Mobile, آلاباما, حذف مؤتلفه مجسمه بدون هشدار

موبایل علا. - شهر Mobile, آلاباما, حذف یک مؤتلفه مجسمه اوایل روز شنبه بدون هر گونه اعلامیه از قبل.برنز شکل دری

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399

موبایل علا. - شهر Mobile, آلاباما, حذف یک مؤتلفه مجسمه اوایل روز شنبه بدون هر گونه اعلامیه از قبل.

برنز شکل دریاسالار رافائل Semmes حال تبدیل شدن به یک نقطه اشتعال برای اعتراض در این شهر است. جورج تالبوت سخنگوی این شهر را تایید کرد صبح روز جمعه که مجسمه برداشته شد و شهر.

حذف از 120 سال شکل زیر روز از تظاهرات در آلاباما و در سراسر کشور بیش از قتل توسط پلیس آمریکایی های آفریقایی تبار. دیگر مؤتلفه نمادها در حال پایین آمدن در اطراف جنوب. شهر بیرمنگام حذف یک قوی ستون هرمی شکل سنگی پس از دیگری مجسمه سرنگون شد توسط معترضان. ویرجینیا فرماندار تصمیم به حذف یک مجسمه بزرگ از ژنرال رابرت E. Lee در ریچموند, ویرجینیا پس از مقامات شهرستان گفت: آنها را حذف کنید دیگر مؤتلفه از بناهای تاریخی بنای تاریخی خیابان.

Semmes بود مؤتلفه تجارت, مهاجم غرق شدن اتحادیه-کشتی های متفقین در طول جنگ داخلی. با توجه به Encyclopedia of Alabama او زندانی خیانت اتهامات در شهر نیویورک قبل از بازگشت جنوبی پس از جنگ بود و بعد از آن ممنوع شده توسط مقامات آمریکایی از کار خود به عنوان یک انتخاب قاضی در تلفن همراه. او اختصاص داده شده خود را بعد از سالها به نوشتن خاطرات خود و تبدیل به یک "علت از دست رفته" قهرمان به جنوبی ها که تاسف پایان کنفدراسیون.

Semmes, یک شهر چند هزار نفر در خارج از تلفن همراه گنجانیده شده بود در سال 2010 و به نام به افتخار او.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن