویچ روستا اتفاق افتاده بود فقط دو سال قبل, اما اگر شما یک بچه نوجوان در شهر فینیکس, Ariz., شما نمی دانم که در مورد. بنابراین این مجله در عرض چند دقیقه به من نشان داد که افراد دیگر وجود دارد مثل من. وجود دارد بسیاری از ما که ما سازماندهی بود که یک جامعه است. و وجود مکان های که در آن ما می تواند با خیال راحت زندگی می کنند که یکی از آن مکان بود به نام سن فرانسیسکو.

ناخالص: بنابراین شما ملاقات هاروی میلک. او یک مربی به شما.

جونز: آره.

ناخالص: چگونه شما را توصیف اهمیت خود را در جنبش حقوق همجنس?

جونز: او را اغلب به عنوان اولین فرد همجنسگرا به انتخاب شوند ، که نادرست است. و در کتاب من, من مطمئن شوید که به اعتبار نیم دوجین یا بیشتر افرادی که قبل از او در مکان های مختلف در کشور است. اما من فکر می کنم که هاروی واقعا اهمیت بود که او اول ما به اشتراک گذاشته شهید. کلمه از ترور او گسترش دور و گسترده. و حتی اگر افراد همجنسگرا از دست داده بود بسیاری از مردم به خشونت به خودکشی به مواد مخدر و الکل در اینجا این شکل نمادین که فقط زده وتر با مردم است. برای کسانی از ما در سان فرانسیسکو جالب بود دیدن این مرد بود که واقعا فقط از نوع شما می دانید مانند یکی از محله های محلی شخصیت های فرض کنیم این در سراسر جهان اهمیت است.

ناخالص: بنابراین در سال 1977 آنیتا برایانت رهبری مبارزه برای سرنگونی یک حقوق همجنسگرایان فرمان در Dade County, Fla. و پس از پیروزی او قول داد که مبارزات انتخاباتی در سراسر کشور. پس از او گروه نوع برنده در سال 1977 شد اعتراض در سان فرانسیسکو. و شما می دانید هاروی میلک کمک کرد - به شما می گویند او کمک کرد تا کانال خشم به ماه مارس است. بنابراین توصیف او را در عمل در طول این اعتراض.

جونز: هاروی بسیار باهوش بود و واقعا خوب در کار با جمعیت از مردم است. و او نمی خواست خشونت است. تا زمانی که مردم عصبانی بودند زمانی که مردم وحشت زده او را همه ما با هم به طوری که ما می تواند داشته باشد که احساس قدرت می آید که از بودن با هم در خیابان و مصرف بیش خیابان و پس از آن او خواهد مارس ما. و ما این مه که مسیر رفت و به صورت مایل و مایل به بالا و پایین برخی از شدیدترین تپه در سان فرانسیسکو و دلیل اصلی ما این بود که برای اولین بار البته به ما نشان می دهد خشم و عزم ما, اما همچنین مطمئن شوید که در پایان از آن همه خواهد بود بیش از حد خسته به شکستن پنجره ها و یا مبارزه با پلیس (خنده).

ناخالص: واقعا ؟ که بخشی از استراتژی ؟

جونز: آن مه آنها را تا آنها را رها کنید. این استراتژی است.

ناخالص: (خنده).

جونز: وجود دارد و در بسیاری از مواقع هنگامی که ما را خروشان از طریق شهر در, شما می دانید, 11 ساعت در شب دهها هزار نفر از مردم جیغ قتل خونین اما بدون شکستن یک پنجره و یا مجروح شدن یک فرد مجرد است.

ناخالص: آره به شما می گویند که هاروی راهب نگرش بود که نمی سوزاند پایین محله خود را.

جونز: آره (خنده).

ناخالص: بنابراین در سال 1978 ایالتی کالیفرنیا سناتور جان بریگز پیشنهاد لایحه ای که معروف شد به عنوان بریگز ابتکار یا گزاره 6 که بان گی مردم از کار در هر ظرفیت در کالیفرنیا مدارس دولتی. چه بود نقش خود را در مخالفت با آن ؟

جونز: در آن زمان. وجود دارد تنها چند محلی حوزه های قضایی در کل کشور که به تصویب هر نوع قانونی برای حمایت از مردم ما در حال حاضر تماس با همجنسگرایان و جنبش برای لغو آنها شد و به دست آوردن سرعت. ما تا به حال از دست دادن در Dade County, همچنین شکست در ویچیتا و سنت پل و یوجین. بنابراین در ابتدا ما در گزاره 6 بریگز ابتکار به عنوان یک شکست اجتناب ناپذیر و واقعا قبر تهدید به دلیل این بود که در یک لایحه که ممنوعیت هر کسی که همجنسگرایان و یا هر کسی که پشتیبانی آنها را از کار در هر ظرفیت در هر مدرسه در کل کشور. پس از آن بود که واقعی حمله علیه افراد همجنسگرا در برابر کارگران علیه معلمان است.

و هاروی فکر کردم آن را بسیار مهم است که افراد جوان بودند که پیوستن به, گی, آزادی در droves توان در یک راه موثر. بنابراین اولین مسئولیت من در این کمپین به سر کردن و بازدید از دانشگاه و کشش هم معمولا بسیار کوچک, گی دانش آموز, سازمان وجود داشته که در آن زمان و ایجاد یک ائتلاف. به طوری که بود و چگونه از آن آغاز شد.

ناخالص: و نتیجه چه بود ؟

جونز: به خوبی بر خلاف تمام پیش بینی های ما که برنده انتخابات است. و شما می دانید, آن خواهد بود دهه قبل از ما برنده یکی دیگر از ایالت انتخابات مانند آن. و تاریخ تا حد زیادی فراموش شده است. و در آن زمان حتی که در اوایل جنبش ما قادر را به نفع خود. و من فکر می کنم که ما آن را با بیرون آمدن و هاروی اصلی پیام به جامعه بود که ما تا به حال به بیرون; ما تا به حال به خطرات.

و بله, وجود دارد, خطرات. وجود بالقوه است که می تواند پیامدهای بسیار جدی است. او هرگز کاهش یافته است. اما او گفت که هر کس مسئولیت خود را به خانواده های خود به جامعه و به حرکت به بیرون آمدن از گنجه. به طوری که در مبارزه با Briggs ابتکار شما را دیدم به معنای واقعی کلمه ده ها هزار نفر از مردم عادی ضربه زدن بر روی درب و گفت: لطفا من همسایه خود را. من زندگی می کنند, پایین خیابان. من گی هستم. اگر این عبور می کند آن را به من صدمه دیده است. آن را آسیب ، من فکر می کنم که چگونه ما به دست آورد.

ناخالص: شما که نوع کار بیش از حد آیا شما? دست کشیدن بر روی درب ؟

جونز: بله ،

BIANCULLI: فعال Cleve جونز صحبت تری ناخالص در سال 2016. پس از یک استراحت. این هوای تازه.

(SOUNDBITE موسیقی)

BIANCULLI: این هوای تازه. بیایید به تری در مصاحبه با فعال Cleve جونز. آنها صحبت کرد در سال 2016 زمانی که خاطرات خود را "زمانی که ما ظهور: زندگی من در جنبش" برای اولین بار منتشر شد.

(SOUNDBITE از آرشیو NPR پخش)

ناخالص: شما مشغول به کار بودند برای هاروی میلک زمانی که او ترور شد توسط دن و شما می دانستند - شما را دیدم ، شما می دانستم که چیزی اشتباه بود زمانی که شما را به دفتر آمد. شما تا به حال یک نوع شخصی راه گرفتن در آن وجود دارد به طوری که پلیس نیست مسدود کردن راه خود را. و شما بر آمد هاروی میلک بدن مرده و دیدم یک افسر پلیس چیدن بدن. و شما را دیدم یک به صراحت مرگ وحشتناک. چه تاثیر ماندگار را که در شما? شما نمی توانید unsee چیزی شبیه به آن. شما نمی توانید به پاک کردن آن از ذهن خود را.

جونز: به خوبی شما می دانید, آن تغییر زندگی من برای همیشه لطفا برای. و شما می دانید زمانی که من آمد در اطراف گوشه و او را دیدم من دیدم پای او چسبیده در راهرو. دن سفید دعوت کرده بود او را به دفتر خود و او را به ضرب گلوله وجود دارد. و پا خود را به چسبیده در سالن و من به رسمیت شناخته شده خود را در نوک بالها کفش. او تا به حال دست دوم کفش که او می خواهم خریداری شده در فروشگاه صرفه جویی. و پس از آن ما نمی تواند ترک. ما گیر وجود دارد چرا که پلیس مشغول انجام کار خود است.

و ما نوار است که او می خواهم به سمت چپ برای ما چرا که او پیش بینی کرد ترور او. و من استفاده می شود به لباس او را برای آن (خنده حضار) و به او بگویید که او به اندازه کافی مهم است ، به طوری که بسیار زیبا بود وهم آور و بسیار وحشتناک به نشستن در دفتر کار خود با گوش دادن به صدای او پیش بینی مرگ او در حالی که بدن او وجود دارد در راهرو. من می دانستم که در پایان روز که تنها مهم ترین لحظه زندگی من بود و آن را تنها مهم ترین چیزی که تا به حال برای من اتفاق افتاده. جلسه هاروی دیدن مرگ خود را - آن را ثابت من ،

ناخالص: شما یک کار پس از هاروی میلک ترور با دولت مجمع سخنران مجلس ایالتی کالیفرنیا به کار در حقوق همجنسگرایان و نظارت بر مجمع کمیته بهداشت و درمان و خدمت به عنوان رابط بین کمیته دموکراتیک اعضا و سخنران بود که لئو مک کارتی. و این که چگونه شما اول در مورد ایدز قبل از آن کلمه شناخته شده بود. شما تا به حال به عنوان بخشی از کار خود را به عنوان خوانده شده CDC هفتگی و مرگ و مير گزارش. و در سال 1981 شما در مورد چیزی به نام کلنيزاسيون ذات الریه. آیا شما متوجه حق دور است که این چیزی بود که قرار بود به تلفات تعداد زیادی از جامعه همجنسگرا? مانند آنچه در اولین مقاله در مورد آن است که شما به عنوان خوانده شده ؟ چه شد سرنخ?

جونز: این اولین هفته از ماه ژوئن سال 1981 و من به عنوان خوانده شده در سی دی و مرگ و مير گزارش هفتگی در مورد این موارد کلنيزاسيون ذات الریه و سارکوم کاپوزی در میان جوان قبلا سالم همجنسگرا مردان است. و من به یاد داشته باشید که بسیار متعجب و متحیر شده توسط آن و احساس خطر. من آن را قطع و آن را در تابلو اعلانات در دفتر من. حدود یک ماه بعد نیویورک تایمز را اولین داستان در مورد آن و من که بیش از حد.

و در مورد همان زمان, من یک تماس از دکتر مارکوس Conant بود که یک متخصص پوست در دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو و او می خواست به صحبت با من به خاطر او می دانست که من برای دموکراتیک رهبری است. و او در حال حاضر, شما می دانید, پیش بینی که ما از رفتن به نیاز به جمع آوری و صرف مبالغ قابل توجهی از پول را برای پژوهش و درمان است. بنابراین او مرا به صرف شام در یک محل به نام زونی پوبلوو کافه - آن را هنوز هم وجود دارد در بازار و به من گفت که او فکر آن را یک ویروس جدید, مقاربتی ممکن است خفته برای بسیاری از سال های بسیاری است که آن را با حمله به سیستم ایمنی بدن در برخی از راه است که او نمی تواند درک و کشنده است. و چیزی وجود دارد در مورد راه او تحویل داده و این اطلاعات است که فقط به سمت راست رفت به قلب من. و من می دانستم که شب و من - شما می دانید من نگاه کرد و من گفتم: پس ما همه مرده است. و او گفت: شما می دانید شاید.

او سپس مرا به دیدار با یک مرد جوان که در حال مرگ بود در UCSF بیمارستان. نام او شمعون (ph). و شما می دانید که او در انزوا ward, و آن را بسیار هولناک برای دیدن نزدیک چه این بیماری را به او. که در ماه ژوئن از سال 1981. با سقوط 1985 تقریبا همه من می دانستم که مرده یا در حال مرگ و یا مراقبت از کسی که در حال مرگ بود.

ناخالص: هنگامی که شما تشخیص داده می شود ؟

جونز: من تست مثبت HIV هفته آزمون بیرون آمد که من فکر 1985 بود. آن زمان است که یک بیت از یک تاری اما آره من تست مثبت است. و من تا به حال شده است در یک مطالعه من داوطلب شدند, بنابراین من می دانستم که آنها تا به حال نمونه برداری از خون من رفتن تمام راه را به سال 1977. بنابراین من آموخته است که نه تنها من HIV اما من یاد گرفتم که من می خواهم آن را پس از زمستان '78, '79. بنابراین من هرگز انتظار می رود برای زنده ماندن.

ناخالص: و شما تقریبا نمی کند.

جونز: من به طور جدی بیمار تا سال 1993 و پس از آن من بسیار بیمار است. سیستم ایمنی بدن من فرو ریخت و من نیز نسبت به بسیاری از داروهای مورد استفاده در درمان عفونت های فرصت طلب به خصوص کلنيزاسيون ذات الریه. بنابراین من نقل مکان کرد و به جنگل. من یک کابین کوچک در جنگل ردوود در شمال سان فرانسیسکو و اندیشه است که می تواند به عنوان خوب به عنوان هر گونه به پایان برساند. و. دکتر کوهن حال کردم من در یکی از این مطالعات برای آنچه که ما در حال حاضر تماس با کوکتل. و آن را ترکیبی از سه دارو. و من در پاسخ تقریبا بلافاصله. به طوری که در نوامبر سال 94 که شروع کردم در درمان است. و آن را فقط در زمان آمد برای صرفه جویی در زندگی من است.

ناخالص: به شما می گویند جنبش نجات زندگی خود را دلیل این که شما فکر می کنم آن را در بخشی به دلیل عمل کردن که این دادگاه ها از این دارو ها با سرعت بالا.

جونز: خوب منظورم این است که واقعا آنچه در این کتاب مورد است. جنبش زندگی من را نجات داد ، من برنامه ریزی برای کشتن خودم زمانی که من 15 چون من فکر می کردم تنها عجیب و غریب در جهان, و من نمی خواهم که راه زندگی می کنند و من نمی خواهم شرمنده باشد و مورد ضرب و شتم ، و سپس من در مورد رهایی همجنسگرایان در مجله زندگی و من تصمیم گرفتم خودم را بکشم. و من سرخ - شما می دانید, من سرخ قرص را در توالت.

و پس از آن زمانی که من در حال مرگ بود از ایدز و به سختی می تواند راه برود, البته آن عمل کردن است که زندگی من را نجات داد. آن را تمام فعالیت ها و تمام افرادی که شرکت کردند که در مبارزه برای تغییر راه مواد مخدر شد و تست شده برای تغییر دو سوکور سیاست برای ایجاد دسترسی برای افرادی که در حال مرگ بودند. و آن را کاملا زندگی من را نجات داد. هیچ کدام از آن اتفاق افتاده است اگر آن را تا به حال شده است برای عمل کردن و مردم مانند لری کرامر رانندگی مردم آجیل را با خشم و غضب. اما با این وجود, شما می دانید, آن را به خوبی متمرکز شده است و آن را به نتایج فوق العاده ای. و کسی بود که در بخشی از این مبارزه در آن زمان می گویند بله کاملا Cleve شما زنده هستید به دلیل فعالیت.

ناخالص: چگونه سلامت خود را در حال حاضر ؟

جونز: این خوب است (خنده). و شما می دانید وقتی که سقوط زمانی که meds شروع به کار من با یک دوست در فروشگاه مواد غذایی. این یکی از اولین سفرهای انجام شده توسط خودم قادر به راه رفتن و رفتن به خرید, شما می دانید, زنده نیمه زندگی عادی. و ما در بخش تولید و من ببینید دوست من. و او در همان مطالعه و او پاسخ خوبی به meds. و او گفت: خوب, من حدس می زنم ما در حال رفتن برای مردن. و من گفت: نه, من حدس می زنم ما در حال رفتن برای مردن. و سپس یکی از ما یا دیگر گفت: اما ما هرگز خوشحال دوباره. و من فکر کردم که درست است. ما هرگز خوشحال دوباره. و شما می دانید, من 62. من سالم است. من خوشحال هستم و بسیار سپاسگزار به امروز زنده است.

ناخالص: آن را سخت به یاد بگیرند که چگونه برای شاد بودن در زمانی که شما می خواهم از دست داده و بسیاری از دوستان خود را به این بیماری همه گیر?

جونز: من هنوز هم یادگیری. من فکر می کنم هر کسی که می رود از طریق این نوع از تجربه با این نوع از - عظمت از دست دادن, شما می دانید, آن را شبیه من فکر می کنم به بودن در یک جنگ. و من فکر می کنم از دوستان من در هر روز است. وجود دارد برخی از روزها که آن را بسیار دردناک است من واقعا به سختی می تواند تابع. اما من باید برای من انجام دهد. و من برای پیدا کردن که من قدرت من از جامعه من و دوستان من است. و من احاطه شده توسط افرادی که از طریق رفت که زمان با من. و ما از یکدیگر حمایت کنند و ما عاشق یکدیگر هستند و سپاسگزار برای هر بیت از خنده و شادی است که می آید راه ما.

ناخالص: Cleve جونز, از شما بسیار سپاسگزارم برای صحبت کردن با ما. و من برای شما آرزوی بهترین ها و سلامتی خوب است.

جونز: با تشکر از شما بسیار زیاد تری.

BIANCULLI: Cleve جونز صحبت تری ناخالص در سال 2016. خاطرات خود را با عنوان "زمانی که ما ظهور: زندگی من در این جنبش است." او در حال حاضر یک سازمان با متحد در اینجا یک اتحادیه کارگری برای کارگران مهمان نوازی. پانل های از ایدز یادبود لحاف به زودی بر روی صفحه نمایش از طریق همکاری با Vivent سلامت. من دیوید Bianculli و این هوای تازه.

(SOUNDBITE از کوین EUBANKS و استنلی اردن "صبح یکشنبه")

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن