3 متهم پس از معاینات پزشکی قوانین, نوجوانان, مرگ, قتل,

کالامازو, میشیگان. - سه نفر از کارکنان یک میشیگان مرکز جوانان متهم شده اند در مرگ یک نوجوان سیاه پوست که درگذش

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

کالامازو, میشیگان. - سه نفر از کارکنان یک میشیگان مرکز جوانان متهم شده اند در مرگ یک نوجوان سیاه پوست که درگذشت در حالی که مهار پس از پرتاب یک ساندویچ شهرستان کالامازو دادستان جف Gettings چهارشنبه اعلام کرد.

کورنلیوس Fredericks, 16, درگذشت مارس 1, دو روز پس از آگاهی او از دست داده در حالی که مهار توسط کارکنان در لیکساید آکادمی. این شهرستان کالامازو دفتر معاینات پزشکی تایید Fredericks' شیوه و علت مرگ یک قتل.

Michael Mosley از Battle Creek, Zachary Solis از لنسینگ و هدر McLogan از کالامازو به اتهام قتل نفس غیر ارادی و درجه دوم کودک آزاری است.

Mosley و Solis نیز متهم ضابط Fredericks در یک "به شدت غفلت شیوه" Gettings گفت. McLogan است متهم به سهل انگاری فاحش به اتهام عدم به دنبال مراقبت های پزشکی برای نوجوانان در موقع.

Gettings که به نام Fredericks' مرگ یک "فاجعه فراتر از توضیحات گفت:" متهم از کارکنان انتظار می رود که به نوبه خود برای تفهیم اتهام اما نمی گویند که وقتی که اتفاق می افتد.

دکتر تد قهوه ای که انجام کالبد شکافی گفت: Fredericks شده بود مهار شده بر روی زمین و در نتیجه خفگی.

"به نظر من عوارض از او در حال مهار در زمین در موقعیت خوابیده به پشت توسط چند نفر است و در نهایت آنچه که منجر به مرگ او شد" براون گفت.

در بیانیه صادر شده در اواخر روز شنبه, Lakeside آکادمی اپراتور عاقبت جوانان و خانواده گفت: خدمات مسئولان شرکت پشتیبانی تصمیم گیری به اتهامات علیه خود را از کارکنان سابق خواستار Fredericks' مرگ "غم انگیز و بی معنی."

"ما همچنان به طور کامل همکاری در سراسر این فرایند برای اطمینان از عدالت است که در خدمت" این شرکت در بیانیه ای گفت:. "ما متعهد به ایجاد تغییرات لازم برای اطمینان از چیزی شبیه به این هرگز دوباره اتفاق می افتد در درون سازمان ما است."

تلاش برای تماس با Mosley, Solis و McLogan برای نظرات به این اتهامات علیه آنها ناموفق بودند روز شنبه به دلیل شماره تلفن برای سه نمی تواند بلافاصله شود.

عاقبت گفت: آن اخراج سه کارگر درگیر در Fredericks مرگ و رها مدیر اجرایی Lakeside آکادمی از وظایف خود را.

اوایل روز چهارشنبه وکیل جفری Fieger که نشان دهنده Fredericks' خانواده ای به نام برای اتهام به ثبت در نوجوانان و مرگ است. او گفت که این وکیل برای عاقبت جوانی خدمات میشیگان حاضر به ارائه Fredericks, خانوادگی, تصویری از حادثه ای که منجر به این نوجوان مرگ است.

"وقت آن است که برای مجرمان به دست آمده پاک" Fieger در بیانیه ای گفت.

در یک دعوی در دادگاه مدنی ظ روز شنبه در برابر Lakeside آکادمی و عاقبت جوانان و خانواده, خدمات, خانواده, گفت:, نوجوانان فریاد زد "من نمی توانم نفس بکشم" به عنوان اعضای هیات قرار داده و وزن خود را روی قفسه سینه خود را برای نزدیک به 10 دقیقه.

Fredericks رفت و به ایست قلبی مارس 29. در آن زمان مقامات گفت که او در حال مهار توسط کارکنان پس از پرتاب یک ساندویچ است.

"استفاده بیش از حد از محدودیت و عدم نگرانی برای کورنلیوس زندگی رسم ترسناک شبیه نسبت به جورج فلوید مرگ" با توجه به طرح دعوی در دادگاه که مدعی سهل انگاری و می گوید: Lakeside کارکنان نادرست و اشتباه استفاده می شود محدودیت در Fredericks.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

طرح دعوی در دادگاه به دنبال خسارت مجاز تحت میشیگان عمدی عمل می کنند. هیچ مالی مقدار مشخص شد.

Lakeside آکادمی تسهیلات برای نوجوانان با مشکلات رفتاری در هفته گذشته از دست داد قرارداد خود را با ایالت میشیگان به مراقبت از جوانان در دولت فاستر مراقبت و نوجوانان عدالت سیستم و مجوز خود را به کار گیرند.

آخرین مطالب