وال استریت اسلامپ پس از افزایش اخراج tech ضعف

نیویورک - وال استریت است که سکندری در روز پنج شنبه فروختن یک دلسرد گزارش نشان می دهد که اخراج در حال چیدن سراس

توسط MINERALNEWS در 2 مرداد 1399

نیویورک - وال استریت است که سکندری در روز پنج شنبه فروختن یک دلسرد گزارش نشان می دهد که اخراج در حال چیدن سراسر کشور با کروناویروس می شمارد.

سهام تکنولوژی تا به حال بیشترین قطره پس از بهتر از حد انتظار سود گزارش از مایکروسافت به اندازه کافی برای جلب رضایت سرمایه گذاران انتظار دارند حتی بیشتر و به کمک آنها بکشید S&P 500 به پایین 1.1% در معاملات بعد از ظهر. این شاخص در سرعت اول خود را از دست دادن در پنج روز و به طور بالقوه بدترین حالت آن در پنج هفته.

میانگین صنعتی داو جونز پایین بود 340 امتیاز یا 1.3% در 26,665 که از 3 بعد از ظهر به وقت شرق و شاخص Nasdaq composite با کاهش 2.1 درصدی تلفات شتاب از طریق بعد از ظهر. دیگر شاخص های سهام در سراسر جهان مخلوط شد در حالی که طلا دوباره افزایش یافت طریق عدم اطمینان به لمس بالاترین قیمت در نزدیک به نه سال است.

شکست محو دور در حدود سه چهارم از S&P 500 سود از پیش از آن در هفته. به طور کلی بازار در یک الگوی برگزار خواهد شد و به احتمال زیاد باقی می ماند وجود دارد به عنوان سرمایه گذاران سنج مسیر همه گیر کسب و کار reopenings و دولت در واکنش به آنها گفت: Jason غرور مدیر سرمایه گذاری رئیس ثروت خصوصی در Glenmede.

"ما در حال رفتن به برخورد با آن تا زمانی که ما یک واکسن یا درمان که آیا ما آن را دوست دارم یا نه" او گفت:.

"من نمی حسادت افرادی که برای تصمیم گیری در مورد خطر این گسترش در مقابل خطر ابتلا به مردم معیشت. این یک انتخاب سخت است."

پنجشنبه تیتر گزارش اقتصادی یکی که گرفته شده خیلی بیشتر اهمیت برای بازارهای طریق pandemic: هفتگی شمارش از کارگران تشکیل پرونده برای مزایای بیکاری. در هفته گذشته در مجموع افزایش 109,000 به کمی بیش از 1.4 میلیون نفر است.

آن را می شکند یک کشش از 15 هفته از بهبود یک خط که تا به حال مطرح شده خوش بینی سرمایه گذاران که رکود اقتصادی می تواند به اثبات می شود کوتاه تر از انتظار می رود. این می آید به عنوان coronavirus شمارش همچنان به افزایش در سراسر بسیاری از کمربند خورشید منجر به تعطیلی کسب و کار.

در میان بازار سنگین وزن شد, مایکروسافت سقوط کرد که 4 درصد با وجود گزارش بزرگتر سود سه ماهه بهار از وال استریت انتظار می رود. آن را نسبتا نادر تلو تلو خوردن این است که cruised بالاتر از طریق بسیاری از بیماری همه گیر در انتظارات است که آن را می توانید در ادامه به رشد می کنند که آیا اقتصاد قفل شده است یا نه.

اما با افزایش همراه انتظارات بالاتر و تحلیلگران با اشاره به رشد 47 درصد رای گزارش شده برای مایکروسافت Azure cloud کسب و کار در طول سه ماهه. سقوط کرد که تحلیلگران پیش بینی است.

چرا که مایکروسافت بزرگترین و دوم-متحده بزرگترین سهام با ارزش بازار بسته به روز حرکات آن را یک outsized اثر را بر شاخص مانند S&P 500. اپل دیگر تیتان که معاملات کردن شماره 1 نقطه برای ارزش بازار با مایکروسافت نیز پایین بود 4.5%. دیگر که قبلا بالا پرواز tech گرا غول همچنین تصادفا از جمله 3.5% افت برای آمازون. این سه سهام به تنهایی برای اختصاص نیمی از دست دادن S&P 500.

در پایان مقابل هر چند چند شد شرکت های بزرگ که گزارش شده است که بیشتر دلگرم کننده در روند کسب و کار خود را در بهار از وال استریت انتظار می رود.

گرداب شروع به پریدن کرد و 8.3 درصد افزایش در شاخص S&P 500 پس از, دستگاه, ساز, گزارش سود برای بهار بود که بیش از دو برابر آنچه که تحلیلگران انتظار می رود. همچنین گفت که آن را دیدم تقاضا بهبود می یابند در بازارهای سراسر جهان در ماه ژوئن در حالی که گفتن آن نیست و انتظار فروش در طول دوره از سال 2020 به رها کردن به عنوان آنجا که آن را قبلا پیش بینی شده است.

PulteGroup رز 3.8% پس از سازنده خانه نیز گزارش بزرگتر سود سه ماهه نسبت به وال استریت انتظار می رود. توییتر افزایش 3.9% پس از گزارش سه ماهه نشان داد که قوی ترین رشد در تاریخ آن برای کاربران است.

سرمایه گذاران نیز امیدوار است که کنگره می تواند توافق بر سر کمک های بیشتر برای خارج از کار آمریکایی ها فقط به عنوان یک اضافی 600 دلار در هفته مزایای بیکاری است به پایان می رسد.

جمهوری خواهان در سنا شد به پرده طرح های پیشنهادی خود را برای $1 تریلیون COVID-19 بسته نجات پنج شنبه صبح که تاخیر کردم. پیدا کردن یک مصالحه با حزب دموکرات کنترل مجلس نمایندگان نیز می تواند سخت تر از آن بود در ماه مارس زمانی که کنگره تولید 2 تریلیون دلار نجات بسته است.

پنجشنبه تجارت کوچک از فرار حرکت می کند که باید تحت سلطه بازار در هفته های اخیر.

کمک به بلند کردن سهام شده اند و گزارش های متعددی در اقتصاد و سود شرکت است که حاکی از بهبود از بهار و بهتر از حد انتظار. که لایه لایه در بالای عظیم برای کمک به اقتصاد وعده داده شده توسط فدرال رزرو از جمله نزدیک به صفر و نرخ بهره.

اما وزن بازارهای پایین است یک لیست طولانی از چالش های فراتر از بدتر شدن coronavirus شمارش در سراسر ایالات متحده است. آنها عبارتند از: نگرانی در مورد افزایش تنش ها بین ایالات متحده و چین بزرگترین اقتصاد و تاثير آینده انتخابات در ایالات متحده.

عملکرد 10 ساله خزانه داری آغشته به 0.57% از 0.59% اواخر روز چهارشنبه. این تمایل به حرکت با انتظار سرمایه گذاران برای اقتصاد و تورم است.

طلا برای تحویل در ماه اوت افزایش یافت $24.90 به حل و فصل در $1,890.00 در هر اونس. معیار خام ایالات متحده کاهش یافت و 83 سنت به حل و فصل در $41.07 در هر بشکه رسید.

در اروپا شاخص های سهام مخلوط شد. در آلمان: شاخص DAX بود و تقریبا مسطح در حالی که شاخص CAC 40 در فرانسه تضعیف 0.1%. بریتانیا FTSE 100 به دست آورد 0.1%.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

قبلا در آسیا Kospi در سئول از دست داد 0.6% پس از کره جنوبی گزارش داد که اقتصاد آن قرارداد 3.3 درصد در ماه آوریل ، هانگ سنگ در هنگ کنگ را به دست آورد 0.5% و سهام در شانگهای نیز با کاهش 0.2%.

___

AP کسب و کار نویسنده ایلین Kurtenbach کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب