یک نگاه در سیاتل شهرستان در کانون شیوع کروناویروس در آمریکا

سیاتل-منطقه پزشک براندون Fainstad می گوید NPR لولو گارسیا ناوارو در مورد اینکه کارگران بهداشت و درمان در آمری

توسط MINERALNEWS در 19 اسفند 1398

سیاتل-منطقه پزشک براندون Fainstad می گوید NPR لولو گارسیا ناوارو در مورد اینکه کارگران بهداشت و درمان در آمریکا کانون شیوع کروناویروس.

لولو گارسیا ناوارو, میزبان:

سیاتل در حال حاضر کانون شیوع کروناویروس در ایالات متحده است. بسیاری از مرگ و میر مرتبط با این ویروس شده اند ترسیم به حومه خانه سالمندان وجود دارد. مایکروسافت و آمازون عمده محلی کارفرمایان هستند محدود سفر و اصرار telework. کالج ها در حال لغو کلاس های حضوری و ما در حال حاضر قصد داریم به بررسی چگونگی بیمارستان ها و بهداشت کارگران در حال مقابله است.

براندون Fainstad یک متخصص داخلی در بیمارستان فقط در جنوب سیاتل و او در حال حاضر ما می پیوندد. از شما بسیار سپاسگزارم برای بودن با ما.

براندون FAINSTAD: لذت من لولو.

گارسیا ناوارو: به من بگویید کمی در مورد چه چیزهایی بوده است. آیا شما شده است در تماس با یک COVID-19 بیمار است ؟

FAINSTAD: اطمینان حاصل کنید. آره من نبوده و شخصا مراقبت از یکی از COVID-بیمار مثبت است که ما تایید در بیمارستان ما. و دلایل آشکار آن بوده است کمی هرج و مرج در بیمارستان ما عمدتا در اطراف تلاش برای تحکیم اطلاعات و سیاست به عنوان ما در حال یادگیری بیشتر و بیشتر هر روز و تلاش برای تنظیم. آن را ایجاد بسیاری از عدم قطعیت.

گارسیا ناوارو: من می توانید تصور کنید. و کمی توضیح در مورد آنچه که در خانه اتفاق می افتد.

FAINSTAD: بله من همسر یک پزشک مراقبت های اولیه در سیاتل. و او تا به حال نشانه ای است که می تواند به طور بالقوه سازگار با COVID-19 و زیر UW و دستورالعمل CDC باقی مانده است دور از محل کار و احتمالا بازگشت تا حداقل 24 تا 72 ساعت پس از سرفه برطرف.

گارسیا ناوارو: به او شده است ،

FAINSTAD: هیچ. شده است که یک مبارزه واقعی. او را جوان و سالم است. ما نگران سلامت او. ما نگران سلامت بچه ها و خودم. اما ما می خواهیم به مراقب باشید در مورد شرکت در گسترش ویروس. ما نمی خواهیم به وکتور در درون جامعه ما و ما قطعا نمی خواهید به در معرض آسیب پذیر ما به بیماران است. بنابراین آن را به خوبی می دانید که آیا شما در حال مثبت از آنجا که شما می توانید حتی بیشتر دقیق خود را با قرنطینه عمل.

گارسیا ناوارو: من خواندن یک گزارش از نیویورک تایمز که 40 کارکنان بهداشتی که در تماس با یک بیمار که ممکن است آزمایش مثبت برای COVID-19 رفت و به قرنطینه - 40 کارکنان مراقبت های بهداشتی. و که به نظر من غیر قابل تحمل است و می تواند به خطر اندازد انعطاف پذیری از سیستم مراقبت های بهداشتی.

FAINSTAD: آره من فکر می کنم که یک نگرانی بسیار واقعی است که ما داریم. و ما نمی خواهیم به یک نامتناسب پاسخ به تست مثبت. و من فکر می کنم که احتمالا پخش به حساب بیمارستان ما سیستم های تصمیم گیری یا نه به طور گسترده تست حتی اگر تست کاملا در دسترس است. و ما فقط نمی دانم به اندازه کافی در مورد چگونه عفونی آن است که در قبل از علامت, علامت یا پست علامتی دوره. و من با شما موافقم - COVID-19 نگرانی واقعی است. اما صادقانه بگویم بسیاری از غیر COVID-19 نیازهای بهداشتی در جامعه ما است. و ما نمی خواهیم به کاهش مراقبت های بهداشتی ما ظرفیت کارکنان در خطر بودن قادر به کمک به مردم با شرایط دیگر.

گارسیا ناوارو: آیا شما شگفت زده چگونه این واقعا نشان داده شده است برخی از نقاط ضعف در سیستم بهداشت و درمان?

FAINSTAD: بله. آن را در بسیاری از جهات یک طوفان کامل. دولت ما پاسخ بدیهی است که نه راضی به نیازهای فوری جامعه ما و من فکر می کنم که احتمالا می تواند توان بیش از یک راه. شما می دانید, آن می تواند در نشان دادن محدودیت های دولت متمرکز. اما در همان زمان CDC شده است defunded بیش از سال, و متمرکز در پاسخ به اپيدميولوژيك تهدید مانند این است که فقط به عنوان خوب به عنوان سیاست های نیروی انسانی و بودجه در پشت آن.

گارسیا ناوارو: و چگونه همسر خود را انجام می دهند ؟ هنگامی که شما فکر می کنم او ممکن است قادر به آزمایش می شود?

FAINSTAD: آره. شما می دانید من نمی دانم. UW ویروس شناسی آزمایشگاه گزارش فقط دیروز که آنها قادر به تست یک هزار نفر در روز است. و سپس شما می دانید که به خوبی ممکن است درست باشد از یک آزمایشگاه نقطه نظر. اما از یک نقطه از مراقبت از نظر این اتفاق افتاده است. و وجود نیروی انسانی و محدودیت منابع خارج از آنچه در آزمایشگاه خود می توانید انجام دهید. بنابراین من نمی دانم. من آرزو می کنم من.

گارسیا ناوارو: که دکتر براندون Fainstad صحبت کردن به ما از نزدیکی سیاتل.

با تشکر از شما بسیار سپاسگزارم.

FAINSTAD: شما در حال خوش آمدید. با تشکر از شما.

کپی رایت © 2020 NPR. تمام حقوق محفوظ است. بازدید از وب سایت ما شرایط استفاده و ویرایش صفحات در www.npr.org برای اطلاعات بیشتر.

NPR متن ایجاد شده در یک عجله مهلت Verb8tm, Inc., یک NPR پیمانکار و تولید شده با استفاده از اختصاصی رونویسی روند توسعه با NPR. این متن ممکن است در شکل نهایی آن است و ممکن است به روز رسانی و یا تجدید نظر در آینده است. دقت و در دسترس بودن ممکن است متفاوت باشد. معتبر رکورد NPR برنامه نویسی های صوتی ضبط.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب