به عنوان مستندات سهولت برخی از کشورها گزارش جدید عفونت قله

رم - در حالی که میلیون ها نفر از مردم در زمان استفاده از کاهش coronavirus مستندات برای لذت بردن از بهار آب و ه

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

رم - در حالی که میلیون ها نفر از مردم در زمان استفاده از کاهش coronavirus مستندات برای لذت بردن از بهار آب و هوای برخی از جهان پرجمعیت ترین کشورهای گزارش نگران کننده قله های جدید در عفونت جمعه از جمله هند که دیدم بزرگترین واحد-روز پرش نشده است.

دوم در جمعیت تنها به چین و هند گزارش شده بیش از 2600 عفونت های جدید. در روسیه جدید, موارد بیش از 10 ، 000 برای اولین بار. تایید مرگ و میر در انگلیس صعود نزدیک است که از ایتالیا کانون در اروپا شیوع حتی اگر انگلستان جمعیت جوانتر از ایتالیا و انگلیس بود و زمان بیشتری برای آماده سازی قبل از همه گیر رسید.

ایالات متحده همچنان برای دیدن ده ها هزار نفر از عفونت های جدید هر روز با بیش از 1,400 اضافی مرگ و میر گزارش روز شنبه.

کارشناسان بهداشت هشدار داده اند از پتانسیل موج دوم از عفونت مگر اینکه آزمایش به طور چشمگیری گسترش یافته است هنگامی که مستندات آرام هستند. اما فشار برای بازگشایی نگه می دارد ساختمان پس از هفته های طولانی خاموش کردن کسب و کار در سراسر جهان سقوط اقتصاد جهانی به عمیق ترین رکود از دهه 1930 و محو میلیون ها شغل.

چین که گزارش تنها دو مورد جدید شاهد افزایش بازدید کنندگان به تازگی بازگشایی نقاط توریستی پس از مسافرت داخلی محدودیت بودند سست جلوتر از پنج روز تعطیلی اجرا می شود که از طریق پنج شنبه. حدود 1.7 میلیون نفر بازدید پکن پارک در دو روز اول تعطیلات و شانگهای اصلی, نقاط توریستی استقبال بیش از 1 میلیون بازدید کنندگان با توجه به رسانه های چینی. بسیاری از نقاط محدود روزانه بازدید کنندگان به 30 درصد از ظرفیت.

در آستانه ایتالیا اولین گام در جهت کاهش محدودیت های وزارت بهداشت گزارش 174 COVID مرگ و میر در دوره 24 ساعته پایان شب یکشنبه — بالاترین روز به روز تعداد از ملی مستند آغاز شد و در مارس 10. پارک ها و باغ های عمومی راه اندازی شد به بازگشایی در روز دوشنبه.

در اسپانیا بسیاری از جرأت خارج برای اولین بار از این کشور مستند آغاز شد مارس 14, اما, اجتماعی, فاصله, قوانین, در محل باقی مانده است. ماسک الزامی شروع دوشنبه در حمل و نقل عمومی.

در بریتانیا, نخست وزیر بوریس جانسون تحت فشار است تا نشان دهد چگونه این کشور را بلند آن مستند. این محدودیت ها با توجه به گذشته از طریق پنج شنبه اما با مرگ صدها هنوز گزارش روزانه دو بار به عنوان بسیاری به تازگی به ایتالیا یا اسپانیا — که مشخص نیست چگونه این کشور می تواند با خیال راحت شل محدودیت.

55 سال جانسون که صرف سه شب در بخش مراقبت های ویژه در حالی که تحت درمان COVID-19 گفت: روزنامه خورشید که او می دانست که پزشکان او در حال آماده شدن برای بدترین.

"این یک رابطه جنسی خشن, پیر, لحظه, من نمی خواهد آن را انکار کند" او گفت:. "آنها تا به حال یک استراتژی برای مقابله با 'مرگ استالین'-نوع سناریو" اگر او در برابر ویروس.

دیگر برنامه به طور بالقوه نشانه مشکل پدید آمده در افغانستان در شهر کابل که در آن یک سوم از 500 نفر انتخاب و به صورت تصادفی تست آمد تا مثبت برای ویروس.

در ایالات متحده, New Jersey, بازگشایی پارک دولت هر چند چند تا به حال به نوبه خود مردم را دور پس از رسیدن به 50% حد در پارکینگ خود را. مارجی Roebuck و اولین کسانی بودند که بر روی شن و ماسه در ساحل جزیره پارک ایالتی.

"چهل و شش روز در خانه به اندازه کافی بود," او گفت:.

زبان در "فاکس نیوز یکشنبه," کاخ سفید coronavirus هماهنگ دبورا Birx ابراز نگرانی در مورد تظاهرات مسلح و بیشتر maskless جمعیت خواستار پایان دادن به اقامت در خانه سفارشات و کامل راه اندازی مجدد اقتصاد است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تشویق مردم به "آزاد" خود را متحده است.

"این devastatingly نگران کننده برای من شخصا چون اگر آنها به خانه و آلوده خود را مادر بزرگ و یا پدر بزرگ خود را ... آنها احساس گناه برای بقیه زندگی ما," او گفت:. "بنابراین ما نیاز به حفاظت از هر یک از دیگر در همان زمان ما در حال ابراز نارضایتی ما."

اگر محدودیت ها برداشته بیش از حد به زودی این ویروس می تواند دوباره در "امواج کوچک در مکان های مختلف در سراسر کشور گفت:" دکتر تام Inglesby مدیر مرکز بهداشت امنیت Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.

"هیچ چیز تغییر کرده است در زمینه پویایی این ویروس گفت:" در ان بی سی "دیدار با مطبوعات است."

رژیم صهیونیستی نیویورک. اندرو کومو اعلام کرد که دولت خود را با شش نفر دیگر به ایجاد یک منطقه ای عرضه زنجیره ای برای, ماسک, لباس, پنکه, تست لوازم و تجهیزات دیگر برای مبارزه با این بیماری است.

"این ما را بیشتر رقابتی در بازار بین المللی و به اعتقاد من آن را به صرفه جویی در پول مالیات دهندگان," کومو گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

در ضمن شکاف در ایالات متحده بین کسانی که می خواهند مستندات به پایان رسید و کسانی که می خواهند به حرکت با احتیاط بیشتر توسعه یافته به کنگره است.

جمهوریخواهان اکثریت سنا را بازگشایی دوشنبه در واشنگتن است. این دموکرات-کنترل مجلس نمایندگان ماندن توقیف. رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل تصمیم به تشکیل 100 سناتور می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه تصاویر او می خواهد از امریکا برگشت به کار با وجود خطرات.

در جای دیگر, روسیه, آخرین شمارش از عفونت شد و نزدیک به دو مورد جدید گزارش یک هفته پیش. بیش از نیمی از جدید روسیه نفر در مسکو که در آن نگرانی در حال افزایش است در مورد اینکه آیا پایتخت امکانات پزشکی غرق خواهد شد.

نیروی هوایی هند هلیکوپتر باران گلبرگ های گل در بیمارستان ها در شهرهای مختلف برای تشکر از پزشکان و پرستاران و پلیس در خط مقدم مبارزه با این بیماری همه گیر.

در این کشور تعداد موارد تایید شده نزدیک 40,000 به عنوان جمعیت 1.3 میلیارد مشخص شده که 40 روز در سراسر کشور مستند. رسمی تلفات رسیده 1,323.

و در شهر مکزیک که در آن مقامات انتظار عفونت به اوج هفته آینده کارگران تبدیل خواهد شد هرناندز رودریگز فرمول 1 دور مسابقه به طور موقت بیمارستان برای COVID-19 بيمار. این paddocks و سوئیت در امتداد جلو رک و بی پرده خواهد شد که هشت بیمارستان ماژول با 24 تخت در هر. چاله ها استفاده می شود به عنوان دفاتر مشاوره.

این ویروس آلوده 3.5 میلیون نفر و کشته شدن بیش از 246,000 در سراسر جهان از جمله بیش از 66,000 مرده در ایالات متحده با توجه به تعداد دانشگاه جانز هاپکینز.

تمام اعداد در نظر گرفته شود undercounts با توجه به تست مسائل مشکلات شمارش مرگ و میر در یک بیماری همه گیر و پنهان کاری عمدی توسط برخی از دولت ها است.

--

Moritsugu گزارش از پکن Gorondi از بوداپست مجارستان و Kirka از لندن است. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر جهان کمک به این گزارش.

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب