سوئد جریمه بانک بزرگ برای پول شویی

استکهلم - بزرگ اسکاندیناوی بانک مظنون به داشتن موفق به جلوگیری از پول شویی آخرین در یک سری از بانک ها از این م

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

استکهلم - بزرگ اسکاندیناوی بانک مظنون به داشتن موفق به جلوگیری از پول شویی آخرین در یک سری از بانک ها از این منطقه به دست زدن به پول کثیف است.

سوئد مالی نظارتی گفت: آن را به حال تحمیل اداری جریمه 1 میلیارد کرون (150 میلیون دلار) در Skandinaviska Enskilda Banken AB, شناخته شده به عنوان SEB برای "کمبود در شناسایی و مدیریت ریسک پولشویی" در آن بالتیک شرکت های تابعه.

آژانس تحقیقات تحت پوشش این دوره از 2015 شروع 2019.

چند نوردیک بانک ها یافت شده اند را به کار گرفته اند پول های کثیف تا حد زیادی از طریق شرکت های تابعه در کشورهای بالتیک که آنها تا به حال به دست آورد و در سال های گذشته.

در میان بزرگترین دانمارک Danske Bank که بستری گسترده پول شویی در آن استونیایی تابعه. تحقیقات داخلی نشان داد که برخی از 200 میلیارد یورو ($226 میلیارد دلار) بود که جریان را از طریق این بانک حساب های از سال 2007 تا 2015 بود مشکوک در طبیعت است.

سال گذشته مقامات سوئد راه اندازی شد رسیدگی به Swedbank یکی دیگر از بانک سوئدی با لینک Danske Bank مورد.

پروب را نگاه کنید که آیا 15 Swedbank بزرگترین سهامداران دریافت اطلاعات بود که این بانک متصل به پول شویی رسوایی قبل از تلویزیون گزارش هفته گذشته اخبار شکست.

سوئد پخش SVT گزارش داد که Swedbank مشتریان تا به حال شده است قادر به قیف حداقل 40 میلیارد کرون ($6.1 میلیارد دلار) بین Swedbank و Danske Bank در استونی.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن