در coronavirus بحران کالیفرنیا نیست تحت یک حزب حکومت آن را تحت حکومت یک

کالیفرنیا دیگر یک حزب حکومت در ساکرامنتو. آن را در حال حاضر یک حکومت.رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفته است هر

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا دیگر یک حزب حکومت در ساکرامنتو. آن را در حال حاضر یک حکومت.

رژیم صهیونیستی. گاوین Newsom گفته است هر کس که ندارد "ضروری" کار در خانه بمانند و محافظت از خود و دیگران از coronavirus. اگر آنها باید سرمایه گذاری او در سخنرانی اقامت شش فوت از هر کسی.

وضع رسما ضروری است اما آن را سخت به انجام بدون cozying به همکاران. و در هنگام ملاقات خود را با شکوه اتاق قانونگذاران باید نزدیک به seatmates.

بنابراین قوه مقننه را سالم چیزی. آن فرستاده شده به Newsom فرمان و اساسا ماندن در منزل برای هفت هفته. قانون گذاران عمدتا ماندن از دولت کاپیتول به هر حال.

تبلیغات

"این نوع از وهم آور شهر ارواح در آن وجود دارد می گوید:" مجمع سخنران آنتونی رندن (D-لکوود).

اما قدرت خلا متنفر است. با قانونگذاری و قضایی شاخه اساسا تعطیل به دلیل ویروس های اجرایی کشف و ضبط شده است تقریبا کنترل کامل بر دولت. و بسیاری از قانونگذاران در شعرم.

آنها antsy به دوباره وارد عرصه سیاسی و رزومه اعمال نفوذ بر تصمیم گیری به خصوص در مورد دولت رویکرد به رام کردن ویروس, بازگشت به زندگی عادی بازگرداندن اقتصاد و مدیریت خونریزی بودجه دولت است.

مجلس برنامه ریزی شده است به reconvene ممکن است 4.

تبلیغات

"ما در ساکرامنتو و که باعث می شود آن را سخت برای ما بود که نفوذ ما می خواهم" دولت رئیس جمهور مجلس سنا Pro Tem Toni اتکینز (D-سن دیگو) می گوید. "این سخت است برای ما به نظاره نشست و نمی توان در آثار.

"همکاران من می خواهم به عقب بر گردیم. وجود نا امیدی نیست که وجود دارد و انجام آنچه آنها می توانند."

بودا می گوید Newsom ثابت صدور دستور اجرایی "باعث می شود آن را یک راه متفاوت از حاکم. که بخشی از دلیل ما می خواهیم به عقب می آیند. ما می خواهم به تحت تاثیر قرار. که کار ما."

قانونگذاران' بستم مشهود بود در مجلس, بودجه در جلسه هفته گذشته هنگامی که قانونگذاران شنیده خبر ناراحت کننده در مورد غم انگیز چشم انداز دولت برای درآمدهای مالیاتی.

تبلیغات

"ما شده اند درگیر شده و ما تلاش کرده اند به شرکت" شکایت مجلس جیم چوب (D-Santa Rosa). "ما اغلب می شنویم شاید پنج دقیقه قبل از یک فرمان اجرایی بیرون می آید و یا با تماشای زندگی می کنند فرماندار به روز رسانی روزانه.... و این یک چالش است."

Newsom صادر کرده است reams اعم از اجرایی سفارشات — حدود 30 تا کنون. آنها عبارتند از خاموش کردن کسب و کار, تغییر, دادگاه عملیات و افزایش هزینه های پناهگاه بی خانمان ارائه منافع کارگر و اجازه می دهد فروشنده به موضوع رایگان و تنها استفاده از کیسه های پلاستیکی به مشتریان — که رای دهندگان قبلا ممنوع.

این همه ظاهرا قانونی است. حداقل هیچ قاضی گفت: هر یک از آن غیر قانونی است, اگر چه برخی از کسب و کارهای کوچک باید طرح دعوی در دادگاه فدرال به چالش کشیدن قانون اساسی از فرماندار پناهگاه در محل سفارش.

فرماندار دارای قدرت عالی هنگامی که او اعلام وضعیت اضطراری. او می تواند به طور موقت به حالت تعلیق در قوانین و اعمال مقررات قانونی بدون اجازه. و Newsom ساخته شده است که استفاده کامل از نیروی پلیس.

تبلیغات

یک اقدام کردم که سر تکان دادن بود Newsom یک طرفه تصمیم به OK $1 میلیارد قرارداد با یک شرکت چینی به ارائه 200 میلیون ماسک در ماه است. فرماندار به شرکت نیمی از پول جلو. اما تا کنون دولت دریافت نکرده هر ماسک.

با وجود درخواست از قانون گذاران و رسانه های خبری به بررسی قرارداد Newsom آن را مخفی نگه داشته است.

$1 میلیارد دلار از هزینه های سنگین است حتی در زمان خوب است, اما آن را به خصوص سنگین زمانی که ما در حال رفتن به یک بد رکود است. این نوع از هزینه های که باید نیاز به قانونگذاری ورودی.

زمانی که قوه مقننه بازده دو خانه ممکن است متفاوت عمل می کنند.

تبلیغات

همه اعضای مجمع حضور خواهد داشت و حضور در جلسات کمیته به عنوان معمول است. وجود دارد نمی توان طبقه جلسات تا ماه ژوئن زمانی که قانونگذاران تلاش برای تصویب بودجه است.

اما مجلس سنا است و با توجه به قانونگذاران گزینه ای برای قانونگذاری از راه دور اگر آنها از ترس ابتلا به ویروس. وجود خواهد داشت مقدار زیادی از ویدئو کنفرانس.

مجمع وکلای مدافع می گویند از راه دور وضع ممکن است غیر قانونی است. سنا وکلای مدافع می گویند آن را OK.

انجام هر کار می کند من می گویم. این بار از جان گذشته. فراموش نکنید خلوص.

تبلیغات

انتظار نداریم که یک بسته محرک اقتصادی دولت با استفاده از پول مالیات. متحده نمی تواند چاپ دلار مانند فدرال می تواند. رئیس جمهور تهمت و کنگره انجام خواهد داد همه این تحریک کننده است.

اما اتکینز و رندن می خواهید به ضربه بزنید به زیرساخت اوراق قرضه است که قبلا مجاز توسط رای دهندگان و به سرعت با فشار پول قرض گرفته شده را به پروژه های اشتغالزایی. وجود 42 میلیارد در unsold در آن زمان پیوند مجوز.

رندن نیز فکر نوامبر صدور اوراق قرضه برای تامین مالی بازآموزی از کارگران بیکار برای محیط زیست پاک "مشاغل سبز."

حتی نمی فکر می کنم در مورد پرداخت برای چنین برنامه های جدید از بودجه صندوق به طور کلی. دولت یک "روز بارانی" ذخیره کمی بیش از $17 میلیارد. اما آن را دفع سریع به عنوان درآمدهای مالیاتی پژمرده.

تبلیغات

آن را به دنبال مانند رکود بزرگ همه را دوباره و دوباره.

"بدون سوال ما رو ضربه سخت" می گوید: H. D. پالمر یک سخنگوی وزارت مالیه.

قانونگذاران گفته شده است به برنامه ریزی برای $35 میلیارد دلار کسری بودجه در سال مالی آینده — با سوراخ عمیق تر در آینده است.

"ما قصد داریم برای مهار انتظارات ما" اتکینز می گوید. "بسیاری از همکاران من هرگز از طریق این."

تبلیغات

توسط مارس 14 Newsom خواهد پاره کردن $222 میلیارد بودجه او پیشنهاد شده در ژانویه. مجلس باید تصویب بودجه 15 ژوئن برای سال مالی شروع ژوئیه 1.

اما بودا می گوید که در این زمان ماه ژوئن بودجه تنها موقت هزینه های طرح. از آن خواهد شد در ماه اوت پس از مالیات دهندگان فایل خود را می گرداند و ایمیل خود را چک ژوئیه 15. سپس درآمد تصویر واضح تر خواهد بود — و احتمالا تیره تر است.

پس از آن برخی از نمایندگان مجلس ممکن است از روی علاقه یادآوری یک حکومت.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب