38.6 میلیون دلار را برای ثبت نرخ بیکاری از ماه مارس

بزرگنمایی این تصویر یک زن به نظر می رسد علائم در یک فروشگاه در Niles, Ill., در مارس 13. خاموش شدن نا

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک زن به نظر می رسد علائم در یک فروشگاه در Niles, Ill., در مارس 13. خاموش شدن ناگهانی مرتبط با این بیماری همه گیر کوروناویروس را ترک کرده اند و ده ها میلیون نفر از کار. نم Y. Huh/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
نم Y. Huh/AP

ایالات متحده هنوز هم از دست دادن شغل هشدار دهنده سرعت در دو ماه بعد از بیماری همه گیر کوروناویروس در زمان نگه دارید.

یکی دیگر از 2.4 میلیون نفر ثبت مدعیان بیکاری در هفته گذشته وزارت کار گزارش داد پنج شنبه. که پایین 249,000 — یا 9% — از هفته گذشته اما هنوز هم به شدت بالا توسط تاریخی استانداردهای.

در گذشته نه هفته مدعیان باید بالغ بر 38.6 میلیون. که تقریبا یک نفر از هر چهار نفر که مشغول به کار بودند در ماه فوریه قبل از همه گیر رسید.

نرخ بیکاری رسمی شد 14.7 درصد در مارس — بالاترین پس از پایان دم از رکود بزرگ. میلیون ها نفر از افراد دیگری پیوست صفوف بیکاران پس از آن.

"شغل اعداد بدتر خواهد بود قبل از دریافت آنها بهتر" وزیر خزانه داری استیون Mnuchin گفت: نمایندگان مجلس در این هفته.

فدرال رزرو نظرسنجی نشان می دهد که 20 درصد از افرادی که مشغول به کار بودند در ماه فوریه بوده است furloughed یا گذاشته در ماه مارس یا اوایل ماه آوریل. این کار کاهش متمرکز بودند در میان پایین دستمزد کارگران است. در خانواده های ساخت کمتر از $40,000 نزدیک به 40 درصد گفت: آنها از کار شد.

به عنوان بالا به عنوان آن است که نرخ بیکاری نمی گرفتن حد کامل از این بیماری همه گیر اقتصادی خرید اینترنتی. یک نظرسنجی جدید از اداره آمار نشان می دهد بسیاری از آمریکایی ها که هنوز کار از دست داده اند و ساعت و یا دیده می شود دستمزد خود را کاهش دهد. در سراسر کشور 47 درصد از تمام خانواده ها می گویند درآمد خود را کاهش یافته است به عنوان یک نتیجه از coronavirus. ضرر و زیان شدند و حتی بالاتر در گردشگری وابسته به کشورهایی مانند نوادا و هاوایی.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب